New Video: 50 Cent “NY”

Screen-Shot-2013-09-17-at-4.10.22-PM-800x407

Somewhere over looking the Big Apple, you can find 50 and his new video. The audio is lifted from his 5 (Murder By Numbers). Download the project here.

Tags:
Rate This:
5
Submit 2 Ratings
30 Comments
  • Willy Lump Lump

    Old but dope visual..

  • StarFox64

    son WHOEVER hit the kill switch on 50 did a great fucking job, dude has ZERO chance of coming back…

  • http://bugginout.wordpress.com Buggin Out!

    @StarFox I agree, but he is a damned brilliant artist. The game NEEDS him!

  • THE MAJESTIC NIGLET

    50 should of dropped the album while he had some hype with that my life song and we up

  • Realest

    Man this shit makes me wanna slap somebody. Shit HARD. This is what hip hop needs.

    50’s last video didn’t make the top 5 posts even tho it got 30 something comments and is real NEW YORK HIP HOP which people keep complaining about.
    But they put that New Video: Gunplay Ft. Rick Ross x Yo Gotti “Gallardo” at number 3 with 4 comments lol.

    Whenever MMG are releasing something Elliott retweets it and talks about it to make sure everyone knows but completely ignores 50 and they refuse to post G-Unit artists in case they start getting popular.

    It’s all smoke n mirrors fake hype and hate

  • Donny!

    Feeling this track. I love how 50’s still staying true to himself and hasn’t got desperate and hoped on the souths dick. New York

  • chriskelly

    i root for fif but something is missing from his music IDk what (same goes for jeezy)

    http://www.sitllrill.com

  • Donny!

    Lol they already started to bury the post and hide it. Typical.

  • l

    cosign >>>>>>

    Man this shit makes me wanna slap somebody. Shit HARD. This is what hip hop needs.

    50′s last video didn’t make the top 5 posts even tho it got 30 something comments and is real NEW YORK HIP HOP which people keep complaining about.
    But they put that New Video: Gunplay Ft. Rick Ross x Yo Gotti “Gallardo” at number 3 with 4 comments lol.

    Whenever MMG are releasing something Elliott retweets it and talks about it to make sure everyone knows but completely ignores 50 and they refuse to post G-Unit artists in case they start getting popular.

    It’s all smoke n mirrors fake hype and hate

  • atown don

    @StarFox64 We can thank Rozay for that!!! Thanks Bawse

  • StarFox64

    its a damn shame

  • K

    @atown don

    GTFO Rozay didn’t do shit to 50 – he did it to himself. Nobody wants to mess with him any more. He used to go against anybody but now that thing cooled down things come back around. Meanwhile he is still is one of the last real gansta rappers out there

  • weedhead

    ima 50 fan and this is aight/dope.. and for yall sayin 50 never gon come back, he is focused on music but he just has so much shit just waiting to drop. but what i do agree on is that it has to be a real comeback, otherwise its game over. he needs to fuckin zone out with em and dre for 3 weeks in a row and just live in the fuckin studio. with kendrick,banks, schoolboy, cole etc comin in with dope features.. nigga can make straight crack cmon dont act like yall dont know.

    listenin to 50 verse on shot down ft dmx and styles now. crack

  • weedhead

    gettin tired of elf rivera videos though.. all the same.. 50 u should change director to somebody young and hungry, so we could see something different, and he should start doing long ass episodes like wiz khalifas daytoday series. so many things he can do just dont understand y he aint doin it.

  • http://soundcloud.com/goldxhaze Gold Haze

    damn them days when 50 was flying off the shelves

  • qbeezy

    this shit is trash,, this dude need to show some growth,, that super gangsta shit no one believes you!!

  • RobLo

    Why is this nigga still rapping…whyyyyyyyyyyy…… give it up nigga….the beat is hard and all but dont nobody wanna listen to this corny nigga nomore…..id rather hear JaRule at this point than this wack nigga with his wack raps

  • LOL

    this song is so fuckin old, this isn’t even all that great either. the one thing i’m wondering is why he’s deciding to drop videos about a year late? didn’t he just bitch about Lloyd Banks doing the same thing?

  • http://www.smsitgroup.com Scott McCarthy

    Look, what the music is missing is Dr. Dre. The reason 50 Cent always seems to be missing something is because ppl are used to hearing his earlier tracks with Dr. Dre producing them. After he walked away from the big name producers, the tracks sound hollow and limited because he is using no-name producers thinking he doesn’t need the bigger names.

    I guarantee if 50 Cent worked with Dj Khalil, Arrab Music or Dre, it would have that ingredient his tracks are missing. With that said, this is a pretty dope song.

  • yeaHOE

    smh, arrested development like a muffucka..this song and video could have easily come out in 2004. Damn homie

  • riDylan

    Check out this music video!! http://www.youtube.com/watch?v=elMO5ojIKnQ

  • Ridalen

    GIVE IT UP B.

  • Rap Real

    KNOCKIN!

  • http://noisyboydc.wordpress.com noisy22

    Reblogged this on David Chery.

  • BK

    Hold UP!!!!!You corny ass motherfuckers!!!!!You say 50 has corny ass raps????Ya homegirl Trick False says the same shit every single trck he is on!!!!!!!!!GTFOH!!!You motherfuckers talk out of your asses…..Your the reason why HIP HOP is DEAD!!!!!50 stays true to who he is….Can you say the same for that fat fuck????NOOOOOOO……He came into the game lying and stays lying!!!!You keep the fake!I roll with The REAL!GGGGG GGGGG G-UNIT!!!!!!!!!!!!!!!!!NYC!!!!

  • asmodeus ashmadi

    THIS SHIT AIGHT. SOUTH SIDE WHAT IT IS!

  • asmodeus ashmadi

    THIS SHIT AIGHT. QUEENS WHAT UP!

  • http://www.kingshark.com Behanzin

    Check out King Shark – The Anthem, directed by Chief Keef’s director D-Gaines…more then 40,000 views on You Tube already.

  • J Wells

    THIS SHIT IS GARBAGE! 50 GIVE IT UP!! THE BEAT IS TRASH FOR ONE. AND AS FAR AS ALL THAT STREET GANGSTER SHIT, YOU GOT MONEY NOW. SO WE THE FANS ARE NOT BUYING INTO YOU SHOOTING ANYBODY. BESIDES, YOU’RE 38 YEARS OLD! IT’S SAD THAT YOU CAN’T EVOLVE WITH YOUR AGE AND THE TIMES. HAT TO THE SIDE WITH A JERSEY OVER A T- SHIRT, YOU LOOK LIKE A 20 YEAR OLD KID TALKING THE SAME KILLER SHIT YOU STARTED OUT DOING. LMAO!!!! JUST LET IT GO DOG! YOU’RE DONE!

  • RICKY ROZAY

    Curtis Jackson has one loyal fan, and its ZoomzoomfagOTIS.The guy is a true G Unit cheerleader