Drake On Lil Wayne Collab Off Thank Me Later

[vodpod id=ExternalVideo.933180&w=425&h=350&fv=configParams%3Dvid%253D500910%2526uri%253Dmgid%253Auma%253Avideo%253Amtv.com%253A500910]

Backstage during last night’s show, Drizzy talks to MTV about the collab he has with Weezy on Thank Me Later, titled “Miss Me”. He explains the song’s concept is pretty much self-explainatory. No Afrika Bambaataa shit.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
34 Comments
  • TML

    Can’t wait for this album mannnn, its gon’ be incredible, Drake cookin’ up a classic i can feel it

  • http://RAPRADAR.COM MAY THE LORD KILL WACK RAPPERS

    AND THE DRAKE DICK RIDING BEGINS IN 3…2….1….

    FUCK THE JUDAS OF THE WORLD!!!!

  • RAY

    I have yet to hear a banger. at least Wayne had several bangers out before carter 3 came out. This guy is just plain over rated.

  • 50 Cent

    man idk why people hyped up about this record, he has had hit mixtape’s but he hasen’t got a hit single yet and to maintain the album’s buzz he must have a hit single, the song structure for this record does not sound good.

    “Black Magic” in stores 2011.

  • Cudder

    Drake song formula:
    1)Didnt have money now i have it ( all a dream come true)
    2)Have a lot of bitches but i dont even care
    3)Didnt have fame but now i got it (all a dream come true)
    4)Regardless of all the things listed I still love you ( whichever girl hes always referring to)
    5)Since you couldnt see how much i liked you before the fame and money now that i have it you’re pissed or want me back.
    6)shout out to to 40 & say young money with a pinch of autotune on

    But none the less i still listen

  • http://myspace.com/pitri_27 PITRI

    I Dont like this dude and think hes overrated to and im just commentin to tell all you ppl who dont like him like i dont to not comment! if you guys comment and dislike the dude that just give him another comment and makes him comments go up and then dumass ppl start sayin “damm look at his comments he aint overrated just look at his comments” and obviously most of them are from ppl that dont like the dude..So plz dont give this dude anymore help if you dont like em and you have a negative comment just say that shit to yourself..and just watch this dude will berly have any comments..BTW FUCK DRAKE LMFAO!!

  • G.O.O.D.

    I hate wen u like and support an artist and ppl call u a dick rider, is that the new word for fans now smh, im rootin’ for Drake and his music is dope to me, let the ppl who enjoy him listen and support him and for all u who don’t, juss stop commentin’ and go listent to wat u like damn…

  • http://mistahzee.com/blog mistahzee

    lmao cudder!!!!!!!!!!!!

    omg a lil wayne callobo! i must hear this, because this is so rear to hear drake and lil wayne /sarcasm

  • Willie mcfly22

    J.Cole > Drake

    nuff said…

  • Will

    You hating ass nigga’s are somethin else!!!! Nigga’s wish they were in his position.

  • leftsidewest

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Co-sign fuck Drake he’s over hyped

    J.Cole > Drake

  • Cudder

    Nah if i was wishing to be in someones position. Id probably be Barack Obama, a bald eagle or That orange bikini bottom amber rose was spotted in at the beach that one time.

  • http://becoolent.com Jay Fingers

    @Cudder — that’s brilliant. I think I’m going to use that formula to craft my own classic mixtape. No bullshittin’!

    Regardless of all the things listed I still love you ( whichever girl hes always referring to)
    Since you couldnt see how much i liked you before the fame and money now that i have it you’re pissed or want me back.

    I think Drake’s still talking to Keisha Chante.

  • http://Www.topdollagotit.com raz

    y compare drake to j cole? War does one man success have to do with the other? Let the man live. I wish em the best

  • http://thablogishot.com Julie

    @ Cudder hahahahahahaha

  • jitty

    THIS PUSSY NIGGGA IS WACKKKKKKK! YALL BEIN GETTIN HARD OVER THIS PUSSY SANE LAMEE RHYMES NIGGAZ GAY….REAL NIGGA LIKE BANKS DROPPIN THIS SUMMER!! JCOLE DROPPIN SOOON N YALL WORRYIN BOUT THIS NICKELODEON HERBB!

  • Had2DoIt

    “i make hits unlike a bitch that’s married i ain’t miss”- Drake

  • jamie

    i can understand the hate towards drake like saying his over rated etc.
    coz to be honest, he aint really dropped a song that makes you go ” WOW ”
    not saying the dude aint talented. because compared to most of the mainstream rappers at the moment. he kills them. his up there with the best at mo. because when have the best rappers dropped a song or video this year?
    when eminem, kanye west, etc give us a first single of their new albums, then drake wont look talented coz people will just forget him.

  • Reppidy

    hating gets you nowhere! suck a dick you crackers

  • mac DIESEL

    @ jamie

    HE HASN’T DROPPED ANYTHING WORTH MENTIONIN’!!!! BUT THE HIP HOP MEDIA N RADIO STATIONS ARE ACTIN’ LIKE THIS NIGGA IS THE BEST THING SINCE SLICED BREAD N FORCE FEEDIN’ THIS NIGGA DOWN OUR THROATS KNOWIN’ DAMN WELL HIS SHIT AIN’T DOPE!!!! THEREFORE HE IS “OVERRATED”!!!!! COMPRENDE NEGRO???

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • BOBBi_G

    Is DRAKE better than J COLE? No!

    Did DRAKE “earn” his buzz? Yes!

    Is DRAKE talented? Yes

    It’s going to look back on everything once both of their albums drop & the dust starts to settle.

  • BOBBi_G

    FOR THAT LAST LINE I MEANT 2 SAY

    It’s going 2 be interesting looking back on everything once they both drop their albums & the dust settles.

  • yaboitone aka FIRST KID ON THE WAY!!!!

    haha @Cudder. Not because your list was clever cuz ITS NOT. LOL because EVERY you can make a list like that for EVERY F****G RAPPER ALIVE!!?!?!? The only difference is that when you make that list for every other rapper THEY ALL FIT INTO THE EXACT SAME F****G LIST! lol. ATLEAST the nigga Drake has enough balls to make HIS OWN list and not give two f***ks wut a hater gotta say.

  • OhSyx

    LOL Cudder that list is funny and mostly true, but at least there’s 6 topics there. How many can you list for your favourite rapper?

    Here’s the thing, Wayne raps about everything and nothing at the same time, so some people hate it, some people love it. Then you get a dude like 50 Cent who pretty much raps about the same stuff all the time, and some people love and some people hate.

    Moral of the story? Everyone has different musical tastes/opinions/preferences/moods…that’s why we all listen to more than one artist. You don’t feel like listening about a dream come true/fame/ex-girls/partying..then listen to someone else man.

    Props to J. Cole AND Drake and a whole bunch of other dudes cuz they’re the future of hip-hop

  • what the fuck?!

    It seems as though Drake is falling off lyrically. Am I wrong? I mean, So Far Gone was nice, but EVERY song after that, he’s been using the SAME damn flow! I hope he don’t think he’s made it yet, because things can change in a blink of an eye.

  • Cudder

    @yaboitone aka FIRST KID ON THE WAY!!!

    You sound like you’re catching feelings over that list. I guess anytime a hip hop list is put out someone is bound to get they feelings hurt. Problem is you aint even drake.

    I like drake and I just made that list cause I noticed that shit and thought it was funny. And from what i can tell by some of the other comments other people notice too. I know A lot of rappers have their own formula but this is a drake post which is why I put HIS formula

  • http://www.dirtydesign.net public school whitey

    No Afrika Bambaataa shit? is that baby bam diss?

  • LOL

    My 1st album had no famous guest appearances..the outcome? I’m crowned the best lyricist.

  • BrooklynRaw

    Think Drake has busted his load already they over exposed him ….sounds the same on everything hes on Cudder hit it right on the head couldnt said it any better

  • urmother

    to what jamie sed ummm well he does has songs but they r not played on tha radio maybe it cuz it wldnt be played alot……but sum songs likes fear, say whats real, scriptures r really gud my dad doesnt like drake but he thinks those songs are good so yea

  • JINX

    J.Cole > Drake

    nuff said…

  • Truth will out

    Not a big Drake fan, but dude can put a song together. He’s got seriously tight melodies if you like that kinda Hip Hop. Now for all you talking about J. Cole being better than Drake…go sit ya silly ass in a corner somewhere. J. Cole is definitely the most hyped and overrated rapper coming out. Cole sounds like every 3rd nigga with a mic and aint accomplished jack shit. There aint nothing original about him and his amature myspace sounding beats fucking suck!
    I’ll take Nipsey Hussle and his in ya face approach over Cole any day of the week, and Nipsey aint got half the Dick Riders, support or money that Cole got behind him and he’s putt’n in 3 times as much work.

  • Your moms best friend

    AND THE DRAKE DICK RIDING BEGINS IN 3…2….1….

    More like AND THE DRAKE HATING BEGINS IN 3…2…1…

    I personally think Drake is far more talented than J.Cole. I still dig J.Cole, but I just haven’t heard anything different from him. He sounds like your average emcee. Drake is a breath of fresh air, and he raps about the shit that Cudder listed because that’s where he’s at in life right now, if you were in his position you would be writing about the same shit, he is somebody you can relate to. Not saying I can’t relate to Cole, because I can, but Drake brings something different to the table.

  • mac DIESEL

    @ your moms best friend

    “Drake is like a breath of fresh air”

    HOMO!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!