Gotti Family Upset With Ross Album Title

John Gotti’s 24-year-old grandson Carmine tells the NY Daily News that Rick Ross should’ve gotten consent from the late mobster’s family to name his latest album, Teflon Don. Gotti was dubbed with the alias back in the 80s after winning numerous acquittals. Carmine says:

“He should have asked for permission. A standup, respectable guy would come and ask ‘If I could use the nickname,’” Agnello, who is trying to launch a music career under the name Carmine Gotti, said of Ross. “I think he’s a great artist, but you can’t just start calling yourself that to sell records …He wants to go for that whole image, but hey, be yourself. Only in America can you go from being a corrections officer to calling yourself Teflon Don.”

Ha! Two months ago, Ross responded to the imminent gripe with Rap Radar and said the title was a representation of himself.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • meTHATSwho

    WHO CARES

  • So Icy Boi!

    The real mafia dnt play … Rick Ross better stop they gonna put a price on his head..and u know they dnt like black people so dats disrespecting them more

  • HORUS

    @RICKY ROSS

    HA!!!!! TAKE THAT BIIIIIIIITCH!!! YOU’RE SHIT IS WACK!!! ALL FAKE EVERYTHING!!! THIS HOE AIN’T THE TEFLON DON, JUST A GANGSTA WANNABE!!!!!

    THE ALBUM WILL BE CERTIFIED PLASTIC IN THE FIRST WEEK!!! SO WILL LAST TRAIN TO PARIS!!!

    HE AIN’T BIGGIE!!! HE IS JUST THE MALE VERSION OF PRECIOUS!!!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • So Icy Boi!

    lmao@HORUS

  • jeeeeeezzer

    officer Ross getting mo coverage than 9/11… i bet he still wont break 150k tho…

    gucci tell em!

  • Nathaniel

    yikes…

    got the Gotti family on that ass. that’s a skirmish you don’t want, lol. can’t say the Gotti dude ain’t tellin the truth though, lol. but hey, if ross would have asked them racially prejudice ass italianos they woulda been like “hell no”, easy. so what are you gonna do? hahaha

  • DARKAQUA

    *SHRUG* WHO CARES….AFTER ALL THIS HYPE, I JUST WANT TO SEE THE NUMBERS NEXT WEEK!

    I JUST CHECKED THIS WEEK NUMBERS…NOBODY HAS KNICKED EM OFF THE TOP SPOT YET ;-)

  • RapMusic23

    “Only in America can you go from being a corrections officer to calling yourself Teflon Don” Thats spot on right there.Fuck that fraud,stealing names from people and shit to try and make it out like you lived like a big ass drug dealer when you really was working in jail,probobly beating up cuffed inmates with a stick and shit.

  • qdas914

    Fraud Ass Ni99@

  • That Producer

    STFU U CORNEY ASS WHITE BOY.. ONLY IN AMERICA A LIL WHITE BOI WANA BE A BLACK.. FOH. NO RACIST ISH

  • teejay

    I just really, really, don’t like this dude. His whole career is based off of a model of what a stereotypical rapper is like. He’s reinforcing poor stereotypes and is doing nothing to encourage the progression of hip hop. Yes he can flow, and he picks good beats, and I know a rapper doesnt have to be 100% real all the time and say real shit on every track and every line, but, at least do it once in a while.

    The problem with ross wasnt that he was a c.o, its that he built an entire career off of acting like a drug lord, and when questioned, he repeatedly lied. My biggest problem of all is that he raps about pushing like it was cool, like it was fun. I don’t recall Jay-z ever rapping about it like it was fun, and when 50 did there were always gunshots occurring within 3 lines of it.

    Rick Ross is an okay rapper, but certainly not good enough to get past his entire career’s worth of fuckery.

  • qdas914

    So your saying that he is basically a C@@N? Cant argue with that.

  • teejay

    and at yn’s twitter post, “Can Rozay take the #1 album spot from King Mathers?”

    It’s not like it would be an impressive feat seeing as Em’s album has been on top four weeks, along with no other major releases

  • So Icy Boi!

    @DARKAQUA fuck Eminem! …Eminem being number 1 makes u happy? …at the end the days numbers dnt matter ,,, i guess people worried about record sales then the actual album if Rick Ross flop or not it dnt matter .

  • JERZZZ

    Real Gangsters dont fuck with frauds, Thats Why Rick Ross Is Suing Officer Willy, And Hopefully the Gotti’s dead this clown instead of suing. For the sake of Hip Hop its what needs to happen.

  • mac DIESEL

    @ Nathaniel

    COSIGN 100%!!!! WAS GONNA SAY THE SAME SHIT!!!! THEM GREASE BACK GUIDOS DON’T WANT NO “N****R” USIN’ THEIR DADDY/GRANDADDY NAME!!!! THEM GUINNEAS IS STILL SENSITIVE ABOUT THAT WHOLE MOORS INCIDENT!!!! HA!!!! ONE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • DoeMoney

    Rick Ross is an ok rapper. RR is average at best.

  • graffiti bandit

    Carmine Gotti is more gangster than William “Rick Ross” Roberts.

    FACT.

  • So Icy Boi!

    @graffiti bandit correctional officer’s gangsta too ..they beat up the inmates!

  • teejay

    I will say in Ross’s defense in this particular instance, the drug lords and kingpins and boss’s never had respect for rappers in the streets. That goes back to the beginning of hip hop.

  • DARKAQUA

    So Icy Boi! says:
    Wednesday, July 21 2010 at 10:08 AM EST
    @DARKAQUA fuck Eminem! …Eminem being number 1 makes u happy? …at the end the days numbers dnt matter ,,, i guess people worried about record sales then the actual album if Rick Ross flop or not it dnt matter .

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    LMAO MAN GET THE F*CK OUT OF HERE WITH THAT BULLSH*T! LOL, ALL THIS DAMN HYPE AND NUMBERS DON’T MATTERS…OK PARTNA I HEAR YA! ;-)

  • freeeeed

    my grandmother is more gangsta than william roberts

  • SugaBaje

    First he’s Rick Ross, then Rick Rozay, now Teflon Don. C’mon William Leonard, just be u! Let ya talent speak for itself & forget all these fake a.s.s personnas man!

  • dat k00n nigga

    bottom line rick ross is a dumb nigger and a corrections officer

    this fat fuck cant come to that fact and no one believes his gangsta/big time coke dealer bullshit

  • So Icy Boi!

    @DARKAQUA who buy music? nuff said WHITE PEOPLE they cant relate to Rick Ross music …The only reason Eminem is number 1 its not cus his album good its bus his skin color ..BTW Rick Ross album is betta

  • HORUS

    @RICKY ROSS

    HA!!!!! TAKE THAT BIIIIIIIITCH!!! YOU’RE SHIT IS WACK!!! ALL FAKE EVERYTHING!!! THIS HOE AIN’T THE TEFLON DON, JUST A GANGSTA WANNABE!!!!!

    THE ALBUM WILL BE CERTIFIED PLASTIC IN THE FIRST WEEK!!! SO WILL LAST TRAIN TO PARIS!!!

    HE AIN’T BIGGIE!!! HE IS JUST THE MALE VERSION OF PRECIOUS!!!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • REAL TALK

    I agree with the point that he acts like selling drugs and living fast and dying young is cool. Like my man said he basically a dumb coon. I don’t like this dude. It don’t have nothing to do wit 50 or Em. He is just a fat fraud and mediocre rapper with limited subject matter who happens to have nice beats. A defining factor of a great artist is lyrical ability.That’s why B.I.G. was so good be cause he had clever rhymes SKILLS. RR just say’s dumb sh-t randomly over a nice beat. Even if he hits No. 1 that don’t mean anything because the label are know for paying for the spot. Someone needs to make an example of this pig. Its unbelievable how he gets away wit this sh-t. This is the reason why real heads that really understand the game and the rules as a whole can’t grasp how people take him seriously.

  • Hollaatchaboy

    so gay boi: “white” people ain’t the only ones buyin em’s shit nigga.. and you can’t say that white folks can’t relate to ross’s music.. you downin ur own peeps (if you even black bitch) so what you sayin nigga.. all black people selling drugs, running the streets and shit? so we can all relate? git the fuck outta here nigga.. I know they ain’t in ur “circle” but there are educated niggas out here gettin theres legally bitch.

    And yall bitches can’t say its about the music and not numbers.. its the music BUSINESS.. and you think Rap Radar is hypin this faggot every god damn day just cuz they feel his music… hell nah.. this site is BOUGHT and PAID for.. ricky’s people tryin to create this FAKE ass buzz that don’t exist to try to help him sell.. its like championships nigga… numbers make you matter more… theres a reason why people will take Brady over Manning even though it seems apparent Peyton got more skills… Brady got rings.

    If Ross numbers flop.. then he still a joke like he always been… yall back pedalin like a mutha fucka cuz yall know this bitch is about to go down in flames..

    YN.. dickin ridin nigga.. you gonna report when ross fail to crack 200,000??

  • BIG NUTZ

    @that producer:
    only in america a white boi wants to be black??!!! look here dumb ass, Italians look at themselves as a seperate race,PERIOD!!!!!!!!!!
    And I hate to tell u Black “gangstas” in the street and hip hop from the beginning of gangsters, have ALWAYS TRIED TO MODEL THEY SHIT AFTER Cicilian mobsters….

    and dont be mad cause the bloodline of a real MOBSTER checked your phony ass hero

  • Midnite

    Yo So Icy Boi!!!You are the biggest hater and def non knowing music motherfucker on this site!Trick False is WACCCKKKKKKKKKKK!!!That album is pure bullshit!!!Recovery is that album dude!A complete album!!That fat motherfucker is an imposter in every sense of the word!Stop the bullshit how #s don’t matter and em is#1 because of blah,blah,blah.Em is the best ever to do it homey.He proves it over and over!Tricky is a BRICK artist!!Not the 1s he claims to flip!!!!FUCK THIS FRAUD!!!!!

  • So Icy Boi!

    Hollaatchagirl u STUPID as fuk u try to make sense but u dnt .. ..”and you can’t say that white folks can’t relate to ross’s music.. you downin ur own peep” “so what you sayin nigga.. all black people selling drugs, running the streets and shit?” ……..Where in the post did i say all black people do is sell drugs and running the streets??? ….how is im downing my own people??? because i said white people cant relate to Rick Ross music ?? if white people can relate to his music tell me how?? …..dnt respond back to me retarded ass nigga!…….i guess white people can relate to Big Meech and Larry hoover

  • Oj Da Cornball

    Albert Anastasia great granddaughter is coming to rebuke him next.

  • B.Dot

    @Hollaatchaboy

    ^
    u complain about whats here EVERYDAY, yet u come back EVERYDAY. theres literally 100 websites to the right of this page. Pick one and dont come back if u dont like how things are. I could just ban u from commenting but I’m being nice today.

  • SilkCityP

    This cat is building alot of issues headed his way…. as the saying goes… “You make a hard bed, you gotta lay in 1″

  • damone

    This album go way to hard sorry haters. Yeah em number 1 on the charts he a white rapper lol. Same people who hate Ross believes jay is the devil listen to the album its the best thus year so far its not close.

  • So Icy Boi!

    @B.Dot PREACH!! …it’s not like its that hard to do

  • az5lyrics

    @midnite
    @hollaatchaboy
    @damone

    this person is using different names just to state the same point. wtf is going on here.
    too much stanning for eminem, we know u love eminem but c’mon son stop coming with different names just to say the same thing over and over. hopefully they ban u from the site

  • JB

    Forget the gotti’s they livin off they grandfathers name anyway they aint nuthin but a bunch of rich kids talkn bout a rap Career thts the funniest thing I heard all year all this talk jus leads to more records let’s get it Ricky rozay

  • http://myspace.com/mrjonesbelize mr. jones

    white people buy the most records

    and let me tell u

    they all sell drugs in the burbs, not in heavy drug lord quantities, but they like to feel that they are, burbs love drug music, hell they all @ least using it, everyone here sellin weed and pills,

    carmine is soft and cant rap, but he is 1000% right about only in america and RR shoulda asked

  • az5lyrics

    DEFLON DON IS THE ALBUM OF THE YEAR

    HOV THE G.O.A.T

  • Hollaatchaboy

    so gay boi: you racist as a mutha fucka.. you retarded bitch.. ONCE again.. you think niggas the only ones that in the dope game? you dumb fag.. its white people out there that are REALLY living the life that ross talks about in his music… its all kinds of people out here in this game.. so people can relate from all walks a life. fact is people just ain’t feelin this dude.. don’t try to blame it on white people nigga.. its a lot of us (black) that ain’t supporting this bitch made nigga.

    you need to get out of your “blackout” and wake up and realize that all white people ain’t in the mansion in the burbs’ and all niggas ain’t in the hood killin each other.. damn not only is you gay.. but you fuckin retarded as fuck..

    go back to listenin to RR and pretending you gangsta too nigga.. i know i know.. you probably down smoked like ten fools already today after you moved that kilo at ur stash house and then hopped in the maybach and broke bread with Big Meech..

    speakin of.. Big Meech is a bitch ass nigga.. tired of yall dumb fucks tryin to big up him like the nigga is great or something.. that crooked ass nigga ain’t never do shit for black people or the community.. poisoned his own.. and now you act like he jesus.. shows why we can’t advance as a people…

  • Wow.

    The only rappers in the game right now that sell big are, Em, Jay and Kanye. Ain’t no fuckin’ gutter rapper gonna push 200,000. Come on now. Em’s number 1 on top rap albums chart, number 1 Hip Hop/R&B chart, billboard 200. Etc. On the whole “niggas dont buy eminems shit” They do buy and listen to him, you know not every black person in the united states despises white people.

    @ damone

    Moron. People who dislike Ross, like Jay-Z, as he’s a real, talented rapper. The only people that don’t like Jay-z due to the satanic imagery, or even Illuminati references, are Jesus freaks.
    Thanks.

    @ So Icy Boi!
    Whites can relate to Ross, and his music. As blacks can relate to Eminem and his music. You don’t have to be a certain race to relate to shit. Quit with your racist crap.
    So glad there’s not many blacks that think like you.

  • Hollaatchaboy

    B.dot.. fuck that nigga.. you let all these other mark ass bitches say shit i.e. (so gay boi) and its all good for them right? I come here hoping yall will get back on track.. yall niggas wasn’t always wack.
    But don’t front nigga.. yall got an agenda with this Rick Ross shit.. just be real about it. Quit actin like yall just “happen” to be doing a ross story.

    to the other fuckboy.. I’m the only one on this name.. i don’t use other user names.. so get the fuck outta here with your X-files conspiracy shit.

  • B.Dot

    Aint no agenda…RR documents maninstream hip-hop culture and a lil underground. Ross is a relevant act right now with an ALBUM and two big records out. Of course he’s going to get a lil more coverage than other rappers.

    This site isnt star search. If u wanna hear up and comers, go down the URL to some other site. Again, if u dont like what i do, go elsewhere. Simple as that.

  • Hollaatchaboy

    B.dot.. alright nigga.. stick to your story.. but nigga Ross ain’t that relevant.. he ain’t getting coverage like that ANYWHERE else.. yall doin multiple posts a day about this nigga.. Nobody askin for you to do a cover story on MC such and such or cover unsigned underground niggas just switch it up a little.. its more goin on then Ross right??

    You put this page up for YOU to view, or the public? Cuz seems like the public tellin you everyday they tired of this Ross shit… overwhelmingly. its all good though nigga.. if you think you killin it.. ha then do you.

  • B.Dot

    but nigga Ross ain’t that relevant.
    ^
    O_o uh, dude just dropped an album YESTERDAY.

    he ain’t getting coverage like that ANYWHERE else.. yall doin multiple posts a day about this nigga
    ^
    cause their not on their grind.

    just switch it up a little.. its more goin on then Ross right??

    ^
    As we do. He’s not the only that get covered here. There’s r&b, sports, and more. Obviously, u just focus on the negative. God bles you, brother

  • robert

    somebody need to put rap back in its proper place.

    no more ice cubes, just vannlla ice -

    true statement made from 1993

  • Hollaatchaboy

    aight, B.dot when the numbers come in lets see how relevant he is then..

    right now his “hot” song BMF is peakin at 27th on the Rap R&B hot 100 over at billboard after 5 weeks.. doesn’t look good for the “don”..

    looks like the album gonna flop hard.. TripleC’s on the way.. lol

  • E-Hustle

    OFFICER RIIIIIICKYYYYY EEEEEE, YOU WONT BELIEVE WHAT TIA TOOOOOLD MEEEEEE!!!!
    Em going to slaughter this C.O.’s 1st week numbers on his 5th week out. Watch.

  • rick flair

    “Only in America can you go from being a corrections officer to calling yourself Teflon Don”

  • http://theamericankid.com/ TheAmeRicanKid.com

    A (DISGRUNTLED) Gotti Family – Angry Over Rick Ross Album Title “Teflon Don!”

    http://theamericankid.com/post/841375184/a-disgruntled-gotti-family-angry-over-rick-ross

  • S_Dogg

    Smh I’m sick of this nigga thinkin’ he’s a bigger artist than he actually is and thinkin’ he can do what the fuck he wants, WAKE UP OFFICER RICKY!

    Drake already kilt’ him on Aston Marton Music but Ricky was too much of a pussy to drop his bars onto the album, fat fuck!

  • Eddie Arkadian

    While the name is synonomous with John Gotti, he didn’t call himself the “Teflon Don”. It was given to him by the media. He nor his family owns the copyright to the name, therefore anyone can use it.

    Why do people take Rick Ross so seriously? He is a former corrections officer that has a talent for telling stories about a larger-than-life gangster/hoodlum/Mafioso lifestyle and he is very good at it. He’s an entertainer. The album is dope and it’s probably better than anything else released this year thus far. N***** (especially you most internet thugs) need to chill the fuck out sometimes, because 75% of these rappers and their personas nowadays aren’t “real” . Start judging music based off the quality of the content, not the characters (and I mean that literally and figuratively) that create it…. You little smart-dumb n*****.

  • S_Dogg

    @ Eddie Arkadian

    Better than anything else released this year, SMH.

    Did you know Thank Me Later and Recovery came out this year, you been hiding under a rock? Have you seen what they both sold in their first weak?

    Please, correct yourself.

  • Crown_Me

    Man Rick Ross is getting exactly what he wanted and thats people talking about him his name is out there cuz of all this Teflon Don, BMF, and even takin Rick Ross name and shit. Its exactly why he went at 50 last year he wants publicity and thats what he’s gettin cuz everybody feeds into that shit.

  • S_Dogg

    @ Eddie Arkadian

    Another fact for you, The Adventrues of Bobby Ray also shits all over that Tefelon Don Garbage which is only gonna’ sell what it does because it’s fuckin full o’ features!

  • Eddie Arkadian

    @ S_Dogg,

    I REPEAT, “TEFLON DON” IS BETTER THAN ANYTHING ELSE RELEASED THIS YEAR THUS FAR…. I don’t like those other albums. It’s cool if you do, BUT I DON’T.

  • johnny

    Funny how this dudes cd didn’t even leak, noone has said anything about that,they knew if it leaked people would have said its trash, I doubt this dude breaks drakes numbers, rick ross officer winslow,you need to see a doctor with all those split personalities you have , you worse than lil wayne, even that nigga is real’er than you bro,

  • Mr Garcia

    all of u homebodies that obviously dont have a life but say negative shit, eat a dick!!! matter fact keep beatin ur shit cause that’s probably what ya’ll doing anyway!! who cares about this gotti fool, the only reason he’s saying ish is because he’s “trying” to get a music career going!!!! bitch please this fool just mad a black man is calling his album title THE TEFLON DON!!…………… 4 stars for this album! great music!! better than that em ish!

  • Crown_Me

    Shit it would probably take a few months for him to get Drake’s numbers but correction to what u said Lil Wayne aint realer he’s just as fake.

  • Why?

    Why everybody so mad at Ricky? He’s a fat fraud that’s why. U can twist the the truth a little bit but dam?

  • http://searchingforbadassmagic.tumblr.com/ bobby brougham

    I wonder if they’re gonna get somebody to make that fat boy break bread on a monthly basis…

  • money mitch

    @so icy boi

    who you think the real dope boys are

    fuckin white boys always runnin shit

  • unconform_normality

    Mannn when I read the whole article in the paper (Daily News) I new it was gonna be up here. His piggyback hypocrite ass has a point (gotti) on in America can some get over like that in front of the masses.

    But that is where it ends with them…because none of them dont want to get there hands dirty on slumping a nigga…unless and its a big unless william really thinks he’s what his pseudo is and reply…cus Im sure they already have capos and soldiers in Miami that will hurry up to come bury him. But lets keep it on the wax.

    Gotti,William…no beef.

  • YeahandNo

    Record sales and character flaws (both legitimate and illegitimate) are the gauges (as irrelevant as they truly are), by which those too ignorant to judge MUSIC based on the quality of the MUSIC rely upon.

    The only people who know the absolute truth about the circumstances surrounding someones situations and decisions are those with close personal ties and THAT PERSON. With that being said, why would anyone waste time judging a musician who makes GREAT music based on what you DON’T ACTUALLY KNOW about their character? Katt Williams highlighted on this best while discussing the musical genius R. Kelly and all of his “issues.” He hit on how 100% stupid it is to judge an ENTERTAINER for based on anything other than THEIR ENTERTAINMENT. If you only judge an entertainer based on how well they entertain, than you NEVER have to worry about missing out on good entertainment because your ignorant ass is too busy worrying about what their doing when they’re not entertaining.

    And I already know a million people will say Ross doesn’t make good music and I ignore you people. Ross makes GREAT music and if you’re too wrapped up in this man’s life and background to understand that, then you only highlight your own ignorance.

  • http://www.pottstreet.com Gusto

    William Roberts is a funny, funny guy. What a character, he’s quite the actor.

    G

  • http://www.pottstreet.com Gusto

    @ YeahandNo

    Ross does not make great music. He uses producers that sometimes make great music and more often than not he goes and fucks that up with his kermit the frog ass sounding voice and weak and bitten rhyme schemes.

  • Where Wallace At?

    @teejay

    Well said my brother. That’s was some real insightful stuff. I respect what you said..

  • SUCK ON MA DICK

    so icy boi is a bitch ass no life trick false dick ryding nigga kill yo self fool.bitch ass nigga

  • jeeeeeezzer

    Gucci mixtape Burrrprint (2) HD shits on Teflon Con.

    best in tha game…gucci tell em!

  • hater police

    yall some haten a** people, that man can use any mane he wants and still do his numbers, he can do a million in miami alone u idiots, not only that he on his 4th album and all of them did they numbers, so the 1st, 2nd 3dr time it didnt flop. the only way he probably lose is if you haten A** people go against him, you bustas! I RATE IT, GOOD GANSTA MUSIC!

  • hater police

    BUT I BET YOU PUNKS LIKE 50 ALBUM, PROBABLY GOT A GAY A** TWO STEP TO EVERY LAST ONE OF HIS TRACKS, LOL HE SAT 50 DOWN , PUT HIM OUT OF RAP, THE SAME THING 50 DID TO JA, YEAH BUT YOU DONT HEAR THAT THO, CHECK THE NUMBERS, THEY DONT LIE… CALL HIM WHAT YOU WANT, BUT I SEE YOU BOBIN YA HEAD, LOL

  • http://twitter.com/tooc tooc

    I used to smack and rob niggas like Carmine Gotti… spoiled rich kids…

  • http://www.getparadox.com GETPARADOX

    You need gimmicks to sell ALMOST anything now. That’s just the way it is.

    GETPARADOX
    http://twitter.com/getparadox

  • f

    F

  • Pingback: Write Mom

  • some individual in search of jay z(artist)

    niggaz got 2 much free time