New Music: Rick Ross x Ne-Yo “Super High”

Ricky sure knows how to pick a good beat. First single off Teflon Don in stores June 29th. Produced by DJ Clark Kent & The Remedy.

UHTN

UPDATE: Parental Advisory Version

Nation

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
86 Comments
  • Chris Townsend

    OOOWWWWW!!!!

  • Ac@pella!

    Banger!!!

  • Tiny Tim

    Not bad. I don’t know how Def Jam recoups though with the numeerous samples and the fact that many of Ross’s singles peak at the bottom of the Hot 100

  • King JuggaNott

    Nasty nasty nasty nasty……Is Ross cooking up his first classic? Hmmmmmmm…..O’ Lets Do it!!!! I’m feeling this shit 100!!

  • ctg

    Beats sounds nice. Waiting for the dirty version to judge the lyrics.

  • undreal

    Bawse Season is upon us….this shit is hot though. Damn

  • Your Father

    Dope joint…but its kinda getting annoying how every producer who makes beats for Ross wants to sound like J.U.S.T.I.C.E. League. What’s the point of going to different producers?..

  • B.Dot

    I don’t know how Def Jam recoups though with the numeerous samples and the fact that many of Ross’s singles peak at the bottom of the Hot 100
    ^
    very. very. good question. thought about that myself.

  • Special_1

    Rick The Ruler is back….BANGER!!!Officer Ricky knows how to pick a beat…!!!!!!!!!

  • leftsidewest

    Make a hit on your own Rickyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    production = great
    Ross = WACK

  • The Real Kenny

    Rick Ross is one of the few rap artists to have such a great selection of beats.

  • Reppidy

    RAWWSEEEEEE. REAL MUSIC NUGGA

  • yaboitone aka FIRST KID ON THE WAY!!!!

    Damn this shit goes superhard. i think ive found my rideout wit the topdown joint for the next week or so atleast. lol. as a matter of fact, f**k this computer, time to stunt on a Monday.

  • http://kicksonfire.com LALL

    shit is garbage, his songs sound the same, john legend, ne-yo, masspipe, robin, the-dream list goes on….

    closes window and bumps this http://www.youtube.com/watch?v=s9QlrdF3RGM

  • the instigator

    this aint got nan ta do w/ the song and i aint hatin on rawse…….but that naggra know good and well he cant fit in a 911!

  • Oj Da Cornball

    Nice track, but he go flop just like the last 2 ‘first singles” of this album.

    I don’t like his always high tone on the track.

  • neji1k

    yo they said kanye did this beat

  • Rickk

    Love it !, Ross makes beautiful music

  • wow

    Nice…Ross got an ear for beats…

  • http://kicksonfire.com LALL

    THis sh!t sound like magnificent over another beat. This sh!t is garbage.

  • QUEENZ

    I don’t know who you people are who keep saying this nigga makes “beautiful” music, maybe it sounds totally different coming from your speakers but on this sid this shit is garbage. No fucking substantial content ever, rap about the same shit all the time. this shit is trash. stop hyping this fat fuck up like he’s really doing something to benefit the game.

  • http://kicksonfire.com LALL

    Not hating but a lot of Ross’s songs do sound the same. And I’m convinced that Ross has only 2 different flows (he’s been using this 1 for a while now..). Still, this track is smooth as fukk. But even the beats are starting to sound the same to me. I’m still gonna check out Teflon Don but he better got some other type of shyt on that album too.

  • http://www.myspace.com/mamasmule SMH

    Damnnnnnn this shit is pure dopeness!!!

  • http://K1ngEljay.com k1ngeljay

    Smooth, but I’m good on this. Not too big on it.

    That beat is RAW though, and that piano keys are niiiiiice…

  • mike

    I agree that he can pick beats but he ain’t saying shit but people will say he dope because of a beat!

  • ReppinHard

    I’m even more excited for his album now!

  • CP

    How many “first singles” this nigga gon have? Ross is done. Music is tight but it’s hard for me to listen to this nigga.

  • majest

    shit sound good..but i wonder if these rappers recruit ghost writers????????? i mean cats be on tour doing shows & bang out all these song!?im just saying rappers at a certain level.

  • Sucka Free

    STOP HATING AND GET MONEY THAT WHAT HE DOING ALL YOU FUCKERS HATE BUT YET PLAYED THE SONG IF YOU DON’T LIKE HIM OR HIS MUSIC SO MUCH ITS EASY DON’T LISTEN TO IT. THIS IS GOOD MUSIC RIGHT HERE IF IT AIN’T YA CUP OF TEA THAT’S FINE BUT JUST QUIT HATING DAMN. MALES SHOULDN’T BE JEALOUS THAT’S A FEMALE TRAIT.

  • SilkCityP

    I’ll say this much… Dude isn’t the best rapper by any stretch, but damn he can pick a beat! He should A&R niggas projects!

  • chitlin coon

    hahaha at the 2 or 3 haters trying there hardest to find something bad about this song…lol South wins again…

  • Jay Carroll

    Ross rep maybe shot but… but its undeniable that he rarely fails to please when comes to his music… joint nice!!!

  • Oj Da Cornball

    Well, he can pick beats he can pick beats he can pick beats he can pick beats.

    So what, he good A&R and that’s makes him a great rapper? LOL

    LOL @ Ross being dope cause the beat is dope. LOL

  • dajumpoff44

    He can pick a beat but,he spits hot garbage.Sorry,He Sucks!!!

  • BAWSE

    this tune is timeless my nigga

    Teflon Don classic

    what the fuck is detox

  • chitlin coon

    I am very pro south…but Im not gonna even act like im not wanting that detox@ bawse

  • gerold

    Who needs detox when u got dopeness like this…

  • yaboitone aka FIRST KID ON THE WAY!!!!

    In response to my own comment on this post earlier,

    Damn. I got a ticket. aint that a b***h? lol. f**k u ross?

  • B. Digital

    Props to DJ Clark Kent on the beat… Overall, the song is good. No hate over here.

  • TEFLON DON !

    pure garbage

  • pr0b

    YOU IDIOTS SAYING HOW MANY SINGLES … THIS IS THE FIRST OFFICIAL SINGLE FROM TEFLON DON … MAFIA MUSIC 2 AND THAT JOHN LEGEND JOINT WAS STREET SINGLES … HELL THE JOHN LEGEND ONE AINT EVEN ON THE ALBUM .. IT WAS SOME MIXTAPE SHIT

    THIS IS THE ONLY SINGLE HE HAS ASSHATS …. THE REST WERE STREET SINGLES … GET UR FUCKING FACTS RIGHT … IGNORANT NO NOTHING ASSHATS.

    P.S. THIS SHIT IS FIRE…. THIS IS WHAT A SINGLE IS SUPPOSED TO SOUND LIKE

  • pr0b

    AND THE REMEDY DID THE BEAT … CLARK KENT JUST INTRODUCED IT TO ROSS … STOP SAYING KENT DID THE SHIT …

  • BAWSE

    prob i’m cosignin you, but remember john legend said over twitter they will be shootin a video for sweet life, so errybody thought this would be the lead single for teflon don as magnificent was for deeper than rap.

  • pr0b

    damn he said they were doing a video for it ?? … i still doubt it will be a single … it just doesnt have that fire on it … but alas the Bawse knows best

  • BAWSE

    yeah he said it back in january, found it:

    http://twitter.com/johnlegend/status/8052355793

    highly doubt this video will see the light of the day though, rawse better slip in his tailcoat for this joint right here!!

  • Pingback: Rap Radar :: Rick Ross & DJ Clark Kent Speak On New Single()

  • ST

    Shit is HOT!

    Guess Ross won the beef vs 50, since 50 said he was gonna ruin Ross’ life. Ross still putting out hotness

  • http://www.thetruthrenaissance.wordpress.com BE

    Ross sure can pick a beat.

  • BK

    Oj Da Cornball says:
    Monday, April 12 2010 at 3:34 PM EST

    Well, he can pick beats he can pick beats he can pick beats he can pick beats.

    So what, he good A&R and that’s makes him a great rapper? LOL

    LOL @ Ross being dope cause the beat is dope. LOL
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    This. SMH at people calling him boss. And to the dude that said ross won the beef. Well think of where ross would be if that C.O shit was still on the DL. They’d be calling him best rapper in the game n all kinds of crazyness. Shit i still think y’all slept on the officer down track by lloyd banks. That was decent.

  • Dashing

    Again, Ross aint really saying shit but he flows real nice on all these tracks and doesn’t fuck up the ambiance. That’s really all he needs to do. It’s like Mark Sanchez…just don’t turn the ball over and let the running game and defense win it for you.

    Choosing the right beats for your flow/voice is vital. If Nas had the same skill set, he’d have like 4 classics under his belt.

  • ihop_Dennys_Sharis

    Imagine Biggie rapping over this beat.

  • SERIOUSLY…

    @Dashing…You niggas stay on Nas dick about beats but yet co-sign anyone with a hot beat and whack ass lyrics! Just like you say Ross flows nice over these tracks …Nas flows real nice over tracks as well it’s just that all the haters can only repeat the same old same old about Nas beats because truth be told whack/or dope beats ain’t none of these niggas fucking with Nas lyrics and that is the TRUTH!!!!!

  • King JuggaNott

    Got damn, how it then hell there all this hate over the damn track. Damn….Ross ain’t just creep up killing tracks. He’s been murking tracks. I don’t see what the problem is.

  • Eyerone

    ross definitely knows how to pick beats…i just wish other rappers that i listened to picked them before he did…

  • mike

    faya!

  • RICK ROSS>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>50 cent

    RICK ROSS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>50 CENT

  • rick rossq

    OHHHH SHIT. ROSS BACK IT NIGGA. 210 SHIT NIGGA. BIG SHIT POPPIN OFF NIGGA. TEFLON DON NIGGA. COP THAT SHIT WHEN NIGGAS DROPS THAT SHIT

  • pr0b

    @seriously

    HOT LYRICS DONT MAKE A NIGGA HOT … ITS THE OVERALL PRESENTATION YOU ASSHAT

    FUCK YOU GONNA DO WITH TRASH BEATS AND HOT FLOW … NOTHING

    GO LISTEN TO BLUEPRINT 1 ITS THE BEATS FOOL …. THE BEATS MAKE THE LYRICS THAT MUCH BETTER

    FUCK NAS’ SHIT PRODUCTION … AND FUCK YOU FOR THINKING ITS ALL ABOUT LYRICS …

  • rakim

    The beat is hot, no doubt. Ross is suffering though, he sounds almost entirely the same on every track now and not eve Ne-Yo can save him here like John Legend did on Magnificent etc.

    To the person who said imagine Biggie on this beat, damn…..if only, huh?

    To the person who said this was better than Detox….idiot.

  • SERIOUSLY…

    @pr0b…FUCK YOU AND LIKE I SAID NONE OF THESE RAPPERS WILL NEVER BE ABLE TO FUCK WITH NAS!!!!!!!!!!

  • Jericho

    @pr0b go kill urself and lyrics mean more to an artists’ career than beats every will! Ross ain’t making the beats and his lyrics are not dope! You haters always talking about beats but Ross ain’t selling shit with dope beats because he ain’t sying shit! your simple ass asked” FUCK YOU GONNA DO WITH TRASH BEATS AND HOT FLOW … NOTHING? How about go platinum 9 times and counting….so fuck you and your beats!!!!!!!!!!!

  • Lil Wayne

    Oh my Goodness………… The beat is Ridiculous and the Flow is a Mess- Lil Wayne

  • Master P’s Theatre

    Shit, this beat is sick. This guy knows how to pick em’ Deeper than Rap was the album Jay Z should have made last year.

  • RIPPER

    RIPPER APPROVES THIS REALL SHIT. RICK ROSS THE BOSS. BITCHES AINT SHIT BUT HATERS. NIGGERS DONT WANA BE REAL ON THIS SHIT NIGGA. NIGGAS BUMP THIS HOT FUCKING REAL BITCH ASS NIGGA SHIT YA ZIMME

  • mike

    JAMAICA STAND UP Artist: Lord Kossity Title: Fully Loaded
    Style: Dance Hall Label: Scum Patrol / WAGRAM Music France
    Quality: 320 kbps / 44,1kHz / Stereo Date: 2010-04-12 Tracks: 20
    Time: 64:44 Size: 93.31mb BRAND NEW ISH ! Tracklist:
    01 Fully Loaded 2:53 02 Get Di Good Slam 3:10
    03 Top A Di Line 3:32 04 Sit Down Pon It 3:45
    05 Hot 2 Nite feat Elephant Man & Mr Vegas 3:24
    06 Gucci Bed 3:27 07 Check Me Up feat Black Scientist 3:53
    08 U Make Me feat Cecile 3:28 09 Nah Come Fast 2:29
    10 No Misery feat Busy Signal 3:32 11 Stick So Long 2:35
    12 Try We Out 3:27 13 Pussy Hole Try Font feat Aidonia 2:33
    14 Send Fi Mi Gun Dem 3:03 15 C.R.E.A.M feat Vybz Kartel 2:49
    16 Hot Body feat Chico 3:56 17 Street Life 3:35
    18 Buddy Sign Up 2:34 19 Come Ya Gal 3:15 20 Like Me 3:24
    sharingmatrix.com/file/3360314/Lord_Kossity-Fully_Loaded-2010.rar
    DOPE DANCEHALL MUSIC ! DISCOVER, ENJOY AND SUPPORT !! FYAHH !!!
    u want a hot disc for this summer here it is ! dancehall fire !! let’s go !!!
    Lord Ko Kilko Saïko

  • pr0b

    LYRICS MAY MEAN MORE TO HIS CARRER BUT IF THE ARTIST CAN’T DELIVER A GREAT PRESENTATION HE MIGHT AS WELL BE HUMMING ON A TRACK ….. GREAT PRODUCTION IS PART OF A GREAT PRESENTATION

    THE BEST NAS SONGS ALL HAD HOT BEATS BEHIND THEM …

    GO AHEAD TELL ME THEY DIDN’T PLZ … IM BEGGING YOU

    GET UR PRODUCERS UP OR SUFFER … RICK KNOWS THIS

  • my_poop_was_green_just_now

    um the beat is dope, ross got a nice voice like drake, but like drake he just saying random shit on a track that rhyme, the song title is gay, i thought it would be about weed. and this nigga is a big fat idiot anyway,

  • BIG 110

    YA’LL ARE FUCKED UP… C.O/ NO C. O… THIS NIGGA GOT BARS AND HAS A BEAUTIFUL BEAT SELCTION.

    THIS SONG GOES HARD AS FUCK… I KNOW FOR A FACT I’M HITTING THE 101/10 FWY WITH

    THIS SHIT AND A NIGGA JUST GONNA RIDE TILL THE WHEELS ACTUALLY FALL OFF. YA’LL

    NIGGAS ARE THE TRUE MEANING OF HATERS… IF THAT NIGGA WAS SO FOUL AND SUCH A

    BITCH ASS NIGGA… WHY HASN’T A REAL RAP NIGGA PRESSED ON HIM? YOU DON’T SEE

    40 GLOCC HOPPING OUT ON RICK ROSS. CASE CLOSED. NOBODY GOT THE HEART TO

    PRESS HIM… 50 CENT PRESSED HIM… BUT RIGHT NOW ROSS IS MAKING BETTER MUSIC.

    HANDS DOWN… BUT I GUESS MY STATEMENT IS FALLING TO DEAF EARS… YOU GUYS

    THINK DRAKE’S NEW VIDEO SUCKS AND BURN INCENSE.

  • Dashing

    @ seriously,

    First of all Nas>Ross. That goes without saying. Ross is NOT nice on the mic. NOT a lyricist.The reason why he has a succesful career though is because he knows what production he sounds good over and he gets the best beats FOR HIM. Not saying that Nas needs to be over Justice League or The Runners but he needs to choose better production. Straight up. His lyrics are above 90 percent of the game, but if you don’t choose the right beats, the dope lyrics get lost in a song that no one wants to listen to except diehard Nas fans. Too many great rappers simply can’t choose the right production for them.

  • Den

    He killed this! This is a straight up summer jam!

  • Milton

    Listen up everyone! Especially the Rick Ross Haters!!! It seems there is much debate over the beat or tune vs the lyrical content. Well, it is very clear to me Rick Ross understands what great music sounds like! This song is amazing as an instrumental or with Ross. That’s my point!
    There aren’t many people who understand or appreciate what it takes to make great music. This generation didn’t have Earth Wind, or Prince to look up to. Hip Hop music is made in a very non traditional way in the sense most of it is prerecorded parts or samples blended into a final product. For those of you who don’t understand music in general, hating on Rick Ross only makes u sound as dumb as you are. Deal with the artist as an artist and don’t let people like 50 cent tell you how phony HE thinks Rick is! Rick Ross Is a boneafide rapper, in all the way’s that count. He understands and appreciates great music! I don’t care if you think him being a C/O discredits him….HE WAS 19, WORKING, AND A BLACK MALE, THAT’S SAYING A WHOLE LOT FOR ANY BROTHER ANYWHERE!! THIS TRACK IS SMOKIN HOT AND ANYBODY WILLING TO ADMIT OTHERWISE KNOW’S NOTHING ABOUT GREAT MUSIC AND NEEDS A LESSON IN WHAT GREAT MUSIC SOUNDS LIKE.

  • wtf

    lol at Officer Ricky.

    Even though I can’t stand ricky, this track shits on baby by me. and most songs on BISD. And thats coming from a shady/aftermath/ g-unit stan.

    FUCK OFFICER RICKKY. dude is a bitch.

  • http://www.pmpworldwide.com/alsween Alex

    Shouldn’t be about picking beats but rather making songs. This is not better than everything on BISD just b/c of a soul sample. People are tricked by beats so easy. Funny thing I see what’s happening is a lot of people gravitate towards soul samples as being what equates to good and “club” beats equates to bad. 15 years ago people were saying the stuff Timbaland made was wack when it was amazing only b/c of their prefrence for boom bap. 50 isn’t Jay Z or any other kind of “don” type of rapper so he’s not gonna pick those type of beats. 50 makes better songs than most rappers. It’s cool to hate 50 these days though. Kinda funny. 50 will work on a concept, hook, and make sure the beat and his flow all work together. Rick Ross does random alliteration and rhymes on a soul sample and people act like he’s a lyricist like Jay Electronica. Ross isn’t wack though. He’s good with literary techniques but often he’s talking about nothing and when he does talk about something he talks about the real Ricky Ross’ life. Nothing wrong with telling the story of someone you know every now and then but this guy is like a wrestler in kayfabe. Off of the mic he stays in character and nobody finds that weird? Even in R&B you would write from experiences of others but often it comes back to oneself.

  • dollabeelz

    thats ricky rose at his finest

  • Pingback: Hip Hop Beats » Rick Ross & DJ Clark Kent Speak On “Super High”()

  • BAWSE

    @ Alex, listen to Murda Miami from Deeper Than Rap or basically the whole album, ross writes on his beats, most of his texts fit perfectly on the beat thats bangin. But 50… you know I like his music but only because of the beats, his rap is quite horrible but it’s gettin better though, as he’s leavin more and more the mainstream pop gay rap cause nigga basically sells like fat joe now.

  • chitlin coon

    Dear fifty stans,

    PLEASE USE LOGIC IF U DO ANYTHING ELSE…as long as u hate, He will win! I enjoy the nigga music…sounds a lot better than the latest ish Ive heard from a lot of folks!! and any idiot who says this sucks……

    YOU ARE LYING…WE KNOW YOU ARE LYING….WE KNOW U LIKE IT..YOUR FRIENDS LIKE IT…YOUR MOMS LIKE IT…YOUR GIRL LIKES IT…EVERYONE WILL LIKE THIS MANS MUSIC , U KNOW WHY….cus it is just that good…u can carry the 50 cent flag as long as you want…but deep down inside, youre a fag…and you know …u really do know i right!! give it up Lloyd banks single never broke the hot 100 singles…never…fifty is done…and i own his first 3 albums!! u wanna know why fifty is done?? comon, i know u do! Ill tell ya. Its because the idiot divided his damn fan base…thats right! everyone who liked fifty back when alson like other artist…no one just listens to 50 all the time…other than those fools on THis is fifty…and I have a handle on there too…he finally beef with so many rappers ..that more people support his enemies than him…I like fat joe, i like jay- z…ja rule was aiiiiighhhhtt…. i liked young buck, i liked Game, i liked t.i….i like killa cam….i liked dj khaled, and i like rick ross…and when you add up the fans of all these artist i like thats alot of people. ur getting this right???? a lot of muh fuggahs like all these people that fifty is beefing with..AND A LOT OF THEM LIKE FIFTY TOO… but his music is just not strong enuff to make people choose his side…So peeps kept listening to Ross, Ti, Jayz, jada, and Killa cam…and these same peeps jus said” fuck fifty. He just tals shit and never puts nothing hot on wax” I was one of them. thats right. I am right here in the atl and loved the guys music!! but he stopped making it…and tried to diss all the folks who were making music. Epic fail FIFTY CENT. if u dont like ross cus he fat and look wierd, fine. ill give u that. BUT U CANNOT SIT HERE AND SAY THIS NIGGA CANT RAP. uR ARE AN HATER AND YOU ARE FOOLING NO ONE!

    THANK YOU,
    the Jiggaboo chitlin eatin coon from the CAPITAL of the Black music

    Ps. i really dont hate new york music ..just the fans who think that thats all there is!

  • d-mac

    To (chitlin coon) U just shitted on all the haters im just a simple music fan myself and i do concur Black people are still losing cause of the crab in a bucket mentality that is so prevailent among our people calling each other names the white man used to make us feel less then human Lol and then typing these words so all the euroasians can see what we think about each other lmao the northern uppity negroes who believe that they came here light skinned who have more indian in there blood then black rigggghhhhttt???Lmao and insult the culture that developed based off survival and resilent people who took nothing and made somthing. negroids calling each other jiggaboos lmao now thats just the most house niggerish make master his tea and soup and call your own race jiggaboos and coon for the Boss wackest shit ever lol! woah!!! Rick ross is talentented and has great musical taste good day sir that will be all.

  • Pingback: Rap Radar :: Behind The Scenes: Rick Ross x Ne-Yo “Super High”()

  • Pingback: Rap Radar :: Clark Kent & The Remedy On Grind Music Radio()

  • Pingback: Hip Hop Beats » Clark Kent & The Remedy On Grind Music Radio()

  • Pingback: Rap Radar :: New Music: Rick Ross “Money Maker”()

  • Pingback: Rap Radar :: Rick Ross Teflon Don Tracklist()

  • Pingback: Hip Hop Beats » Rick Ross Teflon Don Tracklist()

  • Pingback: Rick Ross Teflon Don Tracklist | Tracklist - You track, we list! We are updating tracklists daily!()

  • Pingback: Rick Ross – Teflon Don Tracklisting | RapRelapse()