Rick Ross ‘Black Market’ Album Trailer

Screen Shot 2015-11-16 at 12.40.39 PM

Holla If You Hear Me.

With his ‘Knight Of A Templar’ playing, Rick Ross drops a quick video promo for his forthcoming album, Black Market. Album drops December 4.

Tags:
Rate This:
5
Submit 8 Ratings
29
  • Faceless Hustlers

    Vivica Fox got more heart than the whole MMG combined!

    • THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!!

      #BEINSPIRED WIT YO BROKE ASS!!! FK YO FEELINGS!!!

    • COP MARKET

      i bet she woulda tried to get her chain back

  • THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!!

    HAHAAA LET THE HATERS HATE!!! BAWSE!!! FK YO FEELINGS!!!

  • Lyrics

    Cant wait The empire #MMG

  • el jim chapo guzman

    Hoe ass rick ross.

  • I love Ross but I am Ross’d out.

    • BO2BROLIC

      So you been listening to him that much dam nigga

      • Nah not even just tired of his whole shtick.

  • 27

    JEEZY 60-65K PROJECTED FIRST WEEK ROSS ENDED HIM EVEN THEY SQUASHED THE BEEF

    • FACTS!!!

      That’s not TRUE!!! It’s DEF JAM! They KNOW ROSS and JEEZY about to LEAVE!!! And the BOTH get HELLA SHOW MONEY so ALBUM SALES don’t MEAN SHIT!!!

      • 27

        OH SUDDENLY ALBUM SALES DONT MEAN SHIT WHEN YALL FAVORITE ARTISTE FLOP OK KOOL LOL

        • FACTS!!!

          I haven’t a BROUGHT a ALBUM from the STORE since NO LIMIT DAYS!!! The BOOTLEGMAN go PLATINUM in MY HOOD!!! And if we could COUNT BOOTLEG SALES ross will go DIAMOND “EVERY” ALBUM!!! How you THINK he get SO MUCH SHOW MONEY with WEAK ALBUM SALES? Because YOU CAN’T COUNT BOOTLEG SALES!!! I’ll want the BOOTLEGMAN to sale 10 MILLION COPIES of my ALBUM on the STREETS then the LABEL selling 1 MILLION IN STORES!!!

          • FACTS!!!

            90% of the FANS at these RAPPERS SHOWS got the BOOTLEG CD in their CARS!

    • 1KillMovez1

      Boy. Rick ross aint end shit Jeezy has plenty platinum and gold plaques meanwhile every RICK ROSS album stalls @ 180k lmfao

      • 27

        GOD FORGIVES I DONT DID 220K FIRST WEEK BUT EVERY PROJECT STALLS AT 180K HUH..NICE TRY THO LOL

        • 1KillMovez1

          Not one platinum or gold album tho fuckboy

          • 27

            HIS DEBUT DID 850K ITS PROBABLY PLATINUM BY NOW LOOK IT UP

  • I don’t even posses the words needed to express the disgust I feel right now. This is sad. Sad and unfortunate. He was mediocre a while ago at least, now he’s literally the bottom of the barrel. I’d rather listen to Vanilla Ice or “Weird Al” Yankovic than this correctional officer. I only fuck with the real. Rick Ross has lied in his music since day one. Don’t waste your money!

    • BO2BROLIC

      He don’t need your money or your respect stupid bitch. Real street niggas and bitches is the only respect and the only people that matter stupid bitch. Go create a fucking job for somebody or give young minorities and urban kids a chance to change their lives and make it out of harsh realities. I’m sick of muthafuckas bitching over shit that has no bearings over you and your life go listen to what you dick ride stupid bitch.

      • COP MARKET

        he used to search them young minorities booty holes for the drugs he raps about selling then lock them in a sell for the night and steal their twinkies

  • THE REAL mac DIESEL

    OFFICER WILLIAM LEONARD ROBERTS!!!! PD’S FINEST!!!! COP MARKET DROPPIN’ DEC. 4!!!! AND LOOK OUT FOR AN ASS WHOOPIN’ COMIN’ TO A WORLDSTAR VIDEO NEAR YOU!!!! LMAO!!!! FAT FRAUD!!!!

    #FRAUD #BLACKCOP #COPMARKET

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • HIP-HOP

    Another album with stories of shit he’s never done, bawseee!

  • thedeamkid19

    lies on top of lies

    • BO2BROLIC

      Faggot on top of a faggot

      • thedeamkid19

        makes a lot of sense, go back to suck some rozay dick now

  • Zorino

    #December 4

  • Dope beats & well written, fraudulent raps… #WilliamRoberts

  • lrswissh

    Ok I’m buying it sound like this nigga bout to go yams again pause