Big Sean Gets Mobbed At Adidas Store

Looks like Big Sean’s living up to his album’s namesake. This afternoon, he held a meet and greet at the SoHo Adidas Store in NYC. Before making his way into the store, he was engulfed by his fans. Let’s hope the same thing happens when Finally Famous drops on June 28th.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • NuJew

    I see nothing but dudes…

    SMH

  • KennyD

    Proud of this guy.

  • really

    Finally famous in this b*tch, gettin money.. money…

  • Your mother’s “friend”

    Really New York is this what its come too ??!! smh

    R.I.P Hip Hop

  • Original Will

    put the youtube version up rapradar shit always succ its takes forever to load

  • http://latimes.com philly lawyer

    MOBBED BY DUDES?

    GOOD MUSIC IS FILLED WITH HOMOS.

    I WILL NOT SUPPORT THAT LABEL ANYMORE. CONS WAS THE LAST REAL DUDE UP IN THERE (pause).

    THIS SEAN CHARACTER HAS NO MIC PRESENCE, LYRICS, OR CONTENT.

    HE’S FOR THE DAZED AND CONFUSED GAY YOUTHS.

    THINK ABOUT WHAT HE SAYS IN HIS SONGS (DO IT). PLUS HE A BOBBLE HEAD.

    PLEASE START THE HATE ON MY COMMENT. THE TRUTH HURTS, I KNOW.

  • Golden Silver

    Their faces say “male”, but their screams say “female”…

  • Original Will

    man i swear these comments was the complete opposite a couple of months and some didnt exist the fact u come on here to say how bad this dude succs shows that he is doing something right i remember the 1st post he had on here was like the lemonade freestyle and that shit was good and only had about 7 comments total and 2 of them were tags from other websites

    the fact he has about 7 comments n counting in a matter of mins is a huge step hate or love it Sean is Finally Famous

  • oh yeeah

    him and kanye are performing tomorrow on 106&Park

  • http://deleted Fuck Wat U Heard

    i cope dis niggas album nd it waz str8 up shit. like damn, what da fuck does kanye see in this guy.

    Fuck Wat U Heard!!

  • still best rite now!!

    this nigga think he Michael Jackson… :|

    naw, i doubted dude initially, he’s doin his thing tho

  • Digitalism

    FF was seriously awful. FF3 was better, and that was my least favorite out of the series.

  • LOL SAME XXL CLASS, NO RELEASE DATE FOR COLE?

    big sean won, j cole lost

  • LOL SAME XXL CLASS, NO RELEASE DATE FOR COLE?

    faggot ass niggas hating

    SAME NIGGAS WOULD BE SUCKING TUPAC AND BIGGIE DICK LITERALLY

  • HAHAHA!

    ^Do u understand how ironic it is that u posted the phrase “faggot ass niggas hating”?

  • LOL SAME XXL CLASS, NO RELEASE DATE FOR COLE?

    big sean ALL IN YO FACE, PUSSY ASS NIGGAS

  • THANK GOD FOR SMALL FAVORS, HUH?

    J. Cole is better off without an album. Finally Famous was THAT bad.

  • inyourmomsmouth

    lol just seen a bunch of dudes jumping up and down and chanting a dudes name lol bitch ass niggas

  • Pingback: Big Sean Shuts Down SoHo « ILLROOTS

  • LOL SAME XXL CLASS, NO RELEASE DATE FOR COLE?

    all these gay niggas on here., shit is sad

    LOOK AT THE FIRST COMMENTS LMAO

    a fan is a fan, faggotz

  • Leslie Chow, Bitches!

    Guys, stop. You’re hurting ^his^ feelings.

  • mac DIESEL

    @ Golden Silver

    “Their faces say “male”, but the screams say “female”…”

    ^

    ….HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Hater, The Troll!

    FINALLY CORNY IN STORES JUNE 28TH!!!
    TO HIS FANS GO SUPPORT THE DUDE!!!
    MUCH SUCCESS!!!

    THE HATE IS HERE!

  • Ducey

    Big Sean >J.Cole. lol at you hating niggas.

  • Original Will

    That Freshmen Class is looking Nice rite now Tho

    Wiz self explantory

    Nipsey-The Marathon- top 5 mixtapes of last yr

    Big Sean- His whole campaign he got legends riding his wave

    J.Cole- Most Anticipated right now

    Pill-MMG Self made going hard right now

    Freddie Gibbs-I heard some shit on itunes from him n jeezzzy off the real is bacc that nigga freddie
    Gibbs is a beast

    this by far tops the class before I havent heard from Miccey Factz CH is in an insane asylum Blu low key disappeared Cory is just now emerging Asher its been a while since that Mixtape Curren$y and Cudi is the only 1’s succeeding rite now n alot of ppl wouldnt considering curren$y a Success

    Cudi-Freshmen of the year 2009

    Wiz-Freshmen of the year 2010

    its up for grabs but right now YG Big Krit Meek Millz are in the front running for 2011

  • Donn

    I agree with Original Will. Back when Sean was just boiling he only got 4 or 5 comments and now ppl run to their keyboards to voice their hate. Gotta be doing something right. Wats worse nobody talkin about you at all or 100 mothafuckas running to their keyboards to say they dont like you lol

  • DoRIte

    1st sign that you’ve made… the haters start swarming your posts with every reason they can think of as to why you dont deserve your spot. CONGRATS SEAN. you’ve made it.

  • dopie

    …either love us or love us…
    http://www.acapellathagr8ght.com

  • dre

    haha its funny how niggas say its gay for people to be chanting big seans name…if you think about it if you like big sean you usually the tyoe to gte bitches smoke weed and have a good time…if you dont like sean you probably dont go under that category…BOI

  • Word

    @Donn And YOU werent one of those ppl commenting. Now when theres a post, we have 100 dickriders acting like they been down for Sean since Day 1. Bandwagon ass niggas. Smh

  • tr

    I’m so proud of the dude, he really put in a lot of effort. I’m buying the album in support.

  • Pingback: The Young Kingz Daily 2.0 » Blog Archive » Big Sean x Derrick Rose x Adidas Adizero Crazy Light Commercial (Video)

  • Pingback: VIDEO: Big Sean Takeover In SoHo At Adidas Store | DDotOmen: The DMV's Front Office

  • http://www.youtube/com/jhuntdaprodigy JHP

    Sean put in a lot of work, just like Drizzy, Wiz, and any other artist, once his buzz starts to reach new highs, niggas wanna turn on him and start hating smh. The niggas worked hard for this, and it’s cool to see it paying off. None of you are doing anything with your lives. “Old bitter ass, sitting up in middle class homes with computer’s on, hating on the newest songs”

  • Pingback: Video: Adidas Derrick Rose: Big Sean What's In A Number Remix | SportsBully.com - No Bull... just hard hitting sports news!

  • Ducey

    For now I’m a Celebrity. My nigga Big Sean finally famous

  • Faril

    How is it gay to cheer for someone ur a fan of? So when ppl cheer at b ball games thats gay? Cheering for Jay Z of Ye at a concert is gay? It anything id say its amazing for an artist to have such a dedicated male fan base in this day n age where most dudes will dwld ur shit for free. I think some ppl r takin the whole ‘no homo’ ‘pause’ thing too far. Its not 2004… Grow up.

  • JimboFranko

    NoHomo Faril at “Grow up”

  • Converse

    Why camp out? nobody is buying that shit lmao

  • Converse

    ^Yo?Big sean get the fuck off RR?close to a million? stop lying kanye isnt buying that many lmao

  • Pingback: Big Sean Mobbed At Adidas Store | MuziksMyLife

  • Pingback: Big Sean Mobbed At Adidas Store » Rapdecalle.com

  • Jordan Cohen

    I don’t see what the big deal is about this guy. He raps OKAY. Today’s fans have such low standards that they’re so caught up in image more than talent that they’ll mob venues for dudes like this. I guess my jeans aren’t tight enough to make me think this is cool enough to pump.

  • Eat A Dick u Hating Ass Bitch

    hate is good…………….I hope he sells 1,000,000 the first hour

  • Mr.November

    Niggas get mad when rappers become successful. I understood that already. I’m not even gonna try to understand the haters, cuz they make no sense.

    If you like an artist, youre considered a stan to them. You call them hater, and they deny the fact. Haters are ones like philly. even cold blood shows some type of opinion, Philly dont even make sense half the time.

    “Mobbed by dudes…”
    If it was girls you woulda said some bullshit about catering to women I bet. Its obvious that niggas like Big Sean’s music, or else they probably wouldnt have went to see him. People like you would have been some fail A&Rs, finding wack “talents”

    I’m done. Not even gonna comment anymore. Yall dickheads win.

  • BLU LAMBO

    RUN DID IT FIRSTTTTTTTT

  • Pingback: Big Sean Mobbed At Adidas Store | AllureVision

  • D4ovey

    the concert later that night at Irving Plaza was even worse. Dudes pushing females to get in to see Big Sean! you woulda thought he was Barak or something. dont get me wrong, the show was dope but it 90 percent dudes. AND they knew every single word to each song that was performed. When Big Sean came off the stage and stood on the big speaker all the dudes rushed up front. Even when Kanye came out it was a rush. ive never seen dudes act like that for a rapper b4

  • wouzi

    THIS IS SUMMER BELONGS TO B.I.G SEAN DON.

  • Pingback: Rap Radar :: Big Sean On PIX11 News

  • http://www.stroeadidas.biz danniezhuo

    I am very interested in the way you said, I will try to make their own, what you said to me a lot. Have time to look at my store, thank you!

  • Pingback: Big Sean | Finally Famous – Big Sean In the ATL

  • http://www.replicatrjeans.com/ Blair Sonsino

    Really impressed! Things are very, clear safafmozaj, open is really a description from the problem. It has the information.