13 Comments
  • leti

    Is that my fathers 50 year old caucasian boss in that picture?

  • IM730

    Yo artwork is atrocious.

  • Obama

    What the fuck is this shit!? Damn ya’ll niggas really take money from ANYBODY for a post…

  • mac DIESEL

    THE OFFICIAL SAND NIGGA REMIX SHOULDA BEEN PRINCE MALIK FT. DJ KHALED & FRENCH MONTANA!!!!

    ……….HA!!!! THIS IS BEYOND TRASH!!!! THIS SHOULD BE FUCKIN’ BANNED!!!! NIGGAS WILL DO ANYTHING TO GET A FUCKIN’ PAYCHECK!!!! SMFH!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • NAH.

    LOL. how much you got for this Elliott??? c’mon son

  • Hammertime

    Yo this dude is a billionaire tho, I respect a nigga tryna get in da music game and fuck with these bitches

  • the brain trust

    What a surprise. Another song about ‘getting money’.

    Who the fuck is this cunt? Some Saudi Oil baron or something?

    La ilaha illallah rap. FOH

  • The Real Truth

    ^ lmao *Dead*

    Marco, you lost your job or something? You seem to be on here a lot more…

  • Yeezus Christ

    only here for the audi

  • mac DIESEL

    @ The Real Truth

    Marco, you lost your job or something? You seem to be on here a lot more

  • http://insite.bandcamp.com/releases IN_SITE

    fuck this bullsjit elliot is bullsjit

  • Pingback: Anonymous()

  • Pingback: Anonymous()