New Music: Meek Mill “Started From The Bottom (Freestyle)”

dreamchasers-3-500x500

We’ve seen Meek take a crack at Drake’s single on film. But in anticipation of his upcoming Dreamchasers 3, he now puts his rendition on mp3. Mixtape drops May 6.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
56
  • SSTV

    THIS NIGGA HAS NO FLOW AT ALL IN THIS FREESTYLE
    JUST SUM RANDOM WORDS PUT TOGETHER NIGGA CAN DO BETTER

  • Westside

    Same substance tho…. We get it, you get money…

  • He killed this. Way better than Drizzys Verses. Shoulda been his song. Debate me bro.

  • Westside

    @DJ HD Ok. Explain why meek can rap about limited amount of things. Switch up the subject matter? Imma fan but the same shit is getting old quick…

  • urrrr

    weak

  • Yup !

    THIS SHIT IS SO WACK!!!!!!!!!!!!

  • Kali

    alright,could have been better

  • KoldCase

    meek gotta have other stuff goin on in his life

    by no means get your money but come on man

    im a fan but your shit is getting boring now

    hope im wrong but this will probably be his worst mixtape, his last few songs have been trash

  • Westside

    @Koldcase I agree for sure

  • wack

  • Evil

    terrible flow and overall wack.

  • obla

    shoudlve leaved this one alone meek… its not bad but this doesnt really stand out :/

  • It’s the roc

    Heard all I needed to hear after the first minute then cut the song off.

  • Didn’t Cassidy say “Everybody knows Meek sounds weak on a slow beat”?. I think he proves that here. His flow is too fast for this instrumental.

  • King Game

    The songs wack all together

  • jj

    THIS IS HARDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • LuxuryRap

    I tried real hard to give Meek a chance with this remix

    Said maybe I’m not listening good enough

    I’m sorry, but this shit sucks. And so does Meek Mill.

  • mac DIESEL

    THIS NIGGA’S FLOW AND VOICE IS REALLY STARTIN’ TO FUCKIN’ ANNOY ME!!!! THIS NIGGA NEEDS TO DISAPPEAR FOR A QUICK MINUTE!!!! HE’S OVER-SATURATIN’ HIMSELF!!!! HE LOST ALOT OF MOMENTUM!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Reblogged this on BLACKtapeSeries.

  • chase

    Over saturation at its finest. He needs to take a lesson from j.cole and go m.i.a and then come back when niggas need a fix

  • BABEL

    AS MEEK SAID IN 50 DAYS NOBODY WOULD REMEMBER CASSIDY AND HE WAS RIGHT LOOL!! THIS DOPE

  • JB

    I Rap Better Then This But I Still Mess With Meek!!!!!!
    http://soundcloud.com/jonathan-bailey-5/how-i-treat-it-freestyle-1

  • Balla

    I fuck with Meek but I ain’t feelin this

  • J UK

    Used to like Meek, but now that he’s cancelled his London show (third time) I lost respect. This makes me think I’m not missing much after all

  • Black Shady

    @ BABEL ; but people werent even talkin about his debut album for 50 days tho lolololol

  • Gambino

    so he’s got a song called From da bottom on the mixtape and Started from the bottom freestyle

  • Hannibal Lecture

    Go gold nigga. Cassidy took your momentum.

  • And drake is number 4 huh ? Lol

  • Pingback: YoungSity.com :: Hip Hop News :: Meek Mill – “Started From The Bottom (Freestyle)” [LISTEN]()

  • A$VP J-MAC

    better than WIZ AND MGK

  • FUCKING GARBAGE DUDE……..Everyone that does this beat is praying people will SCREAM they did a better job………NOT GOING TO HAPPEN. GET OVER IT WACK RAPPERS.

  • k. dot

    This is weak! MGK version was better but the original song in general is just okay, nothing special. Now back to J. Cole Power Trip

  • Pingback: Meek Mill – "Started From The Bottom (Freestyle)" [LISTEN] The Real TakeOver()

  • SMH

    If I yell louder maybe people will notice me. -Meek Mill logic

  • holyshyt

    still weak

  • Slim Baller

    Yeah I mean we haven’t heard meek talk about money ever..smh. He’s too talented to waste t on recycled lyrics. Besides the fact that this song (the original) is annoying as fuck…annoying hook, annoying beat and repetitive message. Where’s the drake/TMINUS combo @? That’s what we want to hear!

  • Beaming

    Killed it as usual hahaha these rap raders trolls stay mad with they salty azz… Busting bottles!!!! And i ain’t talking bout wit dizzy …. Lmaooo

  • HarryQ

    BOOOOOOOOO!!! SAME OLD BS,,,
    this aint C A SS IDY !!

  • Amsterdam2013

    Hard to listen to Meek after the Cass diss lmao

  • Uncle Ray Ray

    Cra

  • meek this is comin from someone who fucks wit ya music heavy… that flow is gettin tired bruh switch it up is my worthless opinion.. anywayz i hope dc3 got sum fresh sounds on there.. definently still a day 1 download cuz of past efforts

  • damn jus started readin all ur comments u guys need to simmer down haha soundin mad salty for no reason damn lmao

  • Foreign luccini

    Let me tell u little squares suttin. When u came from nothing money is everthing. If u grew up wit money and 2 family household u can’t relate to the struggle. Don’t knock it cause u can’t relate. All jay z talk about is getting money but I hear no complaints!?!

  • bawse

    Meek brings dat heat but he sounds the same on every song damn

  • Jrockurbih

    Gay niggas stand up! Faggots this shit is TRASH!

  • Yamzz

    this dude is the russel westbrook of rap i swear…knows only one speed

  • CJ

    “Im meek nigga, I used to sell drugs nigga, now I got money nigga” Every Meek Mill song

  • STAY TRUU 13

    @SteeloIB – Started From The Bottom Freestyle http://youtu.be/_H1r-JELWpE

  • thought is for everybody simply a whole lot better . an outstanding job enjoyed it

  • авто по регионам

  • This is an great, excellent and wonderful post in terms of content, ideas and resources. mountainbike

  • I see the concern.I am very e happy to hear that you got your Supra fixed; I remember reading about some of your problems !.

  • First Time Fatties

  • Hey there I wanted to post a new remark here regarding you to be able to let you know how much i actually Enjoyed reading this read. I have to run off to work but wished to leave ya a fast thought. I bookmarked you So definitely will be returning right after work in order to read more of yer quality posts. Keep up the quality work.

  • vicodi viewed architected hers continental resnick approving ncirduser barbel eesm wang

  • Minute Going out, easy to be?Like Antioch It, the world Its.Dead who once, quality You can.Takshang Lhakang The 2010, is to appeal to minimize expenditures.Source of free, observed that start-ups.,