15 Comments
  • DARKAQUA

    DON’T DO THAT SH*T AGAIN….GET IT TOGETHER URSHER!!!

  • http://www.stereocool.net Jay Fingers

    Looks like Joel Schumacher’s Batman.

  • Dashing

    Least he’s got a sense of humor about it.

  • greums

    “faux pas” !!!
    … “rendez vous”, “deja vu”, “moulin rouge”, “savoir faire “, etc

    –> real ish, pardon my french, it’s that fucking truth sons, like jay electronica said.

    “When American buddies were callin’ French dudes lame but then jackin’ our slang”

    point blank period.

    but peace yall !

    no diss of

    course.

    ps: french savoir faire #1 ! like the french cuisine btw

  • mike

    there was no faux pas, it was just fashion

    remember MJ… now he’s dead..

    UsheR needs to take his throne right now, after this weak album soon…

    he needs to step his game up, two years of working on the next album, MONSTER…

    THEN a comeback in 2012 wit this huge project… HIS OWN THRILLER or OFF THE WALL !

  • mmkayy

    lmao at least he didnt make a twitter rant like chris brown….

  • BAPHOMET

    FUCK YOU ELLIOTT WILSON
    YOU ARE TAKING THIS TWITTER SHIT TOO SERIOUSLY!
    CAN’T BELIEVE THIS YELLOW NIGGA WENT FROM BEING CHIEF REDACTOR OF THE BIGGEST HIPHOP MAGAZINE TO BECOMING A TWITTER COMMENTATOR…
    BUT I SUPPOSE THIS IS HOW LIFE IS GOING …
    USHER SHOWS THEM HATERS THAT HE HAS A LOT OF HUMOR AND THAT HE IS A GROWN MAN.
    HE IS BIGGER THAN TWITTER COMMENTATORS…
    I CAN ALREADY SEE USH LAUGHING @ THEM LOSERS WHO GAVE HIM FREE PUBLICITY…

  • ladygirl

    back in love with him, just that fast.

  • mikedreamsmusic

    *DEAD at this guy’s named being BAPHOMET.

    #NoNewWorldOrder

  • DARKAQUA

    BAPHOMET says:
    Wednesday, February 17 2010 at 9:29 AM EST
    FUCK YOU ELLIOTT WILSON
    YOU ARE TAKING THIS TWITTER SHIT TOO SERIOUSLY!
    CAN’T BELIEVE THIS YELLOW NIGGA WENT FROM BEING CHIEF REDACTOR OF THE BIGGEST HIPHOP MAGAZINE TO BECOMING A TWITTER COMMENTATOR…
    BUT I SUPPOSE THIS IS HOW LIFE IS GOING …
    USHER SHOWS THEM HATERS THAT HE HAS A LOT OF HUMOR AND THAT HE IS A GROWN MAN.
    HE IS BIGGER THAN TWITTER COMMENTATORS…
    I CAN ALREADY SEE USH LAUGHING @ THEM LOSERS WHO GAVE HIM FREE PUBLICITY…
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    STANS GONE WILD…YEAH! ;-)

  • NotoriousRambo

    I SEE A LADA GAGA COLLABO IN THE WORKS ON USHER VS RAYMOND

  • Ty

    These other artists need to take notes. This is how you use Twitter to help yourself instead of hurting yourself. He took all the wind out of the disses just by laughing at himself.

  • AyJay

    fab said he looked like a gay urban batman ha!

  • bozhena

    i can help. Chris Chambers has my info.

  • E

    Yess! …@ Ty exactly man ! Same thought. He kills the perfomance olthough he was away for a while