Nipsey Hussle Talks The Marathon

[vodpod id=Video.5195606&w=425&h=350&fv=%26rel%3D0%26border%3D0%26]

Nipsey recently stopped by to talk with Bootleg Kev about his latest mixtape The Marathon, leaving Epic Records, the status of his upcoming album South Central State of Mind, Kendrick Lamar being on Detox and much more.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
15 Comments
  • http://honorrollstudent.blogspot.com Chance

    One of the best tapes of the Winter
    You can Hit The Name

  • Pingback: Nipsey Hussle Talks The Marathon | Good*Fella Media

  • Black Shady

    he sounds bitter about Dre lol

  • 3rdRail

    I like and respect Nip Hussle as an artist, but, I feel his statements are counterproductive at best. I was hoping that he would get pulled into Detox, and he likely would have but for this now. I’m sure K.Dot is gonna be the avenue for the whole TDE squad to get a good look on Detox and he could have done the same thing for him. I just don’t know how to feel about this one, somebody by Nip a copy of 48 Laws or something…

  • http://RED.COM R.E.D.

    love this guys music but marathon overall was whack…..dissin dre before ur first album is out aint gonna help ur career homie

  • Jimmy

    Nipsey needs to accept dre may not wanna work with him for whatever reason which is fuked up cause nipsey would sound dope on detox

  • Belize

    Dope.

  • Dr. DRE is overrated

    “rap game fucked up but dont blame nipsey/ see them come, see them go, you know how the game be.”

  • jkjhk

    Life is so lonely. Maybe you want to check out
    :P ā€” Bla c k W h it e F lirts. Cā€ 0- M ā€” :P

    a nice place for seeking interr acial love.which gives you a chance to make your -life better and open opportunities for you to meet the attractive sin gles and treat you like a king or Q-ueen. Maybe you wanna check it out or tell your friends !!

  • David HussleSoft

    The Marathon is far from wack.

  • Pingback: Nipsey Hussle Talks The Marathon | AllureVision

  • http://FACEBOOK.COM/THEREALPROTEGE THEREALPROTEGE

    NIPSEY IS ALWAYS NICE ON THE MIC! CHECK OUT THIS HERE, WEST COAST!! LOOKIN FOWARD 2 HIS ALBUM!
    http://www.megaupload.com/?d=X8EQXLDA

  • still best rite now!!

    Nipsey has would have a valid point about Dre not keeping it real to the LA streets, except for the fact Dre has dropped 2 albums in 20 fkin yeras!! Dre aint rappin bout how he active in Compton, dude has been behind the scenes producing bruh, Nip is waayy off base & hurting his career. smh

  • justmyopinion

    I must say Nip Hussle is a major artist and with him going independent it will prove the major labels are not needed. I read other posters on here missing the point. He made it work, he got a hit single “feelin’ myself” so he got the buzz now its onto the next one. Read b/w the lines folks they want him to go pop and he refuses to go that route he wanna keep it Compton.

  • topdog

    f@$k what everyone else is saying, nipsey go too hard to be slowed down by a ni$$@ that aint done $h%t lately. Nipsey been doing this on his own anyway he don’t need no cosign from dre to get on he making his own buzz.