119 Comments
  • K.o.D

    ONE WORD: FLOP

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • DARKAQUA

    *shrug*

  • pr0b

    Im Mad Bink aint produce on the album but it will still be classic :)

  • pr0b

    the production values on this album ARE INCREDABLE!!!

  • texas

    biggie smalls in the flesh? this nicca delusional. drinkin too much ciroc

  • http://rapradar.com omar

    crack

  • jeeeeeezzer

    this suck ass biiiiiiiiiiiiiiig time. no wonder officer ross got 15 collabos on his ‘album’, he cant write enough quality solo shit for a single track…

  • Pingback: Rick Ross – Tears of Joy f. Cee-Lo (prod. No ID) | 2dopeboyz()

  • Pingback: Rick Ross – ‘Tears Of Joy’ (Feat. Cee-Lo) | HipHop-N-More()

  • http://emperor's-turf.wordpress.com Emperor’s Turf

    this 1 is garbage

  • Word

    Ummm. Its okay I guess?

  • Midnite!

    WOW!!!This Fat Fuck thinks he is BIG??????????????????Yo,C.O,you need to put that PIPE down!!!!You must be Super High to believe that shit!!!This garbage motherfucker is DEF going to BRICK!!!!This track is fire alright………..More like a match!This dude needs a new flow or something,he sounds the same on every track=GARBAGE!!!!!!This is what you cats think is killing the game??????You motherfuckers are straight Lames!!!Can’t wait until a real OG from the South drops,Bun B should be who you cats from down there should be excited about….Not this Imposter!!!He made BIGs’ name sound like ass when he speaks it!Us Brooklyn cats don’t respect this dude!!!!Notven if Fab and Cafe ride with this clown.BK don’t like False saying that BULLSHIT!!!!There is only 1 B.I.G!!!!!GTFOH TRICKY!!!!!!!!

  • MonkeyLanguage

    Rick ross dont say shit, nuttin impressive, no incredible lyrical ability, wtf is the hype about? the production? he does nuttin wit it. i dont even remember one line he said.

  • Pingback: The Young Kingz Daily 2.0 » Blog Archive » Rick Ross ft. Cee-Lo – Tears Of Joy (prod. No I.D.)()

  • Pingback: Rick Ross ft. Cee-Lo – Tears of Joy()

  • Wow.

    Uhhh.. I feel bad for people that dig this. Shitty ass taste in hip hop. Holy crap.
    This dude’s flow is horrible. Lyrics are weak as fuck, this is something a 12 year old kid would write, fucking horrible. Is that..even a beat? sounds like a bunch of noise mixed with a tad bit of old ass shit from the 40’s.

    I’m not hating, i’m just telling it how it is. Don’t like it? good for you.

  • Meathead

    Wow Rick Ross is back

  • John Macabee

    Ross can never make a classic, in fact you could say he wrote one of any hip-hop classics and they would cease to be classics because Rawse wrote them. That isn’t to say he can’t make good music because he can but classics are made by artist people care about…

  • Tricky

    garbage!

  • iceyjesse

    @John Macabee ya u can speak for the “people” smh…

  • Pat

    I like the production, but everything else sucked.

  • http://rapradar.com Ben

    I have no sound on my computer and I already know this is shit. Is the beat tight? I know officer ricky has a good ear for beats, the only thing ross has in common with B.I.Gis he is fat and black. (Kanye shrug)

  • Thank Me Hater

    I don’t like Ross, but I encourage you to actually buy his music if you are a fan

  • Pingback: NEW MUSIC: Rick Ross Feat. Cee-Lo – “Tears Of Joy” (Prod. By No I.D.)()

  • Thank Me Hater

    LOL you should always listen to the music before you read the comments

  • No mindless lyrics

    Yo ML I agree with you 100%. I said the exact same thing to someone. I never remember anything he says. Its just beats no clever metaphors which shows talent. I heard one verse he said on a track that ended with: ” when I die bury me in a dope watch”. CORNY! How is he getting away wit this sh-t.

  • John Macabee

    @iceyjesse

    I think even the biggest Rozay fan would say they care about the music and not him right? Well that connection is the key ingredient for any and every classic album

  • the boss

    TO ALL THE HATERS: SHUT THE FUCK UP! YOU DON’T KNOW SHIT ABOUT HIP-HOP SO SUCK ON THAT BIATCH!!!!!!!!!!!!!!

  • http://twitter.com/hazardts DJ HzD – Brazil

    rick ross is weak, and that’s all…
    BIG is king, Rozay is fake…

  • herbsaac

    Wow hes now calling him self the living version of BIG.. you gotta keep posting ross posts b.dot and YN? This dude never did a single thing he said in his raps.. big explained his life.. ross makes up a fairytale.. and now he is comparting himself to biggie.. what the fuck does ross know about struygggle.. ross thinking he is biggie is direspectable over arrogant and ignorant.. cant believe you guys at this site co-sign when he says hes the new biggie.. SMH.. all about that $$$ i guess huh?>

  • Obama

    I just sat through that whole bullshit waiting for the beat to actually drop…. And it never did…

  • Pingback: Rick Ross ft. Cee-Lo – Tears Of Joy (prod. No I.D.) : Get Right Music – The Best In Free Mixtape Downloads()

  • fredro

    roberts sold a lil dope but nothing like he claims………was a c.o so what………just vibe to the music…..if you dont like the music dont listen

  • Assasin9

    lol- I didn’t kno BIG really had shoot outs with columbians…. if yall don’t like the dude why keep coming back when a post of his drops ? no rapper did EVERY single thing they rap about.

    anyway… this track is diff – diff from his usual rhyme pattern – he opens up more which I see rappers only do on one or two tracks on the album… Cee-LO kills this shit — good song, it is growing on me after the second listen.

  • http://twitter.com/hazardts DJ HzD – Brazil

    @herbsaac
    i think that they’re paying this blog for this promotion…
    once i heard that they here stopped to talk about bow wow, cuz they said that hes horrible and fake…
    but they always give a lot of post to ROZAY…
    I don’t know man, thats strange… really strange…

  • ivorytower

    what is going on? the entire industry is colluding to make this guy major. is that Bobby Seale he sampled @ the beginning? WTF?? Cee-lo dope. No-ID, good. What is this man talking about??

    B.I.G.? Emmett Till? Black Panther rhetoric?? please, someone make sense of this to me. And don’t be simple and say “dont hate”…someone please explain to me what this is.

  • damone

    Ross has a lot of haters and for what? What he do to u I think if u like jay, kanye, and Ross then people that don’t like these dudes r 50 and em fans because u cant say thus us cd is wack unless u just don’t like Ross as a person.

  • D-manded

    yh did he say biggie in the flesh? what the actual fuck u talkin bout ross this dudes a fraud

  • My Nig Hussle

    A week away and we’ve already heard 8 of the 11 songs what are you doing Ross

  • http://twitter.com/hazardts DJ HzD – Brazil

    stop saying that everybody that has own mind is a hater…
    a hater: just hate everything and don’t even know why…
    normal people: tell what’s the problem, and what he thinks about something…
    a rozay stan: thinks that he’s really a rapper when it’s clear that he has no skills, and don’t even makes sense…

    ok, nobody does what they say, but at least they have some skill to say something cleaver…
    not just: “Maybach, My car, Big Gangsta, I’m Star”

  • killakev

    Rick Ross aint WACK He makes Good Music End Off

  • Ola

    I don’t understand why people are being so negative about this guy, how many of this rappers go out selling drugs or shooting people, I think u should be judged on just your music and nothing else

  • Pingback: Rick Ross feat. Cee-Lo – Tears Of Joy (prod. No I.D.) | THE HOTTEST ISHH()

  • http://www.yoclimax.com Pretty Fred

    id rather buy a cheeseburger.

  • http://www.liveagl.com Rockwood

    Question Of The Week: Who Has More Influence: Rappers Or Basketball Players? http://bit.ly/a1wvBo

  • http://rapradar.com CantGetRight

    Lol @ the Vlad diss

    But seriously, I dont think Ross did this track justice. This should’ve gone to……….a deeper rapper. Like Scarface. It reminds me of “valley of death” off Deeper than rap too. But this is all off a 1st listen. I’ll probably change my mind later on.

  • chino

    @fredro cosign

  • Slowbot10

    Not a huge Ross fan but he does make some feel good tunes to chill to…..every song doesnt have to be super deep and intraspective………

  • Leeloo Dallas

    ROSS HAS A CLASSIC ON HIS HANDS.
    ALL TRACKS ARE SUPER HOT!!!
    STOP THE HATE!
    ALL RAPPERS DONT TELL THE 100% TRUTH ITS ALL A MOVIE!!!!

  • Hollaatchaboy

    this sucks.. its to forced.. officer ricky need to stick to that dope rape that he is known for.. he ain’t a deep rapper so he ain’t know what to do with this. Its a sorry attempt at trying to become more relevant with the fans and have more content. Stay in yo lane fat boy.. these fucks like that dope rap shit so milk it till yo time runs out, switching lanes ain’t gonna get you any new fans BUT will turn off these brain dead ass niggas that think ur hot already.

    Seriously this dude just gets on ok production and says nothing… like some people already said, niggas ain’t walking around quoting ross lyrics.. git the fuck outta here!!

    and I ain’t even gonna adress the big in the flesh shit… nigga delusional, case closed.

  • the boss

    i think rick ross is one of the best rapper right now with eminem, jay-z, kanye west and lil wayne. i really don’t understanf why a lot of people are hating so much on him. all the track that i’ve heard of the the album yet are incredible and that’s why i’ve pre-ordered the album on i-tunes.

  • Hollaatchaboy

    nigga you pre-ordered a rick ross album?? best steve harvey voice from KOC “nigga, for what!”

    Shit pick a store, any store, they gonna have plenty of copies sitting around, that shit ain’t even gonna sell out in the 305. nigga you need help.. take a nap, get a hug, call yo moms or something.

    you need to be slapped like you been out on the track and came up short with my money.. mentioning this nigga in the say line with jay and em… git the fuck outta here!!! hip hop don’t want you.. you banned now. get yo shit and leave.. your hood pass is REVOKED. bounce.

  • Pingback: Rick Ross feat. Cee-Lo – Tears Of Joy on The OffTheTrax Project v1.0()

  • MiloD

    from what i have heard teflon don is a classic 50 has got to agree that ricky has got a winner right here

  • Leeloo Dallas

    @miloD
    Exactly!!!

  • drast

    still waiting for Hyundai Music

  • Ross Can Pick Beats

    I can dig it….Ross went in on that beat I don’t know what yall talkin bout

  • Bigray

    THAT WAS TERRIBLE!

  • jrod44

    good track, that biggie in the flesh line is tight, life after death, good shit.

  • Oj Da Cornball

    Can’t take this guy yelling on tracks.
    he says nothing amazing at all, why they on his nuts?

    What’s controversial about this?

    This is bullcrap. Sorry. Not saying it’s Flacka Wack, but it’s not that good in good music category.

  • Ghost on set

    Once again dude always has hot tracks as always. Just never really felt Ross rapping overall, mafia music was hard as fuck though.I say 70k-80k first week.

  • http://wizzyk49.wordpress.com wizzyk49

    Pretty much the whole album will have been posted by the time this is released. Calm it down.

    http://clintbeefman.wordpress.com

  • JustSaying

    Man this dude go so fucking hard, i can’t even hate, he is gifted. I can hear that gift and I can just feel that energy he felt while making these records.

  • the boss

    @Hollaatchaboy

    maybe hip-hop don’t wants me but hip-hop wants rick ross cause he’s hip-hop and you’re not.

  • Thagod

    So finally ppl see what I b talkin’ about… Ross has some great production on his tracks but if u really listen to verses they’re about a nothin’. He b rappin like what he’s saying is deep but it’s a lot if BS

  • Pingback: Rick Ross – Tears of Joy f. Cee-Lo (prod. No ID) | AddyNightLife()

  • BILLOWS

    this music is incredible. 50 fans need to get over their late husbands demise. 50 aint coming back!!!!

  • Cityboi

    lol it’s so funny seeing the websites some of y’all post that shows your real picture. Niggas be in big houses talking about street life. Like nigga it look like you ain’t never touched a project building. Anyway Rozay is dope if all y’all haters buy an album Rick will do some good numbers, contribute well.

  • Pingback: illRoots » Blog Archive » Rick Ross – Tears Of Joy (Ft. Cee-Lo)()

  • Slim

    God, do ya’ll listen to music or do you just skim through it? First off, this is flames, second Jay claimed to be “if I’m not better then BIG I’m the closet one”, so why the hate on Ross? Fucking haters all over the place….

  • Black Shady

    Recovery In Stores Now!! Rick Ross will FLOP

    HFM2 coming soon

  • Craig

    If his reputation was never shattered this would be a classic album. But the death blow may still

    be in effect; this album will be his best yet as I have said over and over. This song is especially

    hot the guy has Cee Lo ridin with him, DAMN!!

  • okdoagg

    He dont say nothing on most of his tracks but im already glad he found out that theres more to rhyme about then Raws and Baws.. he switched up his flow imo and thats good but…he still talks SHIT lol

  • james

    ROZAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Pingback: » Blog Archive » Music: Rick Ross Feat. Cee-Lo- “Tears Of Joy”()

  • slicknickshady

    this dude is a joke.

  • http://www.pottstreet.com Gusto

    Pretty hot production, shame Officer Ricky is there to fuck it up. SMH.

    G

  • DAMMMMMMMMMMMN

    the beat is bananas…. BO$$

  • Justin Opinion

    While everyone is entitled to their own opinion constantly listening to a persons music and commenting negatively on their post reeks of plain hating especially when for the most part no valid points are made. You are the main reason for lurkers like me, we don’t want to be confused for fools.

  • Pingback: Rick Ross ft Cee-Lo - Tears of Joy (prod. No I.D.) | TheHoodNerd.com()

  • ikenna

    yo this shit is solid this is hip-hop yo muthafuckas who aint feelin this damn sure dont know shit about hip-hop. The production on this is crazy and Cee-lo killed the chorus

  • obi-jaun

    i would get robbed if i played a rick ross CD in earshot of real niggas. they would mistake me for a fuckboy and make me eat this lame ass fraudulent shit.

  • Drucifer

    I wonder how many of the haters on this page would be fans if not for the “True Story” leaking last year??

    Just a Question

    I wouldnt be, I just dont like the Mediocre music the guy makes, never did, but a whole lot of people who were fans before those pictures leaked sure jumped off the bandwagon quick as hell, which is lame to me…….Nobody in Rap is real as you think, but for the record, being a prison guard doesnt automatically make him a phony, Drugs rarely get into prisons without a CO in on the gig. People act like he was an undercover FBI agent, lol, he was a prison guard, which isnt all that hard of a job to get and ask any of your friends who been locked up how many CO’s are really by the book….

  • prettygirlsavage

    What we waitin on?? The album done leaked already??

  • prettygirlsavage
  • http://www.myspace.com/princepoetic the poet

    damn yall….ross’s shit be havin the most comments, yall listen to this shit just to hate on it…yall act like the only reason he poppin is because of his beats, the fact is this nigga is doing everything u have to do musically to be great…improve on every album, check, survive a rap beef (with 50 fuckin cent) check, cosign from jay-z, check, comparison to one of the greatest(biggie) check…..yo we know this nigga could never be biggie, that aint the point, this nigga rick ross is gettin rich & its more niggas fuck with him thatn u niggas that sit on the internet all day broke & shit & just hatin….admit it….this dude is making quite possibly the best music as far as hiphop is conmcerned right now…..enjoy the fuckin music….it aint enough real niggas in music to only fuck wit the real niggas….i wouldnt have no fuckin albums

  • Clos1881

    Lol you know what’s funny about you Ross haters y’all listen to everything he does you read every article,watch every interview just to talk shit about him y’all half the reason his buzz sky high that and the fact he make dope music. Do you clowns listen to music or just skim through it Ross is lyrical he has charisma,flows, a great ear for beats everything it takes to be great. Y’all to caught up in the hype because the nigga worked a job don’t mean he ain’t nice, because the nigga worked a job it don’t mean that he lied, so all you hating cocksuckers go out and buy it! Lol I know y’all like how I flipped that jayz line lol.

  • LUCIDMUSIC

    WELL HELLOOOOOOOOO JA RULE!!!!. Long time no see

    Fuckin clown, if you like this dude you should probably go pick up all of Biggie’s albums.

  • RECOVERY

    dope beat. Eminem should do some tracks with beats like this. Then he will be able to match TES.

    RECOVERY best album since 2002

  • LUCIDMUSIC

    @Clos1881:
    -I listen to this dude because he is fucking hilarious, his delusions of grandeur never cease to amaze me.

    -Even if this music was actually “dope” I wouldn’t listen to it. Why? Go back to the early 90’s and ask Cube, Pac, BIGGIE, Scarface, and countless others how they feel about COPS. Then listen to the intro again. He just gave his enemies a lot of ammo.

    -He’s not clever enough to fill a song so he pauses in between to fill the time. He’s not a fucking lyricist by any means.

    -A job IS a job… unless it comes with a badge, And he said it wasn’t true for a while until that picture showed up.

    -The Jay-Z flip thing. Really? You’re proud of that and thought it was clever? Keep listening to his guy right now but in 5 years don’t run around telling people you didn’t like you did with Murder Inc.

    – Number nine shoulda been number one to me If you ain’t gettin bags stay the fuck from police

    -I know you like how I flipped that Biggie line.right? Crumb

  • Firepower
  • Pingback: Rick Ross – Tears Of Joy (Ft. Cee-Lo) | Not I Said The Fly()

  • Bjack

    Half of you ninjas Like Currency so I can’t trust your opinion….This ish is dope.

  • Mr. Anonymous

    i like rick ross. but this was not really what i expected from him. lol….

  • JKBUT

    ONE WORD:FATTY

  • Pingback: Rick Ross x Cee Lo – Tears Of Joy « Thomas' Official Blog()

  • ƎLEPHANT

    Fat fuck fails again

  • Quipps

    Calls himself “Biggie Smalls in the living flesh” on this wack ass track?!? Really?!?!?

  • http://www.jonhenrysyoungworld.com Billy Rae Valentine

    this beat and cee-lo singing. GIVES. ME. CHILLS.

    i was really liked rick ross’s last allbum. i think i will like this one a lot as well. this track is NICE. okbye i’ll leave it to you guys to stress each other out in arguments.

    ‘CAUSE I’M JUST GONNA ENJOY THE GOOD FEELING I’M FEELING

  • Sucka MC

    “I wanna take my Mama to the Pocono’s”?! What a climax in to the hook. HE”S WHACK! He just rambling. I agree it sounds forced and awkward. All those pauses instead of a flow. Mindless music for mindless fans. Just nice beats that’s it. Rick Ross needs his ass kicked. He has no clever metaphors or word play which makes a great rapper. Truthfully I don’t know how he gets away with this sh-t. I’m puzzled that rappers are endorsing this fake phony. Put him in a cipher accapella and see how he sound.

    Mindless Music
    Mindless Fans
    No substance

  • yomomma know me

    you people are hella mad. lmaoooo

  • Oh No

    Biggie would be turning in his grave if knew this rap disaster was comparing himself to him.

    Weak attempt to talk about something else besides his fake drug passed. I forgot he was asked to go undercover as C.O. by his drug connections as he stated on BETs deeper than rap interview. What a delusional dumb ass.

    Rick false is deep YEAH RIGHT.

  • JAY

    @the boss you put rick ross in the same sentence as eminem and jay. are you fucking serious? you’re the reason rick ross will sell anything at all. where are people’s ears for dope lyrics these days? Rick Ross is one step up from “teach me how to dougie” and “pretty boy swag” or whatever it’s called. FOH!!!

  • bomberzeek

    @hollatchaboy y do u cats sound so ANGRY at ross if he was a family memeber youd be at his show backstage rappin word for word so shut the f(*** up and enjoy good music that cant be denied i like 50 also but hes not delivering…emotional over another persons life is a hater case closed!

  • Pingback: Top Posts — WordPress.com()

  • DIGGY

    WHY ROSS CATCHIN STATIC?? YOU STOOPID FUCKS WORRIED BOUT DIS MAN…N HE STILL GON GET MONEY N FUCK DEZE HOES…YALL LIVE YALL LIVES MAN MIAMI NIGGAS GET MONEY …

    “SMOKIN A FAT SPLIFF IN A BRAND NEW BENZ…NO I.D. ON THE TRACK LET THE STORY BEGIN..”

    NIGGAS IS QUOTIN ROSS HE SPEAKIN SME REAL SHIT WHETHER HE LIVED IT OR NOT…ALOT OF DEZE RAP NIGGAS GASSED UP ANYWAY …MEAN SMETHN…GET MONEY !! HALF U NIGGA JUS JUMPIN OFF DA PORCH N YA FINGERNAILS AINT EVEN DIRTY YET…OTHER NIGGAS ACTUALLY LIVE DA SHIT DEZE 93 SUPREME ASS NIGGAS LAYN ON TRACKS…CUZ DAS WHERE DEY GET IT FRM DA REAL NIGGAS WHO LIVED IT …TEARS OF JOY IS DA SHIT AND DEY GOT THE RIGHT TWO ON A TRACK… NOBODY COULDA DNE IT BETTER…

    FUCK U CRABS GET MONEY!!

  • Clos1881

    @lucidmusic I didn’t like the way flipped the biggie shit, but I fuck wit the crumb comment or was some 80s slick Rick shit. I like all those artist you named and I liked some of JA music. I’m glad you brought up cube he didn’t live his lyrics along with countless others I have never saw anyone from Miami discredit Rick Ross the only person that said anything was old boy dirtbag and even he said Rick sold drugs but wasn’t a kingpin but at the end of the day he could work at sprint for all I care I love his MUSIC by the way a C.O. And a Cop are two different things C.O.s don’t even carry guns

  • Clos1881

    @ sucks mc why do you listen to him?

  • JayReckless617

    YO YALL MAFUCKAS NEED TO OFF YOUR SELF SERIOUSLY YOU TAKE ONE LINE AND RUN WITH IT LIKE YOU BELIEVE IT LOL YEAH ROSS SAID HES BIGGIE IN THE FLESH DO YOU THINK HE REALLY BELIEVES THAT HES BIG ? NOOOO THIS RAP SHIT IS ENTERTAINMENT WHEN WILL YALL MAFUCKAS LEARN ? HALF YALL ON HERE PROBABLY BORN IN THE EARLY 90S AND DONT FUCKIN PEE STRAIGHT ..WHEN YOU STOP BEING BIAS AND TAKE MUSIC AS A WHOLE THEN YOULL UNDERSTAND IT

  • TEFLON DOMM

    All y’all haters need to pay respect where it’s due. See, I take this shit personal. I’m from Miami, where Ross is from and the man has stepped up to the plate lyrically SO MUCH. From Port of Miami to this, y’all can not tell me that his vocabulary hasn’t enhanced. You can’t change someones past, it already happened. LOOK WHAT HE’S DOING NOW! He’s thankin the Lord for all that he has, he not bein too cocky about his shit. His album is gonna be a classic, trust. I DOUBT HALF OF Y’ALL ARE SERIOUSLY LISTENING TO HIS LYRICS. Pay attention, cause some of y’all sound real ignorant. YOU’RE NOT A TRUE RAP FAN IF YOU SAYIN THAT THIS MAN ISN’T GOING TO BE A GREAT. HE HAS WHAT IT TAKES, AND MORE.

    PAY RESPECT, IT’S A MOVEMENT
    MAYBACH MUSIC.

  • http://twitter.com/JacobDaal Jacob Daal

    shit hot stop hatin on him cuz he gettin good

  • Ye’ Fan

    i.m.o rick ross sells due to his confidence and swag X flow he puts into his songs.. he does it well.

  • Pingback: Rap Radar :: Bobby Seale’s “Tears Of Joy” Speech()

  • Pingback: Rap Radar :: Cee-Lo On Returning To Rap()

  • http://rapradar chikia

    i really love this rick ross song , Tears Of Joy ma favorite song!

  • kevin johnson

    Pumpin this for a hour and 30 min straight

  • http://www.countrylanegazebos.com/gazebos.asp gazzebo

    Thanks for spending the time to debate this, I really feel strongly about it and love reading more on this topic. If attainable, as you change into an expert, would you mind updating your weblog with more details?

  • yoursurprise-bellatio-3

    We absolutely love your blog and find a lot of your post’s to be just what I’m looking for. Would you offer guest writers to write content for you? I wouldn’t mind producing a post or elaborating on a number of the subjects you write about here. Again, awesome weblog!

  • Pingback: J.Cole Explains How Nas Got “Stay” | Midwest Monstars()