0 Comments
  • http://rickiejacobs.com Rickie Jacobs

    The Pankey’s…………… LMAO!!!

  • Chu Chu

    lol ^ Dude Live A Little

  • http://www.thisisthedream.com thisisthedream.com

    No one ever accuses people who openly claim the devil of being in the illuminati

  • kaoz

    Kiam Akasi Holley snitched

  • SIREHI

    These comments startin to look like Nah Rights Comments.. SMH

  • Pingback: On The Set: Tyler, The Creator x Frank Ocean “She” | AllureVision

  • kaoz

    Leslie Panky baptised my dick in her father’s cadi, Reverend Hanky Panky

  • Alas

    genius

  • ₡OLD BLOOD

    @ Peter Pankey Jr.

    BLOODS SUPPORT RAPPERS WHO WORSHIP THE SATAN!

    YOU ₡AN HATE ME NOW!

  • mac DIESEL

    Cold blood is a faggot

  • ₡OLD BLOOD

    ^

    THANKS FOR THE SHOUT OUT PUSSY NIGGA!

    ₡HOOSE A BETTER NAME!

    YOU ₡AN HATE ME NOW!

  • James

    HA? THESE NIGGAS ACTUALLY THINK THEY HAVE TALENT! SMH

  • alex

    ^ idiot

  • wuu

    @james
    you have a lot of talent yourself…you find ways to hate on evrything. thats talent…you gotta be a certitified hater to do that!!!

  • KennyD

    They don’t worship the devil. They are Atheist they don’t believe in the Devil nor do they believe in God.

  • Black Shady

    who is this wack nigga?

    SHADY 2011!!! beware of the FAKE Black Shady using my name talkin all the canada shit and suckin and tryna be funny. Make me famous bitch! HA!

  • yo

    their not even all atheists. frank ocean is clearly a christian from listening to his lyrics.

  • datruth

    man they on some weird shit if you like it thats you but that shit gets no play n this ride

  • Sincere

    these dudes are good at what they do…MARKETING..because thats what they do…

    Me and my girl going on vacation…Travelocity giving away $1000 Giftcards for anywhere in US..just for giving them your email..haha..My whole fam got 1 http://goo.gl/8IQWl

  • James

    @Wuu EASE UP OFF MY PENIS FAT BOY!

  • Converse

    Devil worshiping??? not my type

  • Coochie Mane

    I gotta feeling that this is gonna be his commercial / radio single on the album. If Frank Ocean can deliver a catchy hook and Tyler can rap about normal stuff (i.e not raping girls, devil shit, killing people, burning shit, etc) then this single could blow up and give Tyler some mainstream success.

  • kaoz

    odd future some nazi’s/ black nazi’s dont copy

  • Tiiz

    Lol @ Tyler posted wit a bad redbone! #Ifitwasntforthemoney

  • wuu

    @james
    fuckboy your such a hater you came back on the post !!!

  • NuJew

    Not all of them are Athiest …

  • http://rapradar.com/2011/01/20/new-music-t-i-follow-your-dreams/ che el pibe

    fuck these faggot ass satan worshipers…watch yonkers n tell me if that has any lyrical talent at all…the answer is no this nigga tyler sucks

  • wuu

    who has lyrical talent now days? shut the fuck up!!

  • ethug

    if nas thought hip-hop was dead a couple years ago

    how he feel about this dude and lil b winning?

  • http://snapbacksandpockettees.wordpress.com gboldman

    Odd Future always has the coolest pictures on their tumblr.

  • YungVito

    Devil this Satan that who gives a shit? I fux with OFWGKTA cause they are having fun and make some dope tracks not saying that all their music is dope(they miss sometimes just like everyone else)… This reminds me of some Grave Diggaz type shit early Em ad Proof let’s go in the booth have fun and say the most fucked up shit we can think of.

    What I don’t understand is if people really don’t like these dudes y go out of ur way to comment on a post about them. If u don’t fux with them y click the link? I can’t fucking stand Lil’ B so I’m not going to waste my time commenting on his shit, when i see his name I keep it moving. Tyler is a super creative kid man (rap, produces, draws, video treatments and editing) let him live and make some bread for his friends and family.

  • Pingback: Rap Radar :: Frank Ocean Arrested & Releaesed

  • Pingback: Rap Radar :: Frank Ocean Arrested & Released

  • http://twitter.com/_PoKhaMani Khamani

    @thisisthedream.com EXACTLY!! I posted a status about that the other day. People were quick to say Beyonce, Jay-Z & Rihanna are in the Illuminati, but I swear people worship OFWGKTA! I mean, Tyler has nice songs, & is very creative, but I can’t listen to him defame God. I mean, really, your religion has nothing to do w/ your talent because obviously he’s talented to have such devoted followers to blacken their eyes & put upside down crosses on themselves & not even know the reason behind it…. But, if he could just rap like this all the time, for “She”…. He says some random ass stuff sometimes. lls. But it works…. sometimes. The ‘shock value’…., but he just needs to be more serious, & less offensive. Kill People, F*ck School, Burn Sh*t?!? Something is obviously wrong w/ dude, & I’d hate to think people say he’s the voice of teens like me. That’s crazy, but he has a lot of people I know saying that sh*t…. Says something.

  • the truth

    He doesn’t claim the devil, he’s an atheist which means he doesn’t believe in the devil. smfh!!! so hard