YN Returns To The Breakfast Club

wilsonyee

The GOAT and YN

Elliott Wilson was back at Power 105’s The Breakfast Club. He weighed in on the interview with Birdman, discussed his own CRWN series with DJ Khaled, which will air on MTV2 tonight at 11pm EST, competition, OVO Fest and much more.

 

Previously:

Nearly two years later, Elliott and Brian returned to The Breakfast Club. They spoke on our newly launched podcast, beefs, current events, and the role of radio DJs.

Tags:
Rate This:
5
Submit 20 Ratings
105
  • HIP HOP

    Mac diesel made it to the breakfast club! #winning Haha

  • iLLbeYo5to9

    B Dot speaking in 3rd person in the caption and of course this is the first vid i’ve seen with an ad in it

    • I was wondering the same shit about the caption. Shit don’t make no sense.

  • Savimbi

    s/o Mac Diesel!!!! Gotta give that man credit!!! Lmao

  • ENERGETIC

    Mac Diesels panties is wet!

  • FACTS!!!

    Mac Diesel feeling like AR-AB when Drake said his name LOL

    • Deezel Washington

      dude, thats bdots alias on here……………promise

      • Kris Kompute

        Proof?

      • Burrprint Gucci

        Would love some proof. But on another not if I was Mac Diesel I’d feel pretty satisfied right now. Like a commentor on TV AND RADIO WHAAA? You made it.

        • Deezel Washington

          nigga he only comments on rr, hes bdot….not gettin into it with the uninformed

          • ENERGETIC

            i seen him comment on sohh.com before.

          • Deezel Washington

            more proof in the pudding, thats where these dudes get most of their “content”…………..

      • MIKEY ESCO!!!

        NO HES NOT!!! FK YO FEELINGS!!!

        • Deezel Washington

          what u one of bdot lil trolls?

          • MIKEY ESCO!!!

            STAY OFF MY COMMENTS BAMA!!! BEFORE I SLAP THAT MAYONNAISE OFF YA TOP LIP!!! FK YO FEELINGS!!!

          • Deezel Washington

            from the way u comment i could tell u gets no pussy bruh

          • MIKEY ESCO!!!

            I STAY IN A NICE COLLEGE BABES PUSSY FK BOI…IM LIVING A DREAM BAMA!!!
            FK YOU DOIN? FK YO FEELINGS!!!

          • Deezel Washington

            yea right u a 40 yr old virgin u mad af cuh

          • MIKEY ESCO!!!

            DO YA GOOGLES GORDON!!! THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!!
            FK YO FEELINGS!!!

          • Deezel Washington

            the fuck up queer

          • MIKEY ESCO!!!

            WOW QUEER? SMH YOU SPINELESS JELLYFISH!!! YOU CANT SPAR WITH ME BAMA!!!
            FK YO FEELINGS!!!

          • Deezel Washington

            bama?? k

          • MIKEY ESCO!!!

            YEP I HATE YOU FKN BAMA’S AND I REMIND YALL EVERY CHANCE I GET!!! FK YO FEELINGS!!!

          • Deezel Washington

            get some gasoline and drink it cuh

          • MIKEY ESCO!!!

            KILL YA SELF YOU GOSSIPING LIL BAMA!!! IM DONE WITH YOU FK BOI!!! FK YO FEELINGS!!!

          • MrAfrika

            See you already halfway there clown you responding to people in record time and shit. Lol pathetic.

          • MIKEY ESCO!!!

            FALL BACK STALKER,DONT YOU HAVE A LIFE FK BOI? GET OFF MY DICK AND TELL YA MOMMA TO COME HERE!!!! FK YO FEELINGS!!!

          • Deezel Washington

            lol

          • the art of deception

            we did our googles michael markidis and u only got 6 facebook friends LOL

        • MrAfrika

          I bet the keyboard personalities are gonna quadruple in number and copiers like this clown Mike Esco gonna start posting 18 times in the comment section for a Breakfast Club name drop. Sad.

          • MIKEY ESCO!!!

            I AM MIKEY FRESH BKA THE ALMIGHTY MIKEY ESCO!!! ITS LEVELS TO THIS SHIT BAMA!!! FK YO FEELINGS!!!

          • Kris Kompute

            Charlemagne name dropped him 2 years ago.

        • the art of deception

          bet you’re butthurt they didnt mention your bama ass

          • MIKEY ESCO!!!

            LOL MY FAVORITE GROUPIE IS BACK TO RIDE MY DICK!!!
            BEAT IT BAMA!!! FK YO FEELINGS!!!

          • the art of deception

            7500 comments in 2 years and they aint even shout you out, LOL, keep devoting your life to the c section tho bruh

          • Mylo

            Lol

  • MrSkeezyMak

    Around 8:00 for the mac diesel name drop, hahaha

  • TimeChange

    lol,Mac Diesel made it on the Breakfast Club,LOL
    cant hate on that though,MAC tell em to cut you a check

  • thedeamkid19

    the shit got real, props to mac diesel

  • TheTruthHurts

    These guys seriously think people care what their opinions are? They have now been (and more specifically B. Dot has been) schooled by the Breakfast Club and Ebro at Hot97. What morons.

    • Kris Kompute

      You’re on their site, clicking on their post and watched a video where they are talking about their podcast…if you don’t care, then quit putting money in their pocket.

      Moron.

      • Burrprint Gucci

        Lol TRUUUUUUE

      • TheTruthHurts

        Clearly you don’t understand the difference between looking at something they post new music on and wanting to hear what these clowns have to say. You’re in line with them as people that are taken as a joke by anyone who actually gives a fuck about Hip-Hop. Let them have their pennies from me clicking a page haha.

        Faggot.

        • Kris Kompute

          Clearly you’re just a hating ass bitch.

          • TheTruthHurts

            Yeah clearly you’re on theses guys dicks like they’re on Jay’s. Get a life pussy, instead of riding out for these fucking losers like yourself. Get out of your basement clown.

  • LēTeck

    Sorry Big Homie! Gotta sit this one

  • AK

    I’m just here for the Mac Diesel rebuttal…should be epic

  • Strong Enough

    why b dot wearing that goofy ass hat

  • LOst pRoDigy

    To bad you can’t take a shout-out to the bank Mac..HA!!

    Nice move B’dot and YN increase traffic by shouting out the RR intern disque now these other weridos will increase their visit in hopes of eventually getting the GOLDEN TICKET “shout-out” I mean cmon “Mac” comments all the damn time the ONE time he should COMMENT he acting all modest what a fucking DIVA.

    #WE DONT BELIEVE YOU

  • el jim chapo guzman

    lol everyboby hate yn and b dot.

    • VAMP SODA

      godfather 50 called him a punk

      • Eric Davis

        Years ago. They cooling now.

  • ilexx

    B.Dot had a point about the radio dj’s and then Angela neatly found the right rebuttal because RR only posts industry shit, so they technically do the same BS the radio dj’s do.

    Envy said “I only play popular music” smh… That’s the problem that these NY dj’s don’t get.

    The DJ is supposed to go out and find the new music and play it, especially the ones that have a platform like Envy.

    Breakfast club is nationally syndicated, so we get them down here on 103.5 The Beat. Envy kills it in the morning, he can fucking DJ but he still finds a way to squeeze in that corny shit that gets played at least 3 times an hour too.

    DJ’s especially Hip Hop dj’s have a responsibility to discover the next/new hot shit. If they wait till it gets hot else where then they are late to the party and the DJ won’t be apart of the discovery process.

    When DJ’s on the radio ONLY play what’s popular, you get the current trash that’s on the radio all day. And ppl HATE that shit.

    I thought B.Dot could’ve argued his point better because they gave him the floor to do so.

    Angela Yee was on point though. Cause there is a Hip Hop website that posts every thing RR posts but they consistently do it b4 RR and they post mad underground and/or underappreciated dope shit too.

    • Brian B.Dot™ Miller

      +1

      • ilexx

        Big up you self sir. I see you getting these opportunities on these platforms.

        I know there are lights and cameras and shit but always remember to stay calm and kill these opportunities to say something that shows you deserve to have a voice in this industry.

        It may rub some ppl the wrong way but ultimately they know they respect the truth when they hear it.

      • Sina Mailer Daemon Djavadkhani

        The art of DJing is one of service + education! It’s a fine balance.

  • Black

    Damn, Mac, congrats ! =P

  • Hussle

    where the fuck mac diesel atttttttttttttt haha

  • Dab Daddy

    …………..HA!!!!!!!!

    #BENSON
    #YELLOW SCUM
    mac diesel tha god!!!

  • YOUNG NIGGA

    B.Dot stay getting clowned on radio. this nigga didn’t get any words in for 20 mins then when he opens his mouth they trash this nigga. He a hypocrite tho cuz rap radar don’t break no new artist ever. not until they get hyped then they follow them on twitter and wait for them to drop new music

  • SMH clowns blaming dj’s and radio but they do the exact same thing and dick ride all the big names and people with a buzz and ignore the smaller names

    RR is killing hip hop

  • Eric Davis

    Don’t like the hat and the way it fits Bdot. lol. MacBook DJs running the game now.

  • SapToad

    Mac Diesel!!!!!!!!!!!!!

    • Swill entertainment

      been around since sohh was the top site lol

  • matt

    just when you think b.dot couldn’t be anymore of a clown he wears that outfit LMAOOOOOOOOOOOOO

  • THE REAL mac DIESEL

    @ B.Dot @ YN

    ALL I WANT IS A CHECK AND A POST!!!! IF THESE DEMANDS ARE NOT MET……………

    ……………TO BE CONTINUED!!!!

    SIDEBAR: SHOUT OUT TO LIGHT SKIN CHARLAMAGNE & ANGELA YEE FOR THE PLUG!!!!

    #BENSON #YELLOWSCUM

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • Dab Daddy

      Pay the man!! #BENSON #YELLOWSCUM

      I wouldn’t be on this site if not for Mac diesel comments

      • THE REAL mac DIESEL

        REAL RECOGNIZE REAL!!!! START A PETITION!!!!

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

        • ATlaz

          That coon hat tho #bojangles

          • THE REAL mac DIESEL

            …………..BUHAHAHAHAHA!!!! WORD!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • diggz

            GET THE FUCKING POINT NO ONE LIKES YOU , YOU GET 0 REPLIES 0 VOTES YOU WASTE YOUR TIME COMMENTING THESE DUMB ASS COMMENTS!!!! YOU’RE CRYING ON THE INSIDE CAUSE YOU’RE SUCH A LOSER

    • HIPHOPHEAD

      man i hope you dont got any ties with rapradar…. theres rumors you workin with rapradar lol.

      • THE REAL mac DIESEL

        THEY CAN’T AFFORD ME!!!! THEY GET PAID NIGGA PENNIES!!!! SO I’LL PROBABLY WILL NEVER SEE A FUCKIN’ CHECK!!!! HA!!!!

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • Brian B.Dot™ Miller

      Unemployed ass

      • LOL

      • tipp0183

        *Sends Bottles and a note* …lets be friends.

  • Telley Tauro

    this Kendrick vs Drake thing isint going to happen. Neither of them is gonna say a name on record.

  • For some reason I feel like WE made it when I see this! Congrats.

    • LOst pRoDigy

      For some reason I felt like your gay when I read that!……Congratulations.

      • Gay jokes in 2015. Ha! Old head foh!

        • LOst pRoDigy

          It was just that a joke loosen up youngan

  • Telley Tauro

    why do they say where are the east coast producers like everyone from Toronto doesn’t count? Toronto is east coast. Where are the new York producers is the question?

  • RTH

    usually get mad annoyed listening to elliot, especially when he’s being a fan boy. but he spoke some real knowledge on this and has a real good grasp on the industry and how to move in it. that beard ugly af tho

  • LA Tha Gawd™

    Everybody was making good points on the “DJ’s breaking ah record thing”. I’m a down south artist & ion get no love from DJ’s or radio stations & i stay bugging with my stuff & getting rejected.

  • LA Tha Gawd™

    It’s hard but i know i gotta do more to get to where i wanna be…

  • LA Tha Gawd™
  • Corey Davis

    this needs to happen more! y’all should get breakfast club on crwn too

  • Sina Mailer Daemon Djavadkhani

    Great interview guys! Best Breakfast Club episode in a while!

  • Shay Avig

    so big sean isnt mentioend ??
    because i think he has the album of the year…

  • Shay Avig

    what about big sean as the one with album of this year??

  • tipp0183

    This nigga Mac diesel really got a shout-out… impressive!

  • tipp0183

    from bad to worse with this stupid hat. try a snapback…real shit.

  • Selorm Amuzu

    WOW YN moved like a real Bitch over the Jay-Z interview LMAO !!!!

  • Theolonius Capricornicus

    YN please don’t say Khaled had any struggles. Joey Fatone from Nsync recently did an interview and talked about how fake Khaled is. He went to high school in Orlando with Joey Fatone and his family owned the biggest restaurant in town. Look it up on YouTube.

  • Bootney Lee Farnsworth

    YN is an incredible self promoter. A spin doctor. Secured covers? Shady paid for the those covers you had no choice. RadRadar does nothing for the culture. Not one artist has been broken by RR ever. No risks… just stat quo.

  • el jim chapo guzman

    Birdman called breakfast club to apologize cause universal was threatening to pull the plug on Birdman’s promotional tours. Revolt is the producer of the breakfast club. Revolt is in line with universal records and that’s why the breakfast club has a big impact on a artist.

    • You ever heard of Karceno? He do these YouTube videos and breakdown issues in hip hop and sports. He said the exact same thing.

      • el jim chapo guzman

        Nah” never heard of him can you put me on him?

      • Kevin Banks

        Yeah I always have a listen to Karceno’s perspective, any idea how he knows so much detail about so many things that have happened in hip hop and sports.

  • Lol Big Homie back once again wit the Angela Yee screenshot! Yo I’m not mad at you one bit. Yee is bad and this interview was good. I might have to check again because with everyone cutting each other off i missed exactly how YN hated on Tax. Did he call Rocnation and say don’t do it? Or did he just get mad?

  • Captain Jack

    Apple is paying Drake $20 million dollars, of course the’re gonna get the first interview. Elliot set something up right before he goes on tour or while he is on tour.

  • I’M RUBBING MY PUSSY TO 50 CENT’S POSTERS <3

  • M.A.T.

    Zane Lowe is boring af.

  • Sean Power

    so YN us to be the they khaild was talking about, yn did want him crwn 2 years ago lol