Macklemore Brings Out dead prez’s M1 At MSG

mackmsg

Hell Yeah!

Macklemore and Ryan Lewis ¬†held their second sold-out show last night at MSG. And during the performance, dead prez’ M1 hit the stage and recited the classic Let’s Get Free track. Final show’s tonight. See you there.

Tags:
Rate This:
5
Submit 8 Ratings
24 Comments
  • Heffington

    No one at this concert knows Dead Prez.. Macklemore’s base doesn’t match his roots.

    • B.Dot

      If he sold out 3 nights, that’s 15K. He could’ve booked it.

    • NETWORKER17RAD4L

      THATS THE PROBLEM WITH YOU CULTURE VULTURES, YOU TAKE BITE & EAT WHAT YOU WANT & DISCARD THE REST. LEARN APPRECIATE & ADD-ON TO THE CULTURE? FRESH FOR 2013 YOU SUCKAS..GWAN & BIGUP I&I SELF MACKLEMORE!

  • Wacklemore

    He played the Theater at MSG. NOT MSG Arena. Don’t get gassed on this cornball Rap Radar.heater at MSGT

    • Donn

      Anybody who makes it to MSG period is still a win. It’s still an accomplishment and more than alot of people can say they did with their lives. Don’t kill the man’s shine. Congrats Macklemore.

    • Fuck whoever I speak to

      Pretty sure he just toured across the world, ur a fuckin racist hater who listens to fuckin future got fuckin kill urself

    • Sam Robilotta

      cornball? lol you must be mad. Last time I checked he was on top of the charts. Where u at again? At your moms crib waiting for a day off. loser

    • http://gonesofar.com/ @SjeezS

      he played it 3 nights in a row, yea dudes a scrub..

      • Shipwreckdakota

        sold it out 3 nights in a row, bitch nigga yousa scrub. independent artist doing NUMBERS word to Macklemore and Nip Hussle.

        • http://gonesofar.com/ @SjeezS

          are you slow?

        • http://allthingsbeatrelated.blogspot.com/ ATBR

          He was being sarcastic dude, chill

    • Truth Or Die

      Exactly, the Knicks was playing the Rockets while this was going on

  • Coney

    Macklemore brings out M1..and the crowd goes mild (no typo)

  • Father Time.

    i wouldn’t have came out with that fucking corn ball. burn all them fake new rappers.

    • Sam Robilotta

      you talking about coming out with dead prez or macklemore? fuckin moron. Go listen to Cheef Keef …

      (dude will prolly come back in here and be like, yeah least he aint white and has skills) LOL fuckin hating ass loser

  • tonyblunt

    all you ppl talking shyt about macklmore go listen to “The Language of my World” and then come talk to me
    btw “Neon Cathedral” is easy one of the best hip hop songs of the year dem lyrics is OP.

  • kanye west

    hes trying toooo hard to be hip hop

  • yeah yeah yeah

    I remember how Dead Prez wasn’t fuckin with Asher Roth…yet they fuck with Macklemore? That crossover mainstream appeal really changes things.

  • IN_SITE
  • GreenBergs

    “oh well that ought to set things straight with lord jamar”-his fag manager…

  • Chris Searl

    Y’all musta forgot this guy had a HUGE underground following before moms and kids started listening… He probably COULD have sold out MSG but he’s not a major label commercial artist… He’s TOURED THE WORLD OFF OF INDIE HIP-HOP and people are mad?

    Macklemore didnt sell out or go pop, the radio came to macklemore.

  • http://twitter.com/troybrowntv TroyBrownTV

    this is the way it’s supposed to be. Some people think that the radio and the main outlets should still be playing the old school cats. That’s somewhat true. But I feel like the new cats should always show love to the OGs when they go to that city. You can introduce them to a new audience and put some bread in their pocket and give them a chance to rock out on stage. Salute.

  • Truth

    Bad look for M1. Macklemore is not hip hop. Dead Prez is hip hop. Macklemores audience has no idea who M1 or Dead Prez is. The exposure is great for M1 but Macks audience is suburban white america and thats where it stops. Majority of his audience doesn’t even listen to rap so this seems like a reach honestly. Quite corny.

  • Well Damn Haha

    Lol @ crowd like who? M1? Legend? The reaction was so cringworthy tbh. The audience dont fuck with rap music Mack you know what kind of fans you have. Stick to the pop radio shit you’re more accepted and successful with that lol.