Obama Now Listening To Nas & Lil Wayne

On the song “I Want To Talk To You”, Nas said he wanted to talk to the muthafuckin’ president. Well, it looks like he’s gotten a step closer. In the new issue of Rolling Stone, President Barack Obama says that he’s added Nas and Weezy to his playlist.

What music have you been listening to lately? What have you discovered, what speaks to you these days?
…Thanks to Reggie [Love, the president's personal aide], my rap palate has greatly improved. Jay-Z used to be sort of what predominated, but now I’ve got a little Nas and a little Lil Wayne and some other stuff, but I would not claim to be an expert. Malia and Sasha are now getting old enough to where they start hipping me to things. Music is still a great source of joy and occasional solace in the midst of what can be some difficult days.

Previously: Barack Obama’s iPod Selections

Tags:
Rate This:
5
Submit 1 Rating
94 Comments
  • So Icy Boi!

    He only listens to Freemasons!

  • SayAhh

    Weezy Wins!

  • bk82

    Fuck Obama !

  • Kidd Rapp

    No Eminem? lol I cant see him bumping music about being assraped by your dad… No shots…

  • SayAhh

    ^ White Boy loses!

  • haha

    Nas wins!

  • B-Link

    meh, dude needs to stop doing these interviews imo

    Him listening to Lil Wayne can ONLY backfire on him, I can see those Republicans/Fox “News” people spinning this and using it as propaganda against him…

  • JERZZZ

    NIGGA RUN THE COUNTRY, STOP TRYNA PLACATE HIP HOP NIGGAS.

  • Word

    Nas for some critical thinking..by Wayne I hope he.means C2 wayne, pray to the lord type shit…not lollipop type shit

  • SayAhh

    now i can see it Obama blasting No Ceilings in the white house bopping his head just imagine that! Obama you my nigga FREE TUNE

  • ZoomZoom

    Lollipop> Nas

  • pro-rican

    @bk82, fuck you, bandwagon jumpin fag. ya cant fix a country in a 2 years. I bet you had a obama shirt and now your corny friends or dickhead co-workers told you to say that………………They need to get Obama some AZ, Beans, Ghostface and Scarface.

  • Word

    @ZoomZoom

    Can I get some of that shit you smoking?

  • SayAhh

    i could see Obama rocking a FREE WEEZY Shirt under his Suit

  • ..i make yo mouth piece obese like dela reese..

    ..i wonder if he listens 2 it or does he jus skim thru it..

  • mac DIESEL

    TRANSLATION: JAY-Z WAS MY NIGGA BUT NOW MY NIGGA REGGIE AND MY TWO DAUGHTERS PUT ME ON TO SOME NEW SHIT. NOW I’M BUMPIN’ NAS AND LIL WAYNE’S SHIT.

    ….HA!!!! DON’T FUCK WIT WAYNE THOU MR. PRESIDENT!!!! UNLESS U LIKE RANDOM PUNCHLINES AND AUTOTUNE!!!! HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • http://myswagmag.com/swagfix JavarisIsOnMars

    I can see Obama right now playing “Sly Fox” and going

    “Only Fox that I love was the red one Only black man that Fox loves is in jail or a dead one! Red rum Political bedlam Don’t let the hype into your eyes and ear drum Murdoch own Fox Not 18 with Barracas And he hate Barack cause He march with the marchers”

  • Kidd Rapp

    he should have been able to get Weezy out of his Year bid… I mean he IS the president…. I guess even being the president aint shit if you still BLACK

  • So Icy Boi!

    He aint listen to none that shit …yall believe anything and the media…his just tryna get all dem artist fans to think he cool because he listen to dem to distract yall from the BIGGER picture …

  • ZoomZoom

    Suck my nuts “WORD”

    Obama Ftw he listens 2 the BEST RAPPER ALIVE AHAAAAAA!

  • ZoomZoom

    IF YOUR FAV RAPPERS AREN’T LIL WAYNE, JAY-Z OR NAS

    THAN YOUR FAV RAPPER LOSES HAHA FTL!!

  • Word

    @ZoomZoom

    Nice rebuttal…”suck my nuts” you must be 16 and under kid. Nas too complicated for you, I understand

  • mac DIESEL

    @ So Icy Boi

    NIGGA PLEASE!!!! U CAN’T EVEN SPELL “PRESIDENT” AND U TALKIN’ DEMOCRATS AND POLITICS!!!! HA!!!! SHUT THE FUCK UP!!!! U STUPID FUCKIN’ BAMA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • ILoveurMom

    NaS>>>>>>>>>>>Aids>>>>>>>>>Weezy

  • QUEENZ

    This is a good look for the God NAS, fucking best to ever do it hands down. Congrats Nas

  • Kidd Rapp

    LMAO all ya’ll niggas is funny. Rap Radar should host a non hating Day where we all have to get along and shit lmao

  • Pingback: President Barack Obama Currently Listening To Nas and Lil Wayne | YourAudioFix

  • Eff Youuu!

    Maybe the next Presidential Address will be in Auto Tune? Hahaha

    Don’t Hate On My Sarcasm!!!

  • ZoomZoom

    a nigga called Nas “GOD” you should go to hell for that Haha JAY-Z STILL WINS! Obama listened to Him First/ 2nd Lil Wayne

    / THAN TAYLOR SWIFT/ THAN P-NUT/ THAN PAUL WALL/ THAN DEM FRANCHISE BOYS/ THAN E40/ THAN CASSIDY/ THAN LIL CEASE!/ THAN LIL CHUCKEE/ THAN OJ DA JUICEMAN/ THAN BIZZARE/ THAN BLACK ROB/ THAN SHEEK LOUCH/ BACK STREET BOYS/ THAN SOULJA BOY

    AND THAN FINALLY HE LISTENED TO NAS LOLLLLLLLL! :)
    ——————————-

    DONT HATE THE PLAYER HATE RAPRADAR FOR HAVING A COMMENT SECTION/ PEACE LOVE PROSPERITY!!!!

  • http://www.rapradar.com Street Loyal KroniK

    Hu cares hu obama listens 2….nas>>>>>>>jayz and wayne combined..HIP HOP NEEDS THE WEST COAST

  • Pingback: Barack Obama Covers Rolling Stone Magazine!

  • Jimmy Dee

    ZoomZoom is a funny coon.

  • mandeng

    @zoomzoom
    a nigga called Nas “GOD” you should go to hell for that Haha JAY-Z STILL WINS! Obama listened to Him First/ 2nd Lil Wayne

    / THAN TAYLOR SWIFT/ THAN P-NUT/ THAN PAUL WALL/ THAN DEM FRANCHISE BOYS/ THAN E40/ THAN CASSIDY/ THAN LIL CEASE!/ THAN LIL CHUCKEE/ THAN OJ DA JUICEMAN/ THAN BIZZARE/ THAN BLACK ROB/ THAN SHEEK LOUCH/ BACK STREET BOYS/ THAN SOULJA BOY…….THEN SHYNE

    AND THAN FINALLY HE LISTENED TO NAS LOLLLLLLLL! :)
    ——————————-

    DONT HATE THE PLAYER HATE RAPRADAR FOR HAVING A COMMENT SECTION/ PEACE LOVE PROSPERITY!!!!

  • http://twitter.com/edward_elgrande edward_elgrande

    I NEED THAT LOST TAPE VOL.2 RIGHT NOW!!!!!

  • #FREEWEEZY

    WAYNE IS THE BEST RAPPER ALIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    EMINEM LOST THIS !!!!!!!!!!!!!!!

    NAS IS THE BEST RAPPER ALIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • @ anyone who say em losses

    do you actually think he will listen to em when em has a history of dissing the president ??

    and haha know1 cares what the president listens to
    (if he listen to 50 tyson would you think tyson he was dope ?? lol)

  • eminem1

    Em >>>> Nas >>>> Wayne <<<< Drake <<<< 50 tyson

  • SayAhh

    ^Stan he even named himself Eminem1 lets talk about GROUPIES!!

  • The Protagonist

    This guys is a fraud, a liar, a puppet yet people seem to think he’s great because he’s the first black president.

    He is the corrupt shepherd guiding you blind sheep.

  • Android

    Nasir olu dara Jones WON! @ZOOMZOOM Nah son. Heres how it works.Barack: He reclines, blasts NASIR(stillmatic) in the oval start to finish(replays ‘the flyest’ TWICE, even reciting the hook!), switches to IAMNAHB, 2min46SECS into it (Gonnorhea 1st)Reggie walks in to get him for a meeting. He takes that shit out , tells Reggie to delete that shit and load lost tapes 2 and Watch the throne when they come out!

    THE HATE WILL NEVER END!!!

  • Android

    ^^@mandeng!

  • ZoomZoom

    SMH YOU WEAR DURAGS WITH THE CAPE HANGING AND A SUN VISOR IF YOU STILL THINK NAS IS NICE LMFAOOOO
    —————————————————————————————————————————-
    DONT HATE THE PLAYER, HATE RAP RADAR FOR HAVING A COMMENT SECTION HAHA!

  • JOHN MACCAIN

    DON’T WORRY EMINEM FANS I LISTEN TO EMINEM !!!!!!!!

    I LISTEN TO HIM SO MUCH MY DAD ALSO FUCK ME IN THE ASS !!!!

    HA !

  • mac DIESEL

    HE SHOULD LISTEN TO 50 CENT I LOVE HIM

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • OBAMA

    WHEN I WANT TO RULED I THROW ON THAT NAS ” IF I RULED THE WORLD ”

    THEN WHEN I WANT TO STUNT I PUT ON THAT ” BILL GATES ” BY WEEZY…….

    HOLLA !

  • yes u can

    Nas is Nice past, present and future!

  • OBAMA

    mac DIESEL says:
    Tuesday, September 28 2010 at 6:28 PM EST

    HE SHOULD LISTEN TO 50 CENT I (LOVE) HIM !!!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    ————————————————————————-

    YOU LOVE HIM………

    I SEE WHY THEY CALL U MAC DIESEL……….

    WHO IS 50 COME AGAIN ?

    HA !

  • Haters are annoying

    @SayAhh co-sign

    no eminem ? oh well sorry stanley’s lmao

    wayne wins and nas

  • Haters are annoying

    @JOHN MACCAIN lmaooo

    and fuck the uncle toms hatin on obama

  • mac DIESEL

    mac DIESEL WANNA THANK THE IMPERSONATORS FOR KEEPIN’ THE mac DIESEL ALIVE!!!! KEEP UP THE GOOD WORK BITCHES!!!! HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • mac DIESEL

    @ OBAMA

    THAT AIN’T ME U FUCKIN’ IDIOT!!!! DO YA FUCKIN’ RESEARCH BEFORE RUNNIN’ YA FUCKIN’ MOUTH!!!! FUCKIN’ CLOWN!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • GOT A SIGN ON MY DICK , THAT SAY BAD BITCHES ONLY…..

    OH SHIT………… I JUST FIND OUT WHAT THE PRESIDENT LISTEN TOO !!!!

    Nas & Damian Marley – My Generation (Feat Lil Wayne )

    AND YES LIL WAYNE KILLED NAS ON THAT SHIT !!!!!!!!

    I BET OBAMA LOVE THIS LINE :

    A generation led by a black president
    Now hows that for change
    Who knew that could change
    I don’t even look at the flag the same hey ughhh !!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bob Dole

    Obama is the worst nigga since Puff Daddy

  • Jimmy Dee

    A lot of Stanley-ism goin on right now. Yu lot realise yur basically fighting over guys right?

  • ZoomZoom

    HAHA NICE @GOT A SIGN ON MY DICK

    WAYEN BODIED NAS EVEN DAMIAN MARLEY HAD A BETTER VERSE THEN NASIR

    BUT YEA DONT WORRY STANLEYS JOHN MCAIN LISTENS TO EMINEM AND ASHER ROTH HAHAA!
    ———————————————————————————————————————————–
    DONT HATE THE PLAYER, HATE RAP RADAR FOR HAVING A COMMENT SECTION AHAAAA!

  • B-Link

    this site has some of the dumbest commenters ever, like seriously…

    anyways, keep up the good work RapRadar, shame you can’t control these fools commenting on here lol

  • Belize

    I like Obama but I think I lost a little respect with his naming Wee Gayne but regained it with the Nas comment. He prolly just said it cuz for some retarded irrational reason Gayne is the “it” thing of the moment. -_- Nas because of the lyricism and he can’t say Kanye (jackass remark) and can’t say Eminem ( he’ll “kill his mom” or whatever; although you’d think because of the whole them both breaking racial boundaries… :/ )
    ANY NEWS ON EM’S “MONSTER COMEBACK”?

  • mac DIESEL

    KEEP HATING IMPERSONATERS ME AND 50 FUCK YO BITCHES! KEEP UP THE GOOD WORK HA!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Pingback: Obama Rocks To Lil Wayne On His Ipod

  • mac DIESEL

    ZOOMZOOM ARE YOU SERIOUSLY NIGGA? NAS WOULD MURDER WAYNE ON THE MIC, YOU GAY SON

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • mac DIESEL

    I AM THE REAL mac DIESEL, 50 CENT IS THE GREATEST TO PICK UP A MIC

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Bigkent5000

    Nas finna get put on wit some presidential shit ya dig…somethin like Jay Z -”HU$TLE IV MILLIONZ”

  • mac DIESEL

    YA’LL IMPERSONATORS/STANS/GROUPIES/HATERS KEEP SUPPORTIN’ AND PROMOTIN’ THE mac DIESEL NAME FOR FREE!!!! KEEP UP THE GOOD WORK BITCHES!!!! HA!!!!

    KEEP THE mac DIESEL NAME ALIVE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • mac DIESEL

    EMINEM IS THE GREATEST EVER TO PICK UP A MIC BY THE WAY. I HATE 50 CENT. THAT NIGGA FELL OFF HARD

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!

  • mac DIESEL

    ^^^FUCK THAT LIAR!!! 50 THE BEST RAPPER EVER TO DO IT FUCK TUPAC AND BIGGIE ITS ALL ABOUT 50 CENT AND GGGUNIT

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • LUCAS

    EMINEM IS THE GOAT. OBAMA JUST RACIST! HA!!

  • yo baby mama’s BFF

    @pro-rican

    He listens to winners, not losers. AZ is a loser. Beans is a loser 4 life, a new hater! Face aint made ish hot since The Fix and Ghost is ok. Maybe some Outkast and Roots.

  • yo baby mama’s BFF

    @ mac diesel

    U can’t b dat HIGH to put 50 over Pac and Biggie. U either work for G-Unit (full-time blow job) or ur gay! Pick 1

  • Word

    RapRAdar has the biggest LOSERS in the whole world. Its one dude switching names and commenting multiple times, I bet 50 of these comments are all from the same nigga

    ZoomZoom = Fake mac DIESEL = Got a sign on my dick = every other dumb ass comment that was made on this post and ends with “HA!” as the last sentence. SMH, I didnt know they let mentally ill patients use the computer in the asylum.

  • yo baby mama’s BFF

    @ mac diesel

    50 over Pac and biggie??

    Wow u either suck 50 (9-5 blow jobs) or u do crystal meth!!!!

    Pick one

  • Yousef

    Fuck Obama!!!

  • mac DIESEL

    @ yo baby mamma’s BFF

    THERE’S A mac DIESEL IMPERSONATOR WHO GOT A MAN CRUSH ON 50 CENT!!!! PAY ATTENTION AND DO YA RESERCH ON mac DIESEL BEFORE RUNNIN’ YA FUCKIN’ MOUTH!!!! GULLIBLE FUCK!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • BT

    If this nigga ain’t know about Nas before now, he is a fraud.

  • Drock

    Reggie, if your reading this, please turn the President onto Talib Kweli, Mos Def, Common, them rappers from the Chi! He can’t not listen to them!

  • BT

    Royce > Em

  • jeeeeeezzer

    nas n weezy? prolly a comparison between tha best n tha worst…nas a legend…

    Gucci 4 goat

  • Fuck america

    who the fuck obama joke nigga !
    jews control america (google-microsoft-news corp -intel-general motors-pepsi-……..)
    obama is joke !!
    listen to lil gayne donkey head or nas !!!

    Fuck america fuck jews

  • D

    does it not bother any 1 that Your great Leader is on the cover of Rolling Fukin Stone?????

    have the wars all stopped, did I miss something? are the majority of poor + working class people not still struggling????

    all U Obama stans are giving this dude FAR 2 much of an easy time

    HE HASN’T DONE SHIT

  • Pingback: Barack Obama Covers Rolling Stone Magazine! | GiDiLIVE: The Perfect Stop For The Latest Entertainment News

  • smokeyou

    who cares what you listen to. run the fucking country!

  • Red

    all kings get their head cut off

  • B. Digital

    NAS FTW! I can’t wait for that Lost Tapes 2.

  • Itz Yourz

    I dont think its a good look…dont give the Bill O’reilys(u knw how he feel abt nas) these republicans, the tea party ppl any ammo. Just say I listen Rap..no need for names.

    I really dont care what he listens to if its not we the people voices, and concerns. I dont wanna hear abt or see him in a music mag at this current time, not when this recession has the majority a day late and a dollar short after a stimulus pkg that only bailed out companys(who did the wrong thing with the money) to pay there exes there damn bonuses instead of the everyday people. Im still a rider for him but give me something to boast abt, hell we abt to lose seats in congress due to ppl nominating republicans because they not so sure of his capabilites anymore.

    Save it all for your book and your library when your term/s are over. Marketing 101.

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    damn, if that aint fuel for the soul & ego…. shout out to wayne & nas…. let’s get it!

  • Black Republican

    ima say this right now, obama is the shittiest prez we had so far. i dont give a fuhhh if he black, he still suck yall and you gotta realize that. just cuz he black dont mean hes lookin out for us. he stopped drillin in the gulf after the spill cuz he said it was dangerous to the environment, and then what did he do? GAVE 2 MILLION DOLLAS TO MEXICO AND 2 MILL TO BRAZIL TO DRILL IN THE SAME DAMN PLACE! now tell me that aint wack? this nigga aint doin shit but playin robin hood. he takin money from the peepz who givin us jobs. u tax them richass crackers then what they gonna do? stop hiring people! his shit is wack. he aint lookin out for us black ppl, he aint lookin out for nobody cept himself. call me uncle tom or whatever the fuck but i aint no dumb nigga and thats for DAMN sure. yall can be fooled but i aint buyin his shit

  • EMCEE COMPANY

    HE’S LISTENING TO WEEZY??? NO WONDER HE’S A WACK PRESIDENT.

  • TH

    how about eminem !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    EM 4 Ever

  • haha

    shady hates the mothafuckn presidents they had picket signs and walks against him lol thats ten times great then if gay bush or bitch sand nigger obama or miss chainy listen to him better off listenin to wayne that make no sense on every verse faggot no love vid comes out tonight watch wayne get merked on the track lol shadys the goat yall know this fact not opinion nigggggas

  • thats right

    motha fuck government glad they dont listen to eminem hes to good nd too hard body

  • NotoriousRambo

    MAN FUCK THIS PUPPET I STILL HAVEN’T SEEN ANY CHANGE THAT HE PROMISED ALL OF US!

  • http://Www.rapradar.com Word

    K

  • http://my.barackobama.com Diane Pearce Votes for Obama Again

    All I know is that I am working at a large Pharmaceutical company in Clayton NC and I support Barack Obama with all my heart. I encourage all my friends and colleagues to say yes for Obama in 2012!! I LOVE YOU OBAMA

  • Pingback: Rap Radar :: Michelle Obama Digs Pete Rock & CL Smooth ?

  • Pingback: Rap Radar :: Mrs. Obama Digs Pete Rock & CL Smooth ?