New Video: Wu-Tang Clan “A Better Tomorrow”

Screen Shot 2014-12-06 at 1.36.00 PM

Get No Better.

For the accompanying visual to their latest album’s title track, the Clan¬†brings more awareness to the recents injustices with a montage of clips. A Better Tomorrow is never promised but the album is here.

Tags:
Rate This:
5
Submit 6 Ratings
34
  • THE REAL mac DIESEL

    FUCK YOU RZA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • Dat Dude

      why ? lol

      • THE REAL mac DIESEL

        THAT NEW WU ALBUM IS A FUCKIN’ DEBACLE!!!! FUCK THAT NIGGA!!!!

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

        • album is better than expected..you ol skim tru the music but dont listen to the bars or lyrics ass

          • THE REAL mac DIESEL

            SHUT THE FUCK UP!!!! THAT SHIT IS TRASH LIKE YOUR LIFE!!!! FUCK OUTTA HERE!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • Just listen to the bars lee bwoi…and take a zanax while u at it or a blunt. That coca hurting you

          • THE REAL mac DIESEL

            IT’S MORE THAN JUST BARS, FUCK BWOI!!!! IT’S PRODUCTION TOO!!!! THE BEATS SUCK LIKE YOUR DISMAL LIFE IN THAT SLUM OF A COUNTRY YOU CALL HOME!!!! ROT IN THAT MUD HOLE YOU LIVE IN!!!! PUSSY BWOI!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • The listen to instrumental albums then rass

          • IKEEPIT100

            As hard as u sound like u hating…kma have to peep this album in full other then the singles

          • THE REAL mac DIESEL

            GOOD LUCK LISTENING TO THAT WACK GARBAGE!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • MR ESCO…I HATE BAMA’S!!

      Never diss the wu u fkn bama!!

      • THE REAL mac DIESEL

        FUCK YOU, COCKSUCKA!!!!

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

        • MR ESCO…I HATE BAMA’S!!

          Bitch made bama fkn attention whore!!!!

  • Too bad A Better Tomorrow is embarrassingly bad…they locked up the wrong damn album.
    https://bkjames.bandcamp.com/

  • Everybody

    An unjust verdict?! Let’s just destroy everything, loot, steal and burn cop cars! Smh. Fuck protesting anymore! It just turns into people stealing and destroying shit which has NOTHING to do with peaceful protest. Idiots.

    • watch the news .or read it..dont be a retard

    • marty mcfly

      People try to be peaceful about shit but its kinda hard considering that the initial violence came from the police. I wanna know is chants like “ITS AN EYE FOR AN EYE, THOSE POLICE HAVE GOT TO DIE”…. necessary at this time? Im all for peace but when peace goes from mutual respect to now unarmed people are being killed by police… Thats not very peaceful at all.

    • MR ESCO…I HATE BAMA’S!!

      Coward ass bama

  • great vid..now get out there with the people wu. Dont be a leech

  • Starpoint feat Renee Diggs

    Meth went off. Dope video. RIP Teddy Pendergrass.

    • bronxbillyunz

      HE SPIT THAT LIKE “IF YA’LL NEVER HEAR ME AGAIN YA’LL CAN’T SAY I WASN’T THAT GUY”

  • MR ESCO…I HATE BAMA’S!!

    Relevant to the times…wu taaaaang!!

  • Dan Karlin

    Heh. It’s like the sort-of sequel to Bone Thugs’ “Change the World”… Respect.

  • @OneManBeats

    PERFECT TIMING hit me for beats on Twitter OneManBeats

  • el jim chapo guzman

    This shit corny rappers need to stop rapping about the bull shit that’s going on in America.

  • domerz

    this album was sadness…method man being the only thing enthusiastic about it, and talk about missed opportunity with that track “40th Street Black / We Will Fight.” That instrumental with the band, and the chorus – “we will fight, till the night is done, we live our lives tonight as one” – laid a foundation like it was about to be some real power shit, but then they start rapping they verses and it’s about money, champagne, peeing in girls mouths, and a menage trois. head shaking.

  • bronxbillyunz

    WU TANG – I HOPE THERE CAN BE SOME CHANGE – WU TANG IS WORLDWIDE –

  • Sina Mailer Daemon Djavadkhani

    Really great album! Live instrumentation! Nurturing raps! Thank you RZA + Wu!

  • Tec1

    9 members in the group and only one producer. RZA calls the shots and he is the reason why Wu Tang is not what it is anymore. They need outside productions like Havoc, Alchemist, Justice League, even Kanye West.
    Wu Tang forever!!

  • ADP

    screw ferguson, screw al these uneducated, Malcom X influenced protesters who are completely oblivious to the real outcome of this issue and are combating this violence with even more heinous and devious acts of violence. I think there are a lot of crooked cops out there, but this country would be in anarchy without them. If you are a supporter of this issue and are one of the protesters, you’re incompetence is the main reason this country is in complete shambles.

    Song is dope BTW, Meth went in! WU-TANG FOREVER!

    • marty mcfly

      There’s probably more then half a million people protesting in NY at this time. I don’t think they are all bringing acts of violence to the table because if that was the case, the police wouldn’t stand a chance against that many people engaging in violence.

  • THIS SONG AND VIDEO COULD NOT HAVE COME AT A BETTER TIME WU TANG FOREVER

  • George Minx

    buy/order PAINKILLERS,{ of all kinds} CANNABIS{/kush/weed} ACTAVIS {PROMETH/CODIENE} AND STERIODS @@|.8.|.0.|.1.|.6.|.9.|.2.|.7.|.6.|.5.|.5.| AVAILABLE ALL OVER THE USA SSDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Jake Zero

    Wow. Method Man actually got me excited again. That ain’t happened since 2001