42
  • Ed Force One

    Cool Iron Maiden shirt broski! Can you name 1 song or did your stylist pick that out for you?

    • Lmfao!

      lmfao

  • rogaine

    is this nigga balding

    • Kris Kompute

      That’s all you took away from the video?

  • Captain Jack

    I heard Detroit is like a third world country

    • Facts!!!

      You heard wrong tho…

      • Kris Kompute

        I don’t think niggas really know what a third world country is.

    • Kris Kompute

      Smh.

  • Iamstillmusic

    Kudos to Big Sean, doing it big for his city. He’s dropping a new album this year

    • Jessica Fansler

      When I saw the draft of 5845 dollars,,,hj I accept that my friendโ€™s brother was like really generating cash in his free time with his PC. . His aunt’s neighbor has done this for only 11 months and by now repaid the loan on their home and bought a new Car .

      To Know More Click Here
      jk…

    • Neighborhood Soup..

      Ummmm. Question? Who Cares?

  • Eastside Rock

    #DETROIT

  • el jim chapo guzman

    Dreams and goals cost money.. A class in how to get a job would be more productive. this studio class BS..

    • Kris Kompute

      “Class in how to get a job …”

      You need an English class.

      And how is yo unemployed ass going to talk about someone needing a job.

      • el jim chapo guzman

        You’re right I am unemployed… But at least i’m not broke like most… 297k and a Aston Martin in my garage is pretty nice..

        • THE REAL mac DIESEL

          BUT YOU NEED AN ENGLISH TEACHER IN YOUR HOUSE!!!! NON ENGLISH SPEAKIN’ IMMIGRANT ‘SPIC!!!! LMAO!!!!

          DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • el jim chapo guzman

            Kiss my toes nigga!!! math rules fuck English.

          • THE REAL mac DIESEL

            FUCKIN’ MARICON ‘SPIC!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • el jim chapo guzman

            Haha I made you mad

          • THE REAL mac DIESEL

            I’M MAD IMMIGRATION AUTHORITIES CAN’T FIND YOUR ILLEGAL WETBACK ASS!!!! FILTHY FUCKIN’ ‘SPIC!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

        • Smack Yourself!

          – Donkey of the Decade

          • el jim chapo guzman

            Your a piece of shit for life.

        • F All the Way Outta Here!

          You do realize that nobody on here believes a word of this bullshit, right? Aston Martin and 297K in the bank?! Lmfao! If you had that kind of bread you wouldn’t be on here trolling every single post

          • el jim chapo guzman

            It’s a Hobby’ I do that for enjoyment…. Btw did you just tell me your broke cause you on here??

      • ROOM 666

        “And how is yo unemployed ass”

        Did you really just type that after telling someone else they need an english class?

        • el jim chapo guzman

          Lol lol

        • Kris Kompute

          Yo = your in common speech you stupid cracker.

  • radio raheem

    Big Sean – the nigga that’s 27 who still makes music for 17 year olds LMFAOOOO… Who promotes calling the beautiful female creation bitches in that corny trash ass song… Trying to be a mentor ?…. How about opening free music schools for the less fortunate youth providing instruments to devolved and exercise their artistic skills, Also cheap natural plant based markets for people to have access to a better healthier living… Veganism is the future smart guy… And CNN WOW great platform you chose…. They always report the good stuff LMFAOOOOOOO

    • Kris Kompute

      I’ve seen some shit on here, but I’ve never seen hate so strong towards a nigga you don’t know. Did he not take your ideas in a board meeting so you decided to vent on here?

      Jokes in the comment section are funny. But mfs like you bring nothing here but negative energy. Then end it with a corny ass laugh. Typed all that shit and thought you bodied it huh? Smh.

      • radio raheem

        EH wrong I wasnt trying to body anything lame…. who are you guy ? thats still how I feel regardless of any opinions… it wasnt for noobs to reply too its just my comment check my stats I dont do this much but I see it all…… I have a life im late for most these pointless articles Bruh…. LMFAOOOOOOOOOOOO…. but you sound like somebody parent reacting to the teachers comments on report cards about their child getting in your feelings and shit… LMFAOOOOOOOO try again moron… Idc what you have to say…… ask yourself how much im getting paid for listening to your opinions and replying to you more than twice wasting my time……

  • THE REAL mac DIESEL

    THE CLOWN OF DETROIT!!!! HE LET JUSTIN BEIBER GRIND ON HIS GIRL IN FRONT OF THOUSANDS!!!! THEN HIS GIRL DUMPS HIM!!!! LMAO!!!! LIL SEAN FOR REAL!!!! CORNBALL!!!!

    #LILSEAN

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • JACK THE CRACKER

      LOL AT THE FIVE FOOT PUSSY ASS JAYWAN CALLING ANYONE LIL WHEN HE BUILT LIKE A SMURF. HILARIOUS!!!

  • Neighborhood Soup..

    I sincerely dislike this nigga foreal..Look at his face… The way he talks.. He’s just mad corny.. Ya’ll niggaz was goin in on him.. Majority rules

    • Kris Kompute

      You dislike him because of his face?
      LOL!

      You teenage niggas need to get off the internet, learn some in-person social skills which in turn will get you some consistent pussy. Bc y’all bitch about the dumbest shit.

      • Neighborhood Soup..

        No I’m a grown man b.. First and Foremost. And i just don’t like him period. Nigga whole style is chump. Straight up and down. And yeah I said it. His face bothers me.. Girly Mouth Ass Niggaz.. And why u seem like u all in ur feelings about this clown.?

        • radio raheem

          hes a fan bruh ! lmfao

          • Kris Kompute

            Not even a fan of Sean. Never bought nor saved an album on my playlist.

            Just when a black man gives support to a black school to help black kids be productive, I don’t see how that’s a negative or what his facial structure has to do with it.

            Black ppl don’t own shit. Anytime one of us does something, dumb ass niggas likes you two say some stupid shit that makes the white man say “See, stupid niggers can’t even support their own. That’s why I shoot them”.

            This video is about community service and you shitting on him. Both of y’all are a part of the problem.

          • Neighborhood Soup..

            I applaud what he’s doing for the school and his community..That doesn’t change the fact that he’s a big time dweeb and I don’t like his face and that his whole style is chump..

          • Kris Kompute

            You didn’t applaud shit until I called you out on it. Crab ass nigga

          • Neighborhood Soup..

            ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.. This can go on for days, so it stops right here…. Ur man Big Sean is suspect, and your a weirdo because you got his dick all in your jawbone.. Case Closed..

          • Neighborhood Soup..

            Lmfao…. U think? Niggaz be all in their feelings.. Big Sean is the biggest dweeb..One Man Can Change The World.. Get the fuck outta here b. This nigga is the worst

        • Kris Kompute

          “His face bothers me…Girly Mouth Ass Niggaz”

          …….