New Video: Gucci Mane “Bussin Juugs”

It’s back to the trap house in Gucci Mane’s new video. And of course, he’s laying up nothing but bricks. Off his upcoming mixtape, Trap God which drops October 17. Burr!

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
15 Comments
  • IamRealTalk ( Rick Ross’ GFID 738K FW is Approaching PLATINUM Status – Jeezy Where u At LMAO )

    GUCCI IS BACK N HES FATTER THAN EVER

    ITS CRAZY HOW 2 CHAINZ TOOK GUCCI MANE’S SPOT AS MOST POPULAR DUMB ABC LYRIC SPITTING SOUTHERN RAPPER

  • MrSkeezyMak

    Couldnt listen to more than 15 seconds

  • Evil

    He sounds retarded.Horrible song

  • ZoomZoomDad-Otis

    He needs to call it “Bussin Sit Ups”. When is Gucci due? Is it a boy or girl?

  • Musikal

    Damn gucci done gain some weight he going to be looking like rick ross in a minute lol.

  • wickedess

    this videos better…. http://youtu.be/IvZvgDD7JxM

  • the void

    gucci is killing the mixtapes. the squares cant relate cause they dont understand the slang. its ok. you dont have to click the play button. :)

  • Lostprodigy

    Note to self… Remember to kick your own ass for clicking on this.. Dually Noted o_0

  • M.T

    smh

  • SleepyKeemo

    @Lostprodigy

    So you noted that twice or…?

  • Belize

    that Blu with Gucc? #saluteThat

  • jake$ nigga

    i fuck with you void,these motherfuckers don’t no shit about these brikes.

  • http://@.com Phil

    when he was using the calculator you know the math was like 10 plus 10

  • **MyNaMek’Ree**

    gUCci whO? gUcCi MaNe? was on the List & eMiNem wasnt,? ……s/O My NiGga G U C C I !!!!

  • oh shyt

    i swear these SQUARES CANT RELATE YALL WORRY BOUT HIS WEIGHT in not the content REAL Gz KN o what it is yall could go listen to yall snap backs an tatto shyt ….SQQQQQAUUUUD