Drake & Pusha T Join 2 Chainz At Howard U

It’s Howard homecoming in the DMV and 2 Chainz literally caused a riot during his Yardfest performance. After bringing out Pusha T, Drake later emerged on stage. More footage below.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
16 Comments
  • shaedaghost

    Too bad it rained OD wen meek started performing

  • Pingback: 2 Chainz Brings Out Pusha T & Drake At Howard Homecoming (Video) | HipHop-N-More()

  • davfr2

    what the hell is going on? why dont they post the kurupt feat RBX “money(do it for me)” this some bullshit! is this ran by some bias assholes?

  • Kobe

    Drake is performing with G.O.O.D Music and the hook to no lie makes it seem like it’s directed at Wayne. I mean After Pusha T said to Drake them niggas won’t ride for you. Wayne didn’t ride for Drake when he got into it with Chris Brown, he got on the don’t like beat and dropped that ” that nigga nice” drop. That whole Jas Prince suing Drake and saying Baby owes Drake money.And Drake’s new deal looking like 10 milla and the shoutout to his lawyer being a contract killer. Is Drizzy switching teams or I thought of all this shit cuz I’m faded ?

  • Kobe

    So if Drake takes Wayne out the picture, real niggas won’t miss him. cuz seemingly niggas don’t fuck with Wayne anymore . His core fanbase is now them MTV kids. I’m trippin ?

  • Booby Boi

    ^shut up

  • JustMyOpinion

    I’m sorry you lost me when you said Drake and 2 Chainz…….Titled should’ve been “one guy sings the other talks about nothing.”

  • Anon DCPL

    haha, look @ drake’alina with all that beefed up security. Pussy.

  • Stupid

    First off that Drake going to G.O.O.D Music sh*t is dumb AF he take subliminal shots at Kanye and Big Sean in almost every song…and Second yall niggas either slow or been living under a rock how On earth is Wayne irrelevant he got MTN Dew commercials beats by dre commercials Supra endorsements book coming out dropped a mixtape whack or not got like 10 million downloads how TF is that irrelevant

  • County Of Kings

    see this is why i aint spending my money on rap niggas. i mean jayz kanye, and some other mega stars have great concerts, but this shit right here? its 500 niggas on stage wtf i wanna see yall niggas for? and pay for it also?
    niggas is crazy, if i was 2 chainz either get these niggas off the stage or i’m not rapping. and if the crowd is being unruly causing all this security on stage then i’m not rapping.
    this shit is a business now a fuckin cook out or block party fuck that shit we talking millions. rock or pop niggas shows be organized, pop videos be creative. rap niggas is the worst

  • Young Lucky

    @stupid first off you couldnt have picked a better name for you are what you say you are. STUPID!
    musically wayne is irrelevant as fuck! and everyone knows. people are quick to mention all his past accomplishments for which no one can take from him. but as of october 2012, no one cares about or is checking for wayne MUSICALLY. yeah hes got the mt dew deal popping etc etc but whats that doing for him when hes dropping BULLSHIT like dedication 4? get it together my man and open your eyes.

  • Me

    Young Moneeeeeeyyyyyyyyy!!!

  • Jose

    Drake tries to act so hard with all his security around him . He is a pussy ass nigga . I wish some one would already knock the shit out of this damn singing fool

  • http://ConjureCognac.com DJ Cognac

    Yall didnt get footage where it rained out during Meek performance? Howard Homecoming was the shit this yr! S/O to Heavyweight for taking over the weekend with that epic party at Howard Theater #1000Bottles Lance Gross, Erica Badu, King Chip, Jesse Heavyweight, RG3, and the beautiful Lola Luv all in 1 spot.

  • DAT WHITE NIGGA

    @COUNTY OF KINGS

    THATS WHAT IM SAYING MY NIGGA. THAT SHIT IS SO DUMB. I WANNA SEE A PERFORMANCE, NOT A BUNCH OF RANDOM NIGGAS ON STAGE YELLING LIKE DUMBASSES. THAT AINT A CONCERT.

  • Pingback: Miss Dimplez.com()