New Video: Maino “2Pac Problems”

Screen Shot 2014-02-26 at 8.52.20 PM

Drink Away The Pain.

It’s Maino against the world. So in support of his King Of Brooklyn EP, he’s pouring out a little liquor and seeking the Lord in his brand new video.

Tags:
Rate This:
5
Submit 6 Ratings
10 Comments
  • GreenBergs

    crickets**

  • NativeKing

    why yall post this shit?

  • Justin Time

    2Pac is the least of his problems. Him not being a good rapper is one of ‘em

  • FreSH82

    Smfh at this nigga Maino.. Yo dude need to get rid of all those wack ass yes men he got around him.. If they were really your people they would have told dude this shit is bogus.. Nigga stop trying to be the top goon street nigga and put out some quality music, and NY niggas wonder why they don’t get air play?? Maino basically get a couple spins because of his street cred, dude music been wack for a min now

    • DialTone

      AMEN LOL…..

    • ck

      Claiming he is King of Brooklyn and listen to his flow and beat SMH

  • Dept of Sanitation

    This song is beyond horrific. Someone throw this wack ass rapper to the curb and I’ll pick him up.

    -Courtesy of the Department of Sanitation.

  • DialTone

    I want to support the brother so bad but this down south sounding shit ant gonna get NY no where. Sorry Main but this ant it my G I know you can do better.

  • bronxbillyunz

    YA’LL NIGGAS GET MAINO DICK OUT YA MOUTH – HE KILLIN THE GAME RIGHT NOW… MUSIC & VIDEOS – THAT KOB IS REAL SHIT

    • nicoswebaby

      Did you get a break so you could write that comment, or did you suck his dick at the same time?