New Music: Young Buck x Cap 1 “Gas Up”

gas up

Diesel Flow

While gas prices continue to slowly go down, Buck and Cap pump more fuel of their own into their new track produced by Slade Da Monsta.

Bonus:

Tags:
Rate This:
5
Submit 5 Ratings
30
  • jlUK

    This is gross, come on Buck. Why everyone want to rap like Migos??

    • connor grey

      this is dope, how is buck rapping like migos? your trippin bro bucks flow sounded nothing like migos and that flow your talking about doesn’t belong to migos, niggas have been rapping like that years and cap 1 is one of them niggas. go listen to some of his old shit before migos were even heard of.

      • Mylo

        Lord infamous and that original Memphis sound…

        • thats mr.esco to you fk boi!

          stop bama just stop!! this ish is trash lmao you fk bois kill me…the unit is washed…this has no replay value at all and damn sure not making it to radio i feel sorry for buck smh ..so talented but stuck with this crap..fk yo feelings bama!!

          • connor

            stop hating smh this is playing on hot 97 dumb ass, bucks new music video is also playing on tv so he must be doing something right because hes not been on tv in years. bring my bottles is a hit record. buck is doing good for an independent artist your just a washed up hater whos mad at the fact hes doing good. you say the unit is washed and irrelevant but yet you still clicked on this song. and i bet you check for the new ep when it drops. you know im right.

          • thats mr.esco to you fk boi!

            You mad? Lol this ish is garbage fk boi

          • connor

            your the one whos mad because you were wrong lol why would i be mad? everything i said was right im just calling you on your bullshit. if your going to hate then use fact not fiction.

      • jlUK

        I didn’t say Buck was, whoever Cap 1 was rapping like Migos. If this is what you like to listen to I feel sorry for you. Boring song that could have been made by 6/7 artists out right now.

        • connor

          you sound incredibly stupid. cap 1 has been rapping like that for 5+ years so i think it is safe to say migos sound like him. migos jacked 36 mafia flow, lord infamous started that shit.

          • thats mr.esco to you fk boi!

            Sit yo bama ass down the song is basic at best…fk yo feelings!!!

          • connor

            think what you want im just saying your comment was all wrong. you said this wouldn’t make it to the radio when its playing on hot 97. don’t reply with envious hate because you were wrong. nobody seems to agree with anything you say. fuck yo feeling. buck is back and im happy for him. get a job instead of hating on niggas who already have one. go do something with your life and get ya money up fuck boy.

      • jlUK

        If this is the type of music Cap 1 makes i’ll skip on listening to the ‘old shit’

  • el jim chapo guzman

    Lyrically g unit buck just exercising with he’s flow.

    • thats mr.esco to you fk boi!

      take this el again pablo lmao your a moron

      • el jim chapo guzman

        Stfu bama go back to work.

  • Datduderay

    This is where buck belongs; in that strip club music market. Lyrically buck is a beast so he can definitely prosper in that field. Excited for him. Now its banks who i really want to see what he got to prove. Does he wanna be on Fabolous lvl, or go higher

  • thats mr.esco to you fk boi!

    trashbag rap!! lol put 50 and the rest of those bamas on the remix…fk yo feelings fk bois!!!

    • the art of deception

      gay cowboy alert

    • War Machine

      do u even realize how pathetic u look? Do u not care about having a life? Your life gotta suck so bad to be sitting on this site all day everyday hating LOL You prolly get punked on the daily in real life so u keep your fat ass in yo parents house. You have already proved that YOU are the definition of Bamma. Go press your “Cackies” and throw a part with your 6 facebook friends u fucking NERD bahahahahahahaha Even your mom ashamed of what a piece of shit u are. Go get a job u broke Faggot. Hating dont pay the rent pussy

      • thats mr.esco to you fk boi!

        UUUHHHHH you seem a lil extra emotional today miss ….is it that time of the month? well take something for it bama bcuz i dont give a fk about your feelings!!!

        • War Machine

          Lmaoooo Virgin with 6 Facebook friends, how pathetic can u be son? Do the site a favor and just commit suicide. I’m sure your roommates (parents) would actually be happy.

          • thats mr.esco to you fk boi!

            lmao YOU MAD? EMOTIONAL ASS BAMA!!

          • Ryan Bee

            mr no friends lmao

          • thats mr.esco to you fk boi!

            you and your mom’s get lifetime el’s for naming your bama ass Ryan lol

          • the art of deception

            Michael you have one of the most generic names in the world.

          • Mylo

            Six friends lmao

        • connor

          so i see you have commented on the full page smh.

          now its pretty obvious that your just a troll

          • thats mr.esco to you fk boi!

            no trolling just responding to those fk bois…buck is the man on the right beat this shit sux sorry jmo

  • iknow

    Yeaahhh Ho!!!!

  • Jared Davis

    What’s up young buck and cub & the city paper