New Video: YC x Future “Racks On Racks”

[vodpod id=Video.6547903&w=540&h=350&fv=]

This is like the song that never ends. Here’s the visual aid to YC and Future’s regional smash. Let’s see how long this one lasts on the national stage.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • ZoomZoom

    THIS IS A HIP HOP CLASSIC STR8 UP BEST SHIT SINCE CRANK DAT

  • Pingback: Video: YC – ‘Racks’ (Feat. Future) | HipHop-N-More

  • King Speez

    ^^^

    You smoke dust

  • white delight

    @ZoomZoom def on something. probably have crank dat as a ring tone and soulja boy pic as your wallpaper. guess you try to kiss him thru the phone

  • Infamous_R_

    So Drake And Gucci Had A Love Child?

  • white delight

    hey please check out MacDieselVEVO for dicks on dicks song. It’s hard!!

    HA!!!!!

  • koa29

    Yo word B.dot, remember when you hated on No Hands too? Ha!

  • B.Dot

    @koa29
    ^
    that was big homie!

    @Infamous_R_: So Drake And Gucci Had A Love Child?
    ^
    LOL

  • 305

    I AM SO GLAD THAT I WAS BROUGHT UP ON THE 90′S HIP HOP.

    THIS IS SO SAD

  • http://hustlebunny.com Hustlebunny

    Racks on Racks!

  • http://www.doperush.com Eddie Spaghetti

    Rock music is sounding real good right about now….

  • mac DIESEL

    FUCKIN’ TRASH!!!! THEY SHOULDA NEVER GAVE U RECORD EXECS JOBS!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Pingback: New Video: YC x Future “Racks On Racks” | AllureVision

  • assasin9

    y are they in the hood with racks on racks on racks ?

  • King Ding

    somebody put a nail in this song..already…sheesh!! Me and my girl going on vacation…Travelocity giving away $1000 Giftcards for anywhere in US..just for giving them your email..haha..My whole fam got 1 http://goo.gl/8IQWl

  • @tubbskrueger

    ^@bdot you posting this is jinx’n the knicks game 2nite fam…………hip hop is dead im starting a petition for this bs ass song!!

  • straight face

    Weezy would body this

  • Sam I Am

    and they claim Hip Hop is sooooooooooooooooo diverse yet these suckas get the shine? smh

  • 5K ON MY WRIST

    this junt stupid is shit bruh

    STUPID FRUITY CRAZY SWAG!

  • 5K ON MY WRIST

    as*

  • Anon DCPL

    what the fuck is this fuckery, and this shit is like #12 in the billboard charts??

    seriously, wtf.

  • http://moda404.com moda404

    Studded Leather Biker Jacket worn by Future available at Moda404 Men’s Boutique in Atlanta. Check out Moda404′s link: http://moda404.com/product.php?catID=4&sctID=35&prodID=811

  • Pingback: Video: YC – “Racks On Racks” (Feat. Future) | EastExclusives