50 Explains Lloyd Banks Rift

Screen Shot 2014-03-19 at 2.05.34 PM

G-Unit Forever?

Lloyd Banks one claimed to rep G-Unit til he died. But these days, not so much. During 50 Cent’s sit down with Rob Markman, Fif says the he was a bit insensitive to Banks private affairs.

“His father passed away and I was like, ‘All right, he passed away but you can’t just go home and stay home. Ask Kanye, his mother passed away while his record was at a peak point. If he didn’t go on tour, he wouldn’t be the Kanye you know right now. He worked his way through that situation; the world doesn’t stop.”

Tags:
Rate This:
5
Submit 13 Ratings
144 Comments
  • Banks

    50 is cold hearted

    • THE REAL mac DIESEL

      YOU MEAN BRUTALLY HONEST!!!! A NIGGA LIKE YOU LIKES TO BE LIED TO!!!! THAT’S FUCKBOY SHIT!!!! FUCKBOY!!!!
      DON’T HTE ON MY OPINION!!!!

  • -kermit-

    GANGSTERS DON’T HAVE HEARTS AND FEELINGS LIKE THE AVERAGE HUMAN THEY ARE DIFFERENT

    • sonofagangster

      that’s a LIE! Gangster got the BIGGEST HEARTS! They just don’t have FEELINGS for FUCK SHIT!

  • So Icy Boi! (Official)

    50 Cent never cared of his artists. dats why G-Unit fell off. Rick Ross built a stronger empire and ended Woodface’s career. MMG artists are successful chart-toppers. swag

    • Anti-Hero

      How long you think that will last?

      50 did nothing wrong, in my mind, he gave these guys opportunities so, unless he was picking wack beats for them, all they had to do was make quality songs in their own right to maintain the G Unit brand and build their own names off of that.

      How many hot rappers have had a successful crew follow them anyhow? I’m talking a crew that were down from day one, not a crew picked up along the way.

      Biggie?
      Busta Rhymes?
      DMX?
      Eminem?
      Ice Cube?
      Jay Z?
      Nas?
      Scarface?
      Snoop?
      Tupac?

      And when I say success, I mean they had success to match their own and lasting careers in their own right.

      50 is singled out because he tried to galvanise his crew by airing them out publicly like “go on, prove me wrong”, but their sensitivities got the better of them.

      Most of them rappers have been criticised by or have fallen out with their crews because they thought “Ride his coat tails and I’ll be alright” instead of thinking “I’m gonna get mines”.

      Which would you rather do?

    • OKKK

      Since you want to talk about success on the charts…
      MMG
      Ross has so far always gone gold. Wale went gold once. French did not, Wale’s The Gifted did not, the second and 3rd mmg album havent gone gold with the 3rd not even breaking 115,000 yet. Everyone else hasn’t released anything yet.

      G-Unit recods (including every former artist)
      Lil Scrappy sold More than Triple C’s
      Mobb Deep sold more than triple C’s and Wale’s The Gifted.
      50 Cent either went PLatinum or Multiplatinum on every album except for BISD (gold), TOS (worst album in sales, but still better than Triple C’s!)
      Tony Yayo even sold more than CCC and I believe went Gold.
      Game’s 1 album, yeah… nuff said.
      Banks has went gold on most albums except the recent one.
      Buck Is probably the worst in sales or maybe its scrappy but they STILL sold more than Triple Cs.

      SO…

      No, 50 doesn’t seem to really care about his artists. But what Label head does? add on top of that the fact 50′s never really given a fuck then you can see why. Anyone signing with Gunit would know that. Exactly why anyone signing with Puff should know his bullshit. (see yung joc didn’t do his homework.)

      So idk what you were trying to prove.

      The proof is in the p̶u̶d̶d̶i̶n̶g̶ Numbers.
      Swag

      • So Icy Boi! (Official)

        MMG came out in a different ear. they have longevity and massive success. swag

        • Gunplay’s Chain

          what success though?

          What hits does Meek have? Wale got 1 gold album and thats their biggest accomplishment.

          • Justin TimberBAKED

            And what success do the Unit have in this era? They have one gold album in this era as well. What kid kid doing? What yayo numbers looking like? What about that bitch precious???

          • Gunplay’s Chain

            i never said g-unit had any success in this era but to say MMG has longevity and massive success is a stretch!

          • Get Moneynigga

            Exactly.MMG don’t have not 1 platinum album under they lable.Not William Roberts,not Wale and not that boy Meek have a platinum album.Triple C’s went double wood.MMG last album FLOP’D.If it wasn’t for Meek “Levels” record nobody would’ve knew they had a album coming out.

        • EricHeisenberg

          its ERA you dumb nigga

      • Hannibal Lecture

        Buck got a platinum plaque for the first album and gold for the second!

      • Justin TimberBAKED

        All that G Unit shit was in a different era where ppl actually bought albums. If you wanna be fair you should compare G Unit now to MMG now!!! I think we both know that Banks, buck, yayo hell even 50 can’t do those numbers nowadays.

        • jaga

          You right it was in a better era, but g- unit put the rap game in a choke hole, MMG were never so important in the game, so if they were hot in 2003 they wouldn’t have sold half of what g-unit sold

      • LOL

        Name something that happened in the last 4 years LOL

        • Justin TimberBAKED

          THANK YOU!!!! Niggas still bragging bout sales from 03 & 05 hahaha that’s how you know em niggas fell the fuck off!

          • Get Moneynigga

            GO GOOGLE WHY WOMEN LIKE YO MAMA SHOULD HAVE SWALLOWED AND NOT GOT PREGNANT.BECUZ YO MAMA FUCKED UP WHEN SHE DECIDED TO HAVE U.FOR THAT REASON YO MAMA SHOULD GET HER NOODLES BLOWN OUT.

        • EricHeisenberg

          it’s funny you say that, but in fact most people right now don’t care what happened 2 minutes ago, so your point is invalid

      • Blacc Jedi

        dope read

    • disqus_kEiYWdk11v

      Nigga.. he put the g unit album out after grodt. he coulda went with another album easy..

    • Anti-Hero

      Ross kicked his original MMG artists he came up with to the curb to sign Wale, Meek, etc.. and Gunplay still don’t got one album out…. at least 50 let have everyone their chance during his peak.

      • moneymachine

        Gunplay got a SOLO deal at Def Jam. His album going soon. Only one that aint making much noise is Torch! He from New York so I c why. Its a LAZY NY thing huh?

        • Anti-Hero

          so he gonna get his first album ever released at 36 years old which will flop, maybe he can become a manager at Wing Stop since he ain’t built for rap.

          • smh

            Better late than never homie.

    • Get Moneynigga

      DAMN BITCH NIGGA U STILL ALIVE.U HAVEN’T GOTTEN UR NOODLES BLOWN OUT YET.

      • So Icy Boi! (Official)

        damn snake ass nigga wishin death on me again. get off my dick, e-thug. Im a real nigga, you a fake nigga. big difference. swag

        • Get Moneynigga

          NO BITCH NIGGA U ARE NOT A REAL NIGGA U A BITCH MADE NIGGA WHO NEEDS TO GET HIS BRAINS BLOWN OUT.AND YEAH I WANNA SEE U TAKE UR LAST BREATH FUCKGURL.

          • So Icy Boi! (Official)

            nigga, you lost yo mind, psychopath ass nigga. you talkin hard shit on da internet. say diz shit to ma face in real! I rip off yo head, bitch ass nigga. swag

          • Get Moneynigga

            I KEEP HO’ING YO PUSSY ASS.I SEE U NOT TALKING THAT GUNPLAY WITH ME.U MUST KNOW FUCKGURL.I DON’T GIVE A FUCK ABOUT U BEING MAD NIGGA,FUCK YO FEELING’S BITCH.U NOT TUFF.U JUST A TYPE’R WITH A BITCH NIGGA COMPLEX.U ON UR PERIOD EVERYDAY WITH NO PADS PUSSY.

    • Hannibal Lecture

      Everybody on the Unit went platinum or better. Beg for Mercy sold more than the whole MMG discography! Yayo did 800k and thats still more than Meek Mill!

    • BK!!

      MMG is GARBAGE homey…Please!Not 1 on that roster is anywhere near BANKS..Including Trick False.The inner workings of G-Unit is between them.We will never know the whole truth.50 is good at spinning shit and double talk….We need to hear what Banks has to say.

    • EricHeisenberg

      Beg For Mercy in a whole has outsold the whole MMG catalog fam. So built a stronger empire? Looks like Ross built it out of straws lmao

  • FreSH82

    This nigga treat his own homies like shit! These niggas put their life on the line for this nigga.. He was the 1 starting all those beef’s with niggas and Banks or YaYo could have got killed behind this snake ass nigga wanting to be a big rap star! If 1 of those niggas would have got killed this nigga wouldn’t even care.. 50 is not to be trusted he will put money before your life.. Fucking snake!! Dude father passed and dude had no sypathy wtf?? If i was Banks i wouldn’t want to be around this fake nigga any more

    • Anti-Hero

      he grew up with no parents so it’s probably hard for him to feel sympathy for another grown man.

      i’m sure if you asked banks and yayo they wouldn’t trade their time spent in g-unit as international rap stars beside 50 cent for anything.

      • tipp_-0183 aka Dwight Stewart

        there’s never an excuse for being an asshole. its an understandable reason but grown man have to behave like grown men and deal with their demons and not destroy others with them.

    • Get Moneynigga

      AYE LIL NIGGA U TAKE THIS SHIT UP WITH 50 AND STOP EXPRESSING YO FEELING’S ABOUT 50 ON RAP RADAR.JUST GO FIND 50 AND LET HIM KNOW HOW U FEEL.STOP WITH ALL THE TYPING AND LEAVING COMMENTS AND SHIT.U SEEM FRUSTRATED LIL NIGGA.

      • FreSH82

        Fuck you bitch nigga!! They put videos up for people to comment and that’s what i’m doing LIL NIGGA!! Who the fuck you think you talking to??

        • Get Moneynigga

          LIL NIGGA U GET TOO EMOTIONAL DON’T MAKE ME PUT A HOLE IN YO HEART! I HIT U WITH MY 50 LAUGH PUSSY! HAAAAAAHAAAAAAAAAA

        • Get Moneynigga

          WHO TOLD U THAT U WAS TUFF.I SEE THE TRUTH HURTS BITCH.EVERY COMMENT I SEE U POST I’MA HO U JUST TO FUCK UP YO DAY BITCH.U A HATER THAT REALLY IS A WASTE OF BREATH.BITCH U TAKING UP SPACE.GO KILL URSELF.

        • Matt

          LOL yall niggas are brainwashed LOL

    • blackbeltbreeze

      FreSH82 why you so mad at 50 on a personal level? This the USA and of course you have a right to believe whatever and say whatever. I don’t really have any strong emotions for the majority of these rap cats on a personal level. I have feelings about the music yeah. But the personal level ended for me when I got older and realized that knowing the artist and knowing the human being is two different things. So I just wonder what is it about 50 that gets you worked up on this level? Why do his business disputes and personal issues make you so mad? Can you name one millionaire rapper, male or female, who hasn’t had all types of lawsuits or court problems or allegations of being a very bad person? I cant name one.

      • FreSH82

        Y’all bitch niggas get on here and write paragraphs about how much y’all hate Rozay and how much of a cop he is and you think it’s cool, well i’m that nigga here to expose facts on this snake ass nigga 50 cent that y’all love.. Fuck this nigga.. And i’m not mad i actually feel pretty damn good today!! Ha!

        • blackbeltbreeze

          I don’t hate any rapper. Even Riff Raff and Lil B. When 2Pac and Big died my junior and senior year of high school, and Outkast and Goodie Mob stopped making albums, I retired from personal feelings. Every blue moon an artist comes along that makes me feel something personal. But not really on the tip of thinking I can speak on how they move in the street. Because where does your information come from if you not moving with them? And if i truly hated them why would i give them energy and free pub by speaking their name? For example, Freddie Gibbs vs. Jeezy. You feel like you can speak on that too?

          • Fuck a name

            I can speak on that… Jeezy didn’t write RIP… Gibbs did. He didn’t get paid for it. Id be salty too… but listen to Gibbs tell it on Real… Pretty much paints a picture.

        • o·pin·ion əˈpinyən

          Its funny you say your telling facts but you’re saying this dude 50 Cent doesn’t care about yayo and banks… how in anyway can you say thats a fact… thats your opinion… a fact is that Rick Ross was a cop and he lied about it… I don’t think theres any debate with that in the hip hop community… he literally was a cop…. and he lied about it. 50 Cent has had Yayo by his side since day one… Where is yayo in 50′s new music video? He’s about two feet away from 50 STILL. I met yayo and 50 backstage at the BET awards when Gunplay got stomped out… Yayo was right by 50… Now if 50 didn’t care about Yayo do you think he’d have him by his side? Stop talking like you know things that you don’t. All you have is opinion and its a pretty baseless opinion at that. 50 Cent is 100% right there is no stopping in this industry. You wait for any second you’re going to get passed over. You’ll become irrelavant. 50 Cent is just saying that its life. We move on and grow stronger.

          • TRUTH

            He literally was a correctional guard…not a COP. Now thats FACTZ…but I get the point your trying to make

          • FreSH82

            You’re a fucking fan lame nigga.. Ross addressed that cop shit and all the real street niggas still fuck with this nigga, even in the industry any artist would rather work with Rozay over 50 and we see it all over the charts, 50 has burned too many bridges, yes he rich and all but non of his rap peers really fuck with him.. That nigga started beef with everybody for no reason, real niggas don’t respect that, look how he played Buck and Buck was out there stabbing niggas for this fuck nigga and he shited on him.. Facts nigga! Banks was on the front line too, now he not really fucking with Banks why?? That suppose to be his brother, real niggas never turn their back on their brother… Facts!

          • Get Moneynigga

            NIGGA GETTFON AND STOP BITCHIN.U ON YO PERIOD OR SOMETHING PUSSY.U NOT MAKING NO SENSE ON SHIT BITCH.WILLIAM ROBERTS STOLE A NIGGA NAME U DIDN’T CARE TO MENTION THAT HUH PUSSY.JUST LIKE A BITCH ASS NIGGA,COVER UP FOR A LYING ASS NIGGA.ONLY BITCH NIGGAS LIKE U WHO SUPPORTS “RICK ROSS” GET THE FUCK ON FUCKGURL.

          • KEETZ DA KINGSTRESS

            LMAO!

          • bitch please get offline

            In July 2008, The Smoking Gun produced details linking Ross’ social security number to an 18-month stint as a correctional officer at the South Florida Reception Center, along with a photograph first publicized by Media Take Out purporting to be Ross in his correctional officer uniform.[38] Ross initially denied that the photograph was of him;[39] but after overwhelming evidence of his past came into the public’s eye, Ross later admitted that he did work as a correctional officer in Florida during the early 1990s…

            facts bruh now go douche yourself.

          • onlyrealshh

            real street niggas never fucked with ross! 50 yo gotti, jeezy, bg, soulja slim E40 T.I. trick daddy nippsy hustle j rock. go listen to them then compare ross shit. his shit is nursery dope boy talk nothing like the clipse or these other artist i just named. burning a bridge is crossing niggs that got love for u. 50 made this aint serious a fake diss record. then niggas tried to son him not knowing he was a real nigga. a fake nigga wouldve backed down to preme, fat joe, wutang, big pun jay z etc. but he didnt even before he had the $! banks his nigga he trying to moptivate his lil nigga thats real nigga shit. u dont mourn a full year that leads to depression which leads to crazy then suicide. 50 made the charts with a true life story hard work talent and dedication. banks wasnt eveen in queens hustling and yayo and smurf was 50 workers. he saved them niggas. they were paid for whatever they did very well. he couldve just used them niggas then distanced himself. buck was yellling fuck 50 and gunit so he recorded him cry. most niggas wouldve beat his ass or had worst done to him. he sliced a nigga for dre not 50. so go shit on dre.

          • orlando jackson

            lol nikka you stupid dude was shitting on yayo this is why yayo said 50 aint loyal to nobody

      • bigfoot2011

        The way he humiliates his so called friends is befuddling

    • KEETZ DA KINGSTRESS

      It’s all reality and life, trials and tribulations. Nothing should stop you in this business. Banks can spit but let’s face it his work ethic is slow as fukk! My guy needs a pic up. 50 was just trying to be a big brother, and we all know lil brothers hate to listen.

  • EchoxHotel

    Thats the dirtiest shit ive ever heard

  • dmc

    All you ever hear is 50′s side of the story, no one knows how to contact Banks and ask him whats going on….?

    • THE REAL mac DIESEL

      HEARD BANKS IS LIVING IN SOME CAVE IN CAMBODIA!!!!
      …….HA!!!! HE’S A LAZY BUM!!!!
      DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • fasho

      Even with 50 ways, Banks will never say anything because they seen what happened to Buck. 50 bankrupted that nigga and wouldn’t let that nigga live and release music and held his contract for hostage so Banks ain’t stupid. A wise man knows when to fall back.

      • jordan

        but bankes is richer then young buck. banks doesnt own irs shit because he isnt addicted to same drugs young buck was. instead of buying new cars buck should have paid his taxes. soon as he got dropped from gunit he couldnt push himself without 50′s help but banks can do and did push himself without 50 and got farther then buck and yayo combined.

  • Street-Fame

    Ya Mans Priceless…IF Ya Mans Loyal…Banks from Day 1 had a Better flow than 50…

  • disqus_kEiYWdk11v

    Need to hear this interview in full!

  • ZoomZoomDad-Otis

    FIF knows Banks has unlimited potential but Banks never showed it. Banks lyrically is a beast he reminds of me Lamar Odom the talent is there but he wont take advantage it.

  • IM730

    I respect some of the shit 50 says BUT CANT STAND the way he talks about other people like knows facts.. Talk about your success and g-unit and maybe EM but this nigga is always talking bout the key to success for other people.. “Jay is successful because he never…” “Lil wayne was hot cause he…” “Kanye wouldnt be the same kanye if he didnt…” like stop homie.. you sounding like the Game of interviews.

    • smh

      I been telling people 50 name drop MORE than Game lol If you REALLY LISTEN to 50 he say the SAME shit in every interview like somebody TRAINED him. He NEVER give a SIMPLE answer. The shit he say SOUND GOOD but he NEVER ANSWER the QUESTIONS lol 50 good for POINTING out OTHER FLAWS so the PUBLIC wont FOCUS on HIS!

      • Blacc Jedi

        That politician shit..he could run for mayor type of nigga

  • Get Moneynigga

    50 can’t deal with the lazy shit of which Banks do with not putting out any videos for his mixtapes.Believe it or not but Banks is active with the music but not promoting it.No videos for [Jackpot,Can she live and Picture this] or any other bangers that our singles for the club and radio.Banks that nigga with the rap shit,top 5 fo sho but he not business minded like 50.

    • Anti-Hero

      yeah banks drops a hot mixtape once or twice a year and does zero press or promotion for it.

  • DatGuy

    Lets Face it, Banks is lazy, he hardly releases any videos or promote his content. 50 was trying to motivate banks because he knew banks had lots of potential. He just wanted banks to do better there is nothing wrong with that. plus people misinterpret what 50 said, he said that banks can’t be thinking about the same thing for months and staying at home.

    • Justin TimberBAKED

      It’s funny you say that cause Banks was the last person on G unit with a hit song!!!

      • Get Moneynigga

        GET YO BITCH ASS ON AND GET A FUCKIN LIFE.WHY DO U WASTE UR TIME HATING LIKE A BITTER SCORN BITCH.DID 50 FUCK YO BITCH OR SOMTHIN PUSSY NIGGA.YOU ARE NOT INTELLIGENT SO STOP THINKING THAT BULLSHIT WITH THESE COMMENTS THAT U POST.KILL URSELF AND DO ME A FAVOR BITCH.

        • Justin TimberBAKED

          Awwww little fake keyboard thug is hurt! Hahahaha

          • mark

            you do realize 50 hasnt released an album since the massacre? and if youre countin hits, 50 has had his share of hits in recent times, down on me is one, the one with nicole scherzinger did good as well

          • Justin TimberBAKED

            Yo u need to edit this shit ASAP!!!! U bout to get flooded with responses for your stupidity.

          • Batman

            That was stupid but u wrong he’s been at the top of the billboard a couple of times the last couple years. The track ‘Down On Me’ featured 50 Cent and was a huge billboard and club hit b/c 50 Cent was on it or it would’ve had no buzz. Also, ‘My Life’ was on top of the Billboard and iTunes for weeks when it dropped. He is a fool for that Massacre comment, he must’ve been thinking BISD.

          • driza

            lmao….wow u are a mark ass nigga..smh

          • KEETZ DA KINGSTRESS

            LOL

          • Trillionare

            Dude what the fuck are u talking bout?

          • Justin TimberBAKED

            That’s why I didn’t even respond to his dumb ass, cause he clearly don’t know wtf he’s talking bout

          • KEETZ DA KINGSTRESS

            YOUR RIGHT…LOL

          • splifffniticity

            Nah he released Curtis as a third album with the single ayo technology.

          • tipp_-0183 aka Dwight Stewart

            naw he released a free album not too long ago in promotion of his sms headphones…i wanna say late 2012/2013 nobody cared about it though.

          • Elproblemo Djblast

            correction after Massacre he did Curtis and before i self destruct all did pretty well on billboards

          • Get Moneynigga

            AYE FUCKGURL UR A FUNNY BITCH.U GAVE ME UR ADDRESS? BITCH NIGGA PLEEZ,U NOT TUFF I CAN SMELL U PUSSY THRU MY SCREEN.I’MA KEEP HO’ING YO BITCH ASS EVERY CHANCE I GET.U A OFFICER RICKY LOVER,A BITCH NIGGA REPRESENTER AKA A FUCKING LAME ASS NIGGA.

          • tipp_-0183 aka Dwight Stewart

            both of ya’ll are arguing about 4+ year old music. Cut this shit out and talk about relevant things.

    • It’s Just Music

      The dude’s father died dumb fuck.
      Do you think that’ll affect him a bit ?

      I understand what 50 said but the whole world didn’t need to know about Banks private life just so 50 can be talked about again.

      • KEETZ DA KINGSTRESS

        I think we knew for 7 or 8 years…lmao

      • tipp_-0183 aka Dwight Stewart

        Doesn’t mean he should discuss someone elses personal shit. He has diarrhea mouth, that’s why dudes don’t rock with him. He loves trying to ‘son’ people and sound wise. He’s a smart guy but he gotta shut up on certain topics…it burns his bridges.

    • GreenBergs

      bro u are on drugs, dude has released constant mixtapes that have been almost ignored repeatedly, fuck outta here completely with that shit

    • http://www.PhillztheMC.com/ Phillz the MC – #TIMELESS

      Banks first rap name is Lazy Lloyd. I think he knows this already Lol

    • tipp_-0183 aka Dwight Stewart

      I respect how ya’ll ride for 50. I don’t understand why but i respect the loyalty. I ride for Jay Z like that (and im from Miami) but thats because he cemented himself in the game and always steered clear of bullshit. Every rapper looks up to Jay as an OG, Big Homie type. 50 divided the culture to get on. Help me understand the loyalty, please…I really don’t get it.

    • NEWSKULL

      LAZY AS FUCK!!!!

  • 1 of 1 5*g

    uniggaz bitchn cryn n complaining like ur on ur monthly cycle unever learn ,,= boo boo look jmj people right n the face like bliz did raheim people n juice u kno how he get down ,, ,,,com on son,yo,god,b, fyi jmj4L

    • Gunplay’s Chain

      go outside nigguh, you seem depressed

  • Extra Domus

    that was cold af!

    • tipp_-0183 aka Dwight Stewart

      The music business is cold AF. he said some cold shit but it was the truth.

      • KEETZ DA KINGSTRESS

        True

  • It’s Just Music

    50 should have a little bit of sympathy for Banks at least, I can understand why he’d air out his dirty laundry with Yayo’s hoe ass, but this was kind of uncalled for.

    People handle death in different ways. Kanye decided to vent his emotions in music. OK, but Banks clearly couldn’t vent in that way.

    This week 50 released 2 songs, and 2 videos for those songs. He also coincidentally aired out the Unit’s dirty laundry to the public so people can buzz about 50.
    The Unit is officially over after this video. No way in hell can these guys be in the studio after this.

    I respect 50 for the impact and rep he has, but it goes to show you that you must be willing to do anything to maintain it, even if it means destroying your friends. Those are the 48 for you.

    RIP. G-Unit.

  • Trillionare

    Llyod Banks father died in like 06 07… They been cool since then I’m not buying that excuse it’s something else that went on that nobody speaking on. 50 my nigga but damn this nigga is ruthless!!! SHIT!!!

  • Har-magedon, G.O.D.

    It may sound cold but I see where he is coming from, when my mother was sick in the hospital, I basically paid two nurses to watch over her and would leave work and show up at the hospital at various time,. One idiot at work had the nerves to wonder why I was in my regular mood, everybody snapped at that dumb idiot-why? Moms would want me to be at work, not sitting there, doing nothing, looking glum or whatever. When she passed, took care of everything, funeral et al. then on Monday, I was back at work. Everyone is different but moving around, doing things, help you cope. Simple.

  • deeperthanrap

    What can banks do MUSICALLY when he is still signed to 50 as a artist and is managed by 50?

  • onlyrealshh

    for those that werent listening. as of right now banks wants his independence this is why you dont see them together. he is giving him his wishes to be independent. he tod them yaull making music but shoot some videos. they still aint did that that was 2 years ago. he said he knows banks daddy they used to hustle together so he knew banks daddy before he knew banks. then his dad died in 2006 when rotten apple came out or was that his mom. either way it goes. life goes on. jennifer hudson whole entire family was slaughtered she kept pushing or the shit can eat you alive. 50 the hustler, yayo was his worker and banks was yayo neighbor he didnt hustle like them. he was on the porch 50 jumped off the porch at 12. never knew his dad mom lost to the streets when he was 8. grew up with grown people his whole life no real child hood. he bread different than most respect it or check it

    • KEETZ DA KINGSTRESS

      #ASnappleFact

  • mizz

    #salute dig deeper

  • County Of Kings

    Yo the aggressive content in these comments are hilarious. I haven’t read rapradar comments in a while. This get money nigga is the funniest
    @bdot where do u find these clowns

  • Trill Mister

    50 never had parents so he can’t relate.

  • Judge Dredd

    Fuck this no bars having clown, bitch boy Curtis Jackson. Animal Ambition or whatever is going triple wood.

  • Ray

    THESE GUNIT STANS LOVE TO TALK ABOUT RECORDS SALES THT HAPPENED 10 YEARS AGO WHEN IT WASNT EASY TO DOWNLOAD AND GET MUSIC FOR FREE LIKE TODAY POOR SOULS

  • Matt

    Yo buisness is never personal #newjackcity

  • http://www.illmuzak.wordpress.com/ ILL MUZAK

    ITS THE MONEY – THATS WHATTHE FUK SHIT ABOUT.

  • Guest

    Wouldnt it be funny on the 50 haters if this is a plot on 50 part gaining all this interest in a Gunit reunion that so called is never gonna happen. they probably been cool the whole time yayo in every new video 50 got and people figured out a way to see the animal ambition tracklist and banks got a joint with 50 on it.. I just think at somepoint watch At a 50 show gunit will come out surprize the crowd the crowd will go crazy and the internet will blow up talking about it..

  • EricHeisenberg

    Its funny how the whole public is or will kill an artist like 50 Cent for being honest and put him through the fire, but yet not trip when your favorite rapper dances around some hard questions being asked about his C.O former Police life and suddenly change into Ross.

    simple niggas

  • LOL

    this man has no respect for his own people, i can’t get how his fuckin stans sick up for this shit.

    • KEETZ DA KINGSTRESS

      Brutally Honest is what it’s called.

      • AMAZINACE

        People are Used to Artist Lying so much That when they Hear Truth and Honesty they can’t take it

  • KEETZ DA KINGSTRESS

    “Brutally Honest” It’s all reality and life, trials and tribulations. Nothing should stop
    you in this business. Banks can spit but let’s face it his work ethic is
    slow as fukk! My guy needs a pick up. 50 was just trying to be a big
    brother, and we all know lil brothers hate to listen.

  • downy

    agree with datguy

  • Fidel Cashflow

    50 is the only rapper who made every rapper in his crew multi-millionaires. Everybody that rolled with him (Yayo, Banks, Buck and Game) became millionaires. Multi-millionaires. He was making sure Yayo, Banks and Buck got monthly endorsement checks for wearing G-Unit sneakers, and they weren’t even wearing them.

    • gameaintfree

      And how much money did they make 50? They all went platinum or better. that’s 10 million or better in 50s pockets. So when 50 said he did this that and the other for artist he made triple that after they sold records.
      Example: 50 gave Yayo 1 million dollars and a Bentley when he got out of jail, right?
      After TAXES that MILLION only like $600K so Yayo did NOT come home a MILLIONAIRE!
      Yayo album sold 800k copies. $10 x 800,000 = $8 MILLION DOLLARS IN 50s POCKET!
      50 put a 1 million in Yayo’s pocket but Yayo but 8 MILLION in right back in 50′s pocket!
      Buck sold a coupe MILLION ALBUMS so he put OVER 20 MILLION in 50s POCKET! but YALL only talk about the $200K 50s paid for Buck taxes LOL Shit that was BUCK MONEY!
      So WHO REALLY did WHAT for WHO LOL

      • Fidel Cashflow

        You don’t know what you’re talking about. This is why I don’t comment much because morons like you talk about things they have no understanding of and act like it’s fact.

        First of all, none of those guys would ever have had the opportunity to make money like that if it wasn’t for 50. Plain and simple. Yes, they made some good records. Yes, they had skill. Yes, they worked hard. But the majority of people work hard and never become millionaires, let alone when they are in their 20s.

        You think Tony Yayo, Lloyd Banks or Young Buck would have been a priority at any major record label (let alone had a deal) if it wasn’t for 50? 50′s first priority after Get Rich or Die Tryin was the G-Unit album. You think Interscope wanted that? No. They wanted another 50 solo album that they knew would sell millions and millions of copies. 50 had the leverage though, and he insisted that G-Unit come first. Why? To put his guys in position to be stars and make millions without him.

        As for the Tony Yayo situation (that you know nothing about): 50 put aside show money for Tony Yayo when Tony Yayo was locked up. He was cutting him checks as if he was working as a hype man because that’s money he WOULD have made had he been free. That’s the million dollars he came home to. Who else does this in business? No one. “Hey, I’m going to pay you for sitting in jail,” said no one ever except 50 Cent. Not only that, but when Yayo did get out of jail, he got busted with a fake passport less than 24 hours after being released. That’s a federal crime. He went right back to prison. Most employees would have been fired. Not Yayo. He got the best legal defense (paid for by 50), and when he was released a year or so later, he came home to a penthouse apartment in NYC, a record deal, and a budget to record his debut solo album.

        Back to how ignorant you are: 50 got $10 per album sold? What planet are you living on? 50 Cent wasn’t a record label. He was President of a label called G-Unit Records that was under the umbrella of another label, Interscope. What you are suggesting is that 50 gets all proceeds from album sales which just shows that you no literally (and i’m not exaggerating) jack-shit about the music business.

        I’m mad at myself for taking 5 minutes to reply to you.

        • smh

          You should b lol

  • jlUK

    Too much politics going on at the moment, would be good if they were still cool but that’s the way it goes. Lloyd Banks is still top 5 dead or alive in my opinion. F.N.O just came out and Cold Corner 3 coming soon.

  • orlando jackson

    ya granny went to the hospital you … was next to her so df is 50 talking bout…. cmon son you tryna bring yaself back to show ppl that you tuff loll

  • Extra Domus

    g-unit is bigger than banks and 50′s relationship – it’s still g-unit to me even if they all stop rapping

  • hiphopsince1985

    If you REALLY a BANKS/50/GUNIT FAN you will KNOW that BANKS been dropping MORE MUSIC than 50 since 50s last album in 09!
    When it come to MUSIC Banks been doing more than 50! You SEEN ALOT of 50 on the internet and interviews but it was NEVER about HIS MUSIC! He was just TALKING to be TALKING LOL
    Banks been LOW because he don’t have a DEAL but he is STILL signed to 50 as a ARTIST and 50 got his CAREER of HOLD will he trying to RE-BUILD HIS OWN! Aint no ROOM for Banks RIGHT NOW!
    The CRAZY part about Banks and Yayo can’t say shit BACK! LOL But Banks and Yayo came out TODAY and told the WORLD all the FUCK SHIT 50 done and do! THEY COULD KILL THAT BOY CAREER FOREAL! They KNOW what NOBODY know!

    • Hanna Montana

      50 might have released more mixtapes than banks since 09, not sure but it would be close

      • smh

        Banks got the MOST MIXTAPES since 09 and they both had 1 album so banks been on since he just don’t have the BUDGET to PROMOTE like 50. Banks aint LAZY as 50 try to play it but he KNOW banks aint go say shit bad about 50.

        • Anti-Hero

          sorry bruh but banks is most definitely lazy. it dont cost shit to make a basic ass video in 2014 for a mixtape song and throw it online to promote your work.

  • Important

    Mike Vick is coming to visit the Jets
    New Microphonixxx Dark Moon/Park Ave http://www.youtube.com/watch?v=idw9KFNYD1U

  • Southcat843

    lol ya’ll niggas be goin in!!

  • Ja3s0n22

    This is all a buildup to G-Unit reuniting. Marketing plan 101.

    • Ken

      word my g word!

  • GreenBergs

    50, i hope you read this you fucking bird, banks gave u about 5 golden mixtapes that u coulda shot some music videos for, instead u do nothing but record like two videos yourself that were garbage if i can recall, but that was about it from then on, but you know shits pointless cuz of your own fuckups in the industry and cuz q wont push that shit, maybe vlad lol, u a clown i aint even gonna watch this video im tired of banks getting pushed to the side by u like he aint been down since day one u fucking clown..

    • Anti-Hero

      banks is lazy he didnt get pushed to the side. whats stopping him from doing interviews, making videos and promoting himself?

      • GreenBergs

        What’s stopping him is there would be no point what exactly is the point of him promoting himself when his own boss won’t support ?

        • Anti-Hero

          50 is not his boss. G-Unit hasnt had a deal in years theres nothing stopping Banks from getting his own deal and situation instead of waiting around for 50.

          • smh

            Banks is STILL SIGNED to 50 even tho 50 do NOT have a DEAL for GUNIT as LABEL, homie. So 50 IS STOPPING Banks! He need to let Banks OUT of his CONTRACT or Banks can’t do shit but MIXTAPES which he’s BEEN DOING!

          • Anti-Hero

            if Banks wanted out 50 would let him, this ain’t no Young Buck situation.

  • kaaabeer

    remember kanye said banks was top 5 dead or alive. banks was sooo good, shame not a lot came from him after hunger for more 2

  • tipp_-0183 aka Dwight Stewart

    who cares about these nigga squabbles. Just make music people care about.

  • RealNiggaShit

    FIF you fucked up on this on son call back and say you fucked up stop letting ur ego get in the way on greatness

  • Rachet God da ANTI-CHRI$$$

    50 cent gonna fuck up and the same shit that happened when Juelz and jim jones was on stage with him during the Camron diss.you gonna see banks and yayo giving a nigga like rick ross the co-sign.plus say what u want about 50 cent I know them niggas got more money than any nigga that was ever signed to puffy.

    • Gunplay’s Chain

      chill homie, ain’t no one from queens co-signing that cop