0 Comments
  • http://K1ngEljay.com k1ngeljay

    The terrorists just won.

    I have no words.

  • http://www.olujay.com o1ujay

    LMAOOOOO! HATS OFF TO CASSIDY ON THIS ONE,GREAT MESSAGE AND A GOOD BROTHER FOR LETTING KIDS KNOW 2 WRAP IT UP.

  • JJ

    Hahahahahahhahahaha!!! LMAO!! He just made my day

  • tronathon

    Hahah this is who is talking about being the king of philly? haa
    You just give your opponent some shit to get on you with during the next freestyle battle.

  • dirty

    -dead

  • ZoomZoomDad-Otis

    hahahaha@

  • I don’t get it

    You know who the good dudes are in these messages. They never heard the original so don’t get it, this song is hilarious

  • It’s the roc

    AWESOME!

  • Slim Baller
  • Tev

    LOOOOOOOOOOOLLL

  • Daddy LOOOOOONG Stroke

    THIS IS FUCKING EPIC……!!!!!!!!!!!!!
    STROKE STROKE STROKE STROKE……….STROKE’M CONDOM STYLE
    I AINT POPPING RAW…..
    AHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

  • KoldCase

    hahaha lmfao

  • http://poeticassasin.wordpress.com poeticassasin

    Best shit ever

  • herohiro

    He wrecked that hoe

  • mshann718

    This is fire! I loved it.

  • DJ Semtex’s Prothsetic

    cassidy is the last perosn i would have ever thought would remix this, nice rofl

  • Kenny’s Dominos

    LMAO. this shit silly. But he shoulda did this a couple weeks ago.
    This song is just about dead, and almost ‘annoying as hell’ status

  • YMCMB

    Ay b dot post that 40cock full edit (game diss) lol he still tryin

  • Cole

    first time i ever heard Cassidy step outside the box, funny shit

  • hjater

    wow this is good

  • wizsucks

    well done Cassidy well done

  • prince

    Lol I like the message he’s passing around but Jhezzz Cassidy have run out of ideas my nigga LOL

  • http://7themerson.com 7thEmerson

    Son this is hilarious, but so true. So many dumbass youngins going on vids of Blac Chyna and the like talking about going in raw and dropping seed like that’s what’s up. This song was awesome!

  • realwickwickwack

    i bet skillz will be next to jump on this

  • money maker

    classic

  • http://WWW.PICOGRAM.COM jaydon

    LMAO this is why meek is winning

  • Jay-K

    Cassidy is one funny nigga! Murked this shit! haha

  • King

    Hahahah funny

  • onenutned

    officially just fell the fuck off.

  • Jerzzz

    Ha! Cass is jokes

  • tito lopez is legit

    funny as fuck

  • huslr

    I bet meek couldn’t do this and not go off topic lol

  • Mike

    LOL

  • Mic Check

    Lol

  • http://rapradar.com jordan

    well the song sucked but meek mill instagramed a pic of this so i guess it counts for something

  • Tt?

    Llab too funny..great message but I cant belp but laugh when I hear it..no matter what he would crush meek hands down!

  • Vicki

    Lmfaoooo…Cass done lost his mind…the shit ain’t for underground but I ain’t mad.

  • Ace

    Whoooooooaaaaaaaaaaaa his career is over, give it up!

  • Pingback: Meek Mill Takes Shots At Cassidy On Instagram | Hard In The Paint Music Blog

  • http://www.soundcloud.com/westerngoodz Don Don

    Good Shit Cass! Da Hustla.

  • BIGUNK

    The message was on time but the song itself is straight garr-baaage

  • da one ya mother fucking

    Elliot Wilson next question, has Cassidy lost his way… Verdict, i think he has!!!

  • http://www.flashstore.net/djfranknice djfranknice

    Hahahaha :-)

  • tits

    this shows he is mad talented , he can cross the genre

  • Naste

    That was nice….

  • Homie

    Not too many people prolly could spit a rhyme on this, let alone rewrite into a new song.

  • abrooklyn

    i cant …i almost choked on my fucking food.

  • C.Brown

    There Has To Be A Commercial For Trojans or something …..There’s no way on earth Cassidy jumped in the booth & made this track w/o a chk. being written!!!

  • JE5US PIECE

    Meek said it was trash haha it is

  • mark fucking diggity

    yo cass murder this fuck they mean this shit wack CASSIDY JUMP IN UR BAG

  • ZoomZoomDad-Otis

    Haha cant stop

  • DreamChaser_Neeks

    and you wonder why Meek Mill is one top and running Philly…….smh

  • Curtis75Black

    Hopefully homie gets an endorsement !!

  • 74×74

    Rob Parker thinks this is some cornball sh*t.

  • genericmofo’s

    legit funny

  • Stick Stickily

    I respect the PSA to the pickneys out here, youngn’s be throwin STDs and Kids around like football passes…its not the cass we know but change is good sometimes #StayUp

  • chicago

  • B

    shit is dope!!!

  • Bigs

    He may have went off the cliff with this remix, but he defgot that seven figure check from Trojan for it

  • Illz

    Meek can’t hang wit Cas in a battle. I think he’s going to find that out soon. As soon as a rapper speaks about something good for the youth, he’s trashed. All of these idiots need to do something that doesn’t lead the youth down the wrong path. You idolize idiots who make money off of people who idolize idiots.

  • Pingback: YungHova » THE BATTLE IS ON!! Meek Mill Drops ‘Repo’ Dis Track At Cassidy.