YN Blackout: Bickering Beef

Written By: @Elliottwilson June 10, 2014 @ 12:12 AM EDT YN Blackout
0/0

Solange elevator incident. T.I. vs. Mayweather in a Fatburger. Flex vs. Dame. Chuck D vs. Hot 97. Slowbucks gets attacked on the Summer Jam stage and then calls a press conference? Scuffling with DJ Mustard in the Bay? Oy vey. I don’t like any of it. Rap is outta control. We need a board. We need Jesus. It’s gonna be a hot summer. Get our pool in the back. And don’t forget your Rap Radar cup. Drink it all in.

Tags:
Rate This:
5
Submit 10 Ratings
34 Comments
  • Nathaniel

    it ain’t flex v. dame. it’s dame aka us vs. record execs (necessary) with flex as a distraction.

    and that chuck d vs. hot97 is necessary too.

    time to uncover and expose, then deal with and change, all the bull shit. lehgo.

    • PTK

      yeah, don’t throw the baby out with the bathwater. we all can’t “just get along”. we can either address the issues (the same ones hot97 perpetuates and profits from) or we can have more fatburger fights.

  • Guest

    I smell a Mac Diesel vs B Dot comment battle under this post

  • GreenBergs

    yo yall make this shit happen tho, fuck out of here, u part of the problem you love being able to report this nonsense nd call it “journalism”…lmao FOH

  • Ravi

    It’s been enough peace time the past 2-3 years. Everybody was playing nice and jumping on everybodys records and everything was jolly. N then people was complaining about what happened to rap beefs and rap battles. Now it’s here and your complaining it’s too much. Rap needed this to weed out the lames. I do agree with some of it tho..like if the violence gets too much but this is rap. There can be only 1 king/top artist/ruler or whatever you wanna call it.

  • jb

    u south side jamaica queens niggas is too grimy lol. that boy 50 cent within a matter of days ruined a niggas whole career along with his money

    • B_G

      Slow ruined his own shit by calling that wack ass press conference. Lol. Anyone can get caught slipping & get jumped but all that extra shit was the Nail in the Snail. #HoeBucks

      • MR. UNDI$PUTED THE MOGUL

        I don’t know Slowbucks at all, but I have to ask How did he get caught slippin’ when the shit happened on stage in front of 40-60,000 people?!?!? How many people were “filming” the show with their phone’s, while cheering on? Getting caught slipping is coming out of your accountants office & someone runs up on you. What happened to him was a blatant strong arm robbery, with no fucks given.

        • Free Slowbuck’s Chain!

          he shouldnt have been on that stage or anywhere near 50 knowing what he did and how 50 is… How you diss a nigga then try to be on stage with him?

  • http://pic.twitter.com/lGGo9I7py1 Dat Boar Who killedking robert

    this was a blackout? lol

  • MD

    What a hypocrite. Most of what he’s mentioning he’s tagged as #1 news, now he’s saying blackout. So fake

  • Guest

    Thanks for the connect #THENEWKING !! Everybody’s Anticipating That Hot !! New Mixtape By T.Lee Major Artists As Well As Major Record Labels, But We Want To Hear From Our Fans ! If You Love What Were Doing & You Enjoy Our Music & You Suppor…t Us Hear. &
    #TLee Single #Closure http://t.co/UzpzqCoolW #TheBusiness http://t.co/tasCQ6UX4j #TakeMySwagger http://t.co/ms1fu1xCtF #Follow @TLeeMusic504 FB TLeeMusic504 DesFly Is In The Building !!….

  • DesFly

    #THENEWKING !! Everybody’s Anticipating That Hot !! New Mixtape By T.Lee Major Artists As Well As Major Record Labels, But We Want To Hear From Our Fans ! If You Love What Were Doing & You Enjoy Our Music & You Support Us Hear. &
    #TLee Single #Closure http://t.co/UzpzqCoolW #TheBusiness http://t.co/tasCQ6UX4j #TakeMySwagger http://t.co/ms1fu1xCtF #Follow @TLeeMusic504 FB TLeeMusic504 DesFly Is In The Building !!….

  • http://bitly.com/1paayYn Lisa Roland

    Wow can’t believe it is true! Nicki Minaj and Drake se.x tape leaked online. See my pr0file for link. Quick before they delete it.

  • http://bitly.com/1paayYn+ Jarome Ricketts

    ma nigga drake be gettin his dick wet in nicki minaj on dat sex tape. i seen dat video he goes in hard niki got some fine ass pussy. dat video is fire brah. check my profile homies cop dat video b4 dem lock it off an delete it. 777 fa life

  • http://bitly.com/1paayYn+ Jarome Ricketts

    The rumour is true! Nicki Minaj and Drake se.x tape leaked on the net. See my pr0file for link. Quick before they delete it.

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is kerry.. bitch had sex with my best m8.. clicck on my profiile if you want see her pussy pic haha, fk her 444

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is jenna.. bitch had sex with my best mate.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fuck her 333

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is jenna.. whore fucked my best m8.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fk her 222

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is kerry.. whore fucked my best m8.. clicck on my profiile if you want see her pussy pic haha, fuck her 111

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is kerry.. slagg fucked my best friend.. clicck on my profiile if you want see her pussy pic haha, fuck her 555

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is kerry.. whore fucked my best m8.. clicck on my profiile if you want see her pussy pic haha, fk her 222

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is amy.. whore fucked my best mate.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fuck her 222

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is kerry.. whore slept with my best mate.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fk her 222

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is emily.. bitch fucked my best m8.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fuck her 888

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is amy.. whore fucked my best m8.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fk her 999

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is amy.. slagg fucked my best m8.. clicck on my profiile if you want see her pussy pic haha, fk her 999

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is kerry.. bitch slept with my best friend.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fuck her 555

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is amy.. slagg fucked my best mate.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fk her 444

  • http://bit.ly/1jv7C4K Lisa Roland

    whore in my pictureee on here is amy.. bitch slept with my best m8.. clicck on my profiile if you want see her pussy pic haha, fk her 888

  • https://bitly.com/1jv7C4K Jenny Ellis

    whore in my pictureee on here is kerry.. bitch slept with my best friend.. clicck on my profiile if you want see her pussy pic haha, fk her 888

  • https://bitly.com/1jv7C4K Jenny Ellis

    whore in my pictureee on here is emily.. slagg had sex with my best mate.. clicck on my profiile if you wanna see her pussy pic haha, fk her 444

  • The Incredible Creation

    Rap game = wrestling…. zZzZzZz

  • P.E.A.C.E. God

    First off this wasn’t a blackout. Please tell me what this clown blacked out on….Ill wait. This is a typical, politically correct, “I dont wanna to hurt anyones feelings but I still wanna come off like I am the hardest journalist that you dont want to fuck with…even though I’m still clearly soft” YN post. Its parasites like this that are the reason why terrible artists keep getting pushed down peoples throats.

    Second, Life is not a DJ Khaled Record. Im tired of artists not wanting to compete so we can weed out the bullshit we’ve just been letting slide into the spotlight. Competition always results in the most quality product. When Bloggers and rappers alike decide they don’t want to hurt anyones feelings and play nice, we get weak product. Everyone knows there are a slew of rappers that range from subpar to complete garbage that have been pushed into consciousness for no reason

    Third, YN hates the idea of competition and people weeding out that weak shit cause Elliot Wilson is one of the single biggest culprits of kissing every artists ass, good or bad, and not holding anyone accountable for making shit music or trying to sell us bullshit. As a journalist, your job is NOT to kiss ass and be accepting of every artist, your job is to be critical. ACTUALLY CRITICAL. If you want to be the best interviewer, which you seem to think you are given how much you hated on Zane Lowe for his Kanye interview, stop kissing ass and be critical and honest and tell the truth as a journalist. You have one of the best platforms to do good for hiphop and yet you choose to be a virus instead of a cure.