Dirty Money BET Awards Performance

[sparkart-clique site=”rap_radar” video=”dirty_money”]

Poor Waka Flocka. As Diddy recited his verse to the remix of “O Let’s Do It”, Mr. Flame was left, well, up in smoke.

Pardon me, I had to laugh at that. Puff then switched things up and brought out Rick Ross, T.I. and Nicki Minaj to perform the “Hello, Good Morning (Remix)”. Let’s get that lip sync, together, ma.

Tags:
Rate This:
5
Submit 1 Rating
17
  • E_

    They Did J.Cole Dirty, Cut His Performance And Proceeded To Commercials.
    Why Diddy Is Promoting This Record ? This Shit Is Off HOT 100.

  • Courtney

    Someone PLEASE explain to me why someone would lipsync a RAP? What the HELL?

  • Boombapster

    Diddy wanna put on that monkey Rick Ro$$ as the next B.I., fuck them and that Vibe magazine cover. Oh, and I caught that little krab shit you was talking a little greasy there. Don’t let 50 catch your little bitchass. Btw, Nicki looked her worst EVER. #justhadtoputthatoutthere

    BB$. Whew… Releasing Steam, Pissing Ciroc.

  • BRIX

    Fuck a lip sync! What is this, Soul Train?! Ol’ girl needs to cut the bullshit and start displaying some sort of talent or performance professionalism fast because her “schtick” isnt gonna last!

  • mac DIESEL

    @ B.DOT

    WHY ARE THE PREVIOUS “DIDDY PERFORMANCE” COMMENTS POSTED ON THE “J. COLE PERFORMANCE” POST???? U AND YA FUCKIN’ GLITCHES MAN!!!! HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • The Other P

    Puff might wanna lay off the white girl b4 hosting events on tv or showing up to video shoots. And what’s up w/ the Carlton dance? Is that what’s hot in club now?

    Anyway….isn’t LTTP a year late and some smash singles short?

  • HUSH P.

    BET still can’t get their soundboard right. They had the mics all f.u.cked. Nikki killed anyway. Too much fog and the last part threw me into a seizure!

  • brandon

    nicki minaj wasnt lipsyncing her mic was fucked up, u can hear her rapping

  • Pingback: Dirty Money BET Awards Performance « HEY HELLO MUSIC()

  • !ShootDontPlease

    Puffy is a fuckin roach

  • D-manded

    fuckin trainwreck

  • redneck

    too much smoke i don’t see anything
    BET sucks for that, this is not MTV, stop these low budget ceremony
    it was awful

  • RB

    The mics were all messed up like who really give a fuck they all killed it everybody always tryna find something negative to say the BET Awards like that every year its nothing new about their sound quality minaj still killed all her performances while you was sitting at home

  • Melantha Nelson

    That mess with Diddy was so messed up. How is he gonna use Waka song O let’s do it to jump off his performance and have Waka in the background in smoke? Wow! He should be ashamed of hisself. It was not cool. Like they say the BET is so hypocritical and foul talkin about he is to hood. Really. Well they should have taken all the other Hip Hop acts off too. Diddy was dead wrong wit his no dancing butt. LOL!

  • Pingback: Rap Radar :: Nicki Minaj Denies Lip Sync At Awards()

  • Pingback: Nicki Minaj Denies Lip Sync At Awards « Jourdain Racing()

  • JASMINE

    THEY KNOW THAT WAKA FLOCKA COULD HAVE PERFORM!!!!! BET IS LAME NOW 106 IS LAME NOW!!!!!!!!!! WE NEED AJ AND FREE BACK BUT HEY I DON’T WATCH NOTHIN BUT THE GAME!!!!!!!!