Dr. Dre Declares Detox In 2010

I know I promised no more Gaga but just fast-forward to the final 30 seconds and watch Dre dodge a Detox question. Just when Game’s Twitpic got you in a tizzy. SMH. That album’s never coming out, kids.  On second thought, drop it same day as Kill Bill 3!

Spotted: Rap-Up

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
18 Comments
  • http://rapradar.com Ben

    Fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Toya

    There’s part of me that wants to abandon all hope of that album ever coming out.

  • http://swaggerlike.us Jason Ex

    You got a producer right there and you don’t ask him about autotune… or at least reference him in with Jay-Z talk? smh

  • Liam

    Not fuckin surprised.

  • saywhat17

    I agree that shit is never coming out, wasnt expeting it to…..Dre just needs to stop telling people about it until his finished with it

  • B.Dot

    You got a producer right there and you don’t ask him about autotune… or at least reference him in with Jay-Z talk? smh

    ^
    Word.

  • pHiLLip fARkLe

    i dont even give a fuck about a dre album… id rather have him give the beats to an actual mc.
    not use them for himself as he has fuckin t.i. ghostwrite the lyrics.

  • llll

    people why u hate so much, u saw how many beats he done to eminem and other artists, man even 50 sounded stupid on that song when he said dre takin long time to mix my recoreds!!people are on his ass, he can’t be alone, he’s always busy, yeah he been lazy, but com’on, i know that this shit is 70% done, 7 tracks are done, i’m sure game and snoop helped him to make more than 3 recoreds..and one with eminem, and some tracks he did himself, just don’t get any hope that this could come out sooner or later, when the shit is out u’ll know it, syop braggin about it…

  • Kofi

    Yeah, this album is never seeing the light of day. I’ve given up all hope because even if it does come out it could never live up to the hype created by this extended wait.

  • DrDreBeats

    I have given up on this Detox album…. delay after delay. Dre has had long enough to drop this album & bet hes got so much material he could drop about 100 Detox albums. I love you Dre but fuck waiting on your album anymore

  • mac DIESEL

    @ Dr. Dre

    SHUT THE FUCK UP NIGGA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • patient305

    He’s a trend setter I think Detox is about done, to be hones its all about timing. Detox 2012 if it were up to me. everyone can talk all they want, but when youve been in the game for that long and this is most likely your last solo album im sure it gets a little personal when it comes to when it drops putting all factors forth.

  • patient305

    thats to be honest”

    lets not all forget when he drops most of the time producers exract his beats tear them up and make albums for years, so a lot is riding on this not just his own album. lol damm gotta be tuff.

  • Drefan

    SMH @ legend Dre sitting next to corny popstar Lady Gaga. He should be in the studio smoking weed and producing crazy shit for Detox. He’s hanging with greedy executive Jimmy Iovine too much these days. I don’t give a fuck about these stupid headphones!!!!! You’re a producer Dre!!! Not a hustler!!!!!!!!!!!!

  • Pingback: Dr. Dre Claims Detox Will Be Out In 2010 (Yeah Right) « A Shot of Incilin()

  • DreDay

    idk why everyone is hatin…. its been said in so many interviews before that dre is a perfectionist… and he takes his sweet ass time mixing every track. Plus think about how much pressure is mounting up on him every year he lets go by that he doesnt release detox…. Dre isnt stupid and not lazy…. this dude just wants this record to be perfect… so stop hatin on dre cause you know when this record drops, your ass (along with everyone in the rap community) will be bumpin detox till death!!!

  • Gangsta

    FUck DR DRE MAN !

    ONLY BECAUSE OF 50 CENT AND EMINEM IT TOOK SO LONG ???????

    FUCK THAT !! THATS BULLSHIT DR DRE DONT GIVES A FUCK ABOUT HISS FANS HE ONLY
    THINKS ABOUT HIS STINKY MONEY !!

    AND 50 CENT NEW ALBUM????? ONLY LIKE 5 BEATS ARE GOOD !! BUT DID WE WAIT SO LONG 4 AN ALBUM LIKE 50CENT !! IT SUCKS MANN NOBODY LISTEN

    AND EMS RELAPE TOOK A FEW YEARS ! LIKE FUCKING DRE COULDNT FINSH HIS ALBUM

    THATSSSSSS BULLSHIT HE JUST WANNA BRING IS 2010 CAUSE ITS A NEW YEAR SO IT SELLS BETTER!!! FUCKING BITCH FUCK YOUR MAMA

  • SpookyG

    Hey i think we can finnally stop anticipating and let it happen if it happens. Shit This guy has produced millions of hits. I think dre’s just doing his thing, he moved more into the electronics field with the earphones and such. I expect it to be big…..wayne said in a song recently that him and drake wrote on detox. IM sure snoop dogg, eminem, 50 and maybe even bishop lamont will be on thier…Im sure if it does come out it’ll be big. Its Dre shit. When the day comes the world will listen and wont be ready…For G Funk ha haha