Dr. Dre, Kurupt & Pete Rock ‘Beats 1 Freestyle’

Screen Shot 2015-12-07 at 2.10.12 PM

Doc, Gotti & the Chocolate Boy

One of the benefits for listeners tuning in to Dr. Dre’s ‘The Pharmacy’ on Beats 1 is the unreleased material. This past Saturday, the Doc let the needle drop for this rhyme session with Pete Rock and Kurupt.

hhnm

Tags:
Rate This:
5
Submit 9 Ratings
48
  • this shit is raw

    • I LOVE 50 CENT <3

      • Done nothing but pump fake through 7 pages… but you want to convince us you’re NOT Flash lmaoooo… you must have mental issues

        • PUMP FAKE MY NUTS IN YO MOUTH <3

          • you see everyone on ktt laughing at you

          • YO MAMA LAUGHED AT YOU THRU BIRTH <3

          • BIG NOSE

            Why do you have some random Indian man in your profile pic LOL and i have already told you WhatUpCuh has nothing to do with this LOL SMH

          • E.G

            you really are a compulsive liar with serious problems

  • John Bzo

    ”Everything I do is for the love of hip hop” Kurupt
    They been killing it!!!! Beats and Lyrics pure faya!

  • Neighborhood Soup..

    Yo Kurupt Young Gotti.. People don’t understand.. He has a gift.. An emcee’s emcee. That beat was everything…Indeed

    • Marcia Kolb

      Yahoo CEO, Marissa Meyer has gone so far as to Support the practice “Work at home” that I have been doing since last year. In this year till now I have earned 84k dollars with my pc, despite the fact that I am a college student. Even newbies can make 39 an hour easily and the average goes up with time. Why not try this.
      mm…

      CLICK Here For Details
      ░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓

  • Winston Wolfe

    Dope!

  • thedeamkid19

    nice, i aint gonna subscribe to that shit but is good

  • cant listen to this shit clean. hurry up w/ the cussing. kurupt sounds reborn but the edits is annoying

    • Neighborhood Soup..

      Dope analysis… He sounded brand new.. But he do this kind of shit in the blink of an eye

      • THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!!

        KURUPT IS A LYRICAL LEGEND!!! FK YO FEELINGS!!!

  • el jim chapo guzman

    These niggas washed up though.

    • Neighborhood Soup..

      They’ll never be washed up.. This shit is everlasting.. These is household names.. Your opinion is crazy invalid b

      • Strong Enough

        household names? lmao. Pharrell is household bruh. not pete rock and kurupt

        • el jim chapo guzman

          That nigga dumb.

          • Neighborhood Soup..

            Ur name is dumb u fuckin clown… You’s a girly mouth I’m quite sure

          • el jim chapo guzman

            I’m quite sure I could smash your girl.

          • Neighborhood Soup..

            get a life b and they don’t sell them at the corner store b

          • THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!!

            LOL

        • Neighborhood Soup..

          What world u live in kid? U mean to tell me Kurupt and Pete Rick ain’t household names in HipHop? Before u even start,Stop…,🤔 If it wasn’t for these Niggaz u probably adorn wouldn’t be mentioned in the same breath as these icons.. Pharell? Be easy b

          • Strong Enough

            of course they are legends in hip hop. but when people say household names they usually mean that your grandma knows who it is. that they are popular and well known. that was what i was referring too.

            pete rick tho? lmao

          • Neighborhood Soup..

            Don’t front on Pete B… He’s iconic..

          • el jim chapo guzman

            Pete is bum like you nigga.

          • Neighborhood Soup..

            Only bums is on this shit all day.. Like u nigga.. Ruler of all u survey on this shit girly mouth

          • Neighborhood Soup..

            At least there’s an understanding.. But they can never be fronted on.. Ever

          • Strong Enough

            of course.

          • marty mcfly

            Of course they are. If any Hip Hop fan doesn’t know the names Kurupt and Pete Rock? They probably under the age of 10.

      • el jim chapo guzman

        You stupid kid..household name smh…

        • Neighborhood Soup..

          U r a clown.. Obviously.. Kurupt and Pete Rock ain’t household names.. I c how people on here talk to u. And u on this shit old day critiquing and ain’t getting paid for it.. So I already know what it is with u.. U see no parts of the sidewalk.. Just a dork on his computer all day long

          • el jim chapo guzman

            you mad?

          • THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!!

            HE DOESN’T LISTEN HE JUST COMMENTS!!!
            FK YO FEELINGS!!!

        • shotman

          SHUT UP

  • james dean

    this song is far better than the shit on compton

    • alex

      Theres always one of you in the comment section. Thanks for stepping up to the plate.

  • Hussle

    i hate the “new dr dre”

    • Strong Enough

      he hates you too

  • Peter Kushing

    Dre shoulda did that whole album on this kinda shit.

    • Neighborhood Soup..

      He should have but I’m sure he wants to experiment…🤔It is what it is

  • Raw raps! #ClassicDre #Aftermath

  • true story no lie

    Kurupt sound hungry af

    • el jim chapo guzman

      Yeah you right he ain’t eating enough.

  • noguv

    bro these beats

  • Megamind

    Kurupt spitting! DAMN!….that second beat is a terror! “….bullets’ll park in ya…”

    DAMN! I LOVE THE REAL SHIT…the feeling can’t be duplicated!

    Megamind