Rick Ross Occupies Paris

Rick Ross took the last plane to Paris and performed in front of 6,000 at the Zénith. 22h22 was there and filmed a majority of the show. More film under the cut.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • Lol

    lol
    funny, u had to mention the crowd number bDot. lol
    I guess this is the assumption Ross a superstar now. yeah right. lol

  • wsiok

    Cmon use some other songs, not hatin but its gettin boring :d

  • mac DIESEL

    THAT NIGGA GOT BOO’D!!!! I GUESS THEY DON’T LIKE COPS IN FRANCE EITHER!!!!

    …..HA!!!! MR. DOMESTIC!!!! KNOW YA PLACE RICKY!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Lol

    Face it, Ross will forever be push my the media, and those who wants to pretentiously, self deceivingly help Ross appear as as big as _______ any artist for that matter, but he’ll never be there for a certain reason, it’s hard to believe him. And I mean that musically, no gangster stuff.
    lol

  • Donn

    Boss!!

  • onanigga

    whats booooooooooooooooooooo in french?

  • Mike

    He just made a show for about 55 min and get boo’d.
    Every Rick Ross fan that was at this concert was truly disappointed.
    Twitter says the truth : search for “Rick Ross” in it and you’ll see

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002228961714 Veemie

    Only 45 MIN SHOW i want my money BACK ROZAY
    THIEF

  • Braniak

    45 min cuz he is too fat keep going and going…..

  • realdeal

    at what part did they boo him??? u haters know you like rick ross stop frontin. how would you know he got bood anyway if you didnt watch the video?? if you dont like him theres no point in clicking the video. ross had the whole crowd singing all his songs. rooooozaay

  • DRE

    SOME OF Y’ALL FAVORITE RAPPERS CANT GO OUTSIDE THY HOOD N GET A RESPONSE LIKE THAT THAT NIGGA IN PARIS AND NIGGA S SINGING HIS SHIT WORD FOR WORD LOL LOOK AT THE G-UNIT POST WHEN BANKS PERFORMED START IT UP IN SWITZERLAND WHEN HE PUT THE MIC OUT THE CROWD WAS DEAD QUITE LIKE WHAT FUCKING SONG IS THIS LOOL THEY HAD TO ADD THE ACTUAL TRACK INSTEAD OF THE LIVE CROWD LOOOL

    ROOOOOOZZZZAAYYYYYYYYY

  • Who’s the boss? It ain’t Rick Ross whahaha

    Fuck Rick Ross, Killin hiphop right there!

  • Who’s the boss? It ain’t Rick Ross whahaha

    Haha probably coss he sounds like shit unedited and un autotuned whehe

  • ZoomZoomDad-Otis

    “SOME OF Y’ALL FAVORITE RAPPERS CANT GO OUTSIDE THY HOOD N GET A RESPONSE LIKE THAT THAT NIGGA IN PARIS”. 50 & G-UNIT, DJ WHOO KID were recently in Switzerland…BOSS !

  • Rashaan

    Great perf. I was there n u did ur thangs ! You r welcome to come back for another show !!!!! I got soooo much looove for Rozaaaayyyy !!! #TeamRozayFrance

  • Dominicano1

    Name the top 5 rappers in the game right now & Rick Ross is on that list, I dont get why there so many people that dont respect the mans working hard putting free mixtapes that look like a regular album, dont get why but I guess he is going to end up been like fat joe a legend in the rap game that for some reason has never gotten the recognition deserve, Selfmade bitches fuck what ya’ll say!!

  • self made

    ROSS IS DA BOSSS

    ROOOOOOZAAAYYYY

    MMG SUCKAZZZ

  • O.G.

    Dominicano1

    People dont respect him cause everything he says is a lie, He been exposed to many times.

  • http://mrgeorgehenry.tumblr.com gcass

    My research on twitter says rozay got everyone singing the words to his songs but got boo’ed at the end, probably cos he cut his set short or didn’t do an encore. He’s got love globally and is putting out some fuckin good music. Only love for mmg. And wale said himself he knows wat rick did for the streets. One minor ting working in a prison, get over it.

  • Lol

    Dre chill. Don’t compare Ross performing overseas with G-Unit. U will really make yourself look like a fool, unless u want to troll.

  • Pingback: Rick Ross – I’m A Boss + 9 Piece (Live In Paris) « ILLROOTS

  • Brady

    All Yall Hating For No Reason. That Nigga Got More Money Than All Yall Put Together. That Nigga Is Not Worried About Yall Lame Ass Nigga’s.

  • Hater, The Troll!

    THIS FAT FUCKING FRAUD HERE SON!!!
    THIS DUDES SOUND NEVER CHANGES!!!
    ALL THEM SHITS SOUND THE SAME!!!
    THE FANS WERE BLESSED HIS FATASS KEPT HIS SHIRT ON!!!
    THIS FAT FUCKING FRAUD HERE SON!!!

    THE HATE IS HERE!!!

  • Tyah’

    Heyy y’all am from Paris just wanted to tell u that i did attend the show ! And Rozay took off after 45min show coz some jerk through a bottle to him !! He cut everything short and took off ! But i’d have prefered that him throws the same jerk and said something to make that shit stop ! But anyway he always does what he wants ! Last year he came late 3hrs waitin fo him ! He doesn’t respect his Fans and thats a shame !! Am out !

  • Dez

    y’all niggas are ignorant as fuck, so what he had a fucking job before he became a rapper? Nobody gives a fuck. Ross is dropping hot songs. I dont give a fuck about his personal life muthafuckas!

  • Lol

    Dez, speak for yourself. lol
    u rap gangster stuff yet u nabbed gangsters for a living don’t sit well with some who does not think like you .tough break sucka. it’s their prerogative.

  • G

    Lol stop trolling.

  • Tone P

    Man Ross running RAP PERIOD right now. All that dumb ass shit nigga be saying on here. 2 things. His bread prolly 10 thousands thicker than yours. Plus the nigga be making tough music point blank period. I swear broke niggaz kill me with all that hatin “oh he was a cop shit”. If you dumb ass niggaz knew anything about hustlin, you would know that CO’s move the most drugs in the jails. Dumb ass, he doublin profit if you look at it from a “get money” perspective! Niggaz kill me with ignorance. Broke bitches…get cha money up!

  • taylord

    Rick Ross is the shit you all can continue to hate on an upcoming legend this man has an upcoming dope ass rap label with Wale niggas what the hell are yall on! Lets be real next to young money which is slowly but surely fading away MMG is the new uprising label Ross music speaks for itself fuck if he was a cop he clda been a dirty cop for all you know ! cut the bullshit and respect the man’s craft.

  • yoooooo

    Unheard Maybach music group titled RESPECT @ http://www.youtube.com/MrStillrill

  • Hoo

    Lmao @ “occupied” hahaha his fatass occupied dat stage!

  • Anon DCPL

    lmao @ these comments.

    “a legend
    “running rap”
    “#teamrozay”
    “he got more money than all ya’ll put together”

    weak ass UK.

  • i fuck your gal everyday

    ROSS STAY WINNING

    GOOD POST

  • http://Www.youngertranies.com Aj

    Mac diesel shut up for i fuck yo dad n the ass no homo!

  • Alex

    “Play-play-playback Music”

  • JBoy

    LISTEN:
    FUCK ALL HATERS….. If you dont like Ross dont comment the page and let the people who do enjoy their artist giving updates and music out. how can you say “i hate you” blah blah blah….
    Haters are so fucking stupid! “i dont like ricky rozay so im gonna like his link and wait till he post a video to be the 1st one to comment” n***a get the fuck out of here go get some pussy and stop being a lame…
    if I don’t like a artist im not going to like their post and talk to them. use common sense and stop being stupid.
    fuck a hater.
    M-M-M-M-M-MaybachMusic

  • Pingback: Rick Ross Occupies Paris | AllureVision

  • JBoy

    STOP HATING

  • blv

    they know 9 Piece.. man.. impressed…

  • C94B

    Hi, guys. I’m from France, I was there last night.

    The crowd waited for 45 minutes for him, and at some point, the crowd was angry. The MMG DJ owned them like a bunch of sheeps when he arrived. They were booing very loud, but only one “M-M-M-Maybach Music” sound made by his computer, and they were all back to cheering like girls.

    Remember that the guy made the crowd wait for a good 45 minutes… Well he performed for about 40-50 minutes, and then he left like a robber who did his business. He went on something like that “Self Made Vol.1 blablabla” and he took off without obviously saying goodbye. The crowd didn’t react at first because looking at the way he left, they thought he would come back. But he didn’t. And they saw the DJ packing his stuff like he’s at home, chilling, and the crowd got angry. He had two guys starting the show for him (A French DJ & a French rapper), both doing approximatively 45 minutes-1 hour. When it’s supposed to be a Rick Ross concert, it’s kind of weird and annoying. Thank God I didn’t pay, because these f*cking tickets where charged at almost 50$.

    As for the booing… Sometimes, you may be under the impression that they boo, but it’s not. Or, not always, at least. People from the streets/ghettos in Île-de-France (Paris suburbs), massively present yesterday, want to “impress”, sound manly, if you will, so when they cheer, they do it in a very low-pitched manner. I guess it’s not just Paris, and not all the guys from Paris suburbs do it. That’s kind of cultural.

  • http://facebook.com/LfdmBengie LfdmBengie

    RT- @rickyrozay I am very happy for your concert in Paris – I was waved a hand with my glove, tonight at the zenith!

  • number 0ne supplier

    i was at the london show and ross bodied it, he done like 55 mins but well worth it bcoz every song he performed was a banger! basically he took off the slower joints and concentrated on the big bangers and it worked perfectly, the streets in london f with him heavy, all the goons came out for that one, currently i dont think theres a US rapper that can do that, i mean u get rappers like drake, kanye and HOV that have sellout shows here but the crowd is 90% mainstream but with ROSS the real come out and love it, if i was a hater i would stop it now coz the guy is gone, vamoosh! he can touch any city in europe and rock it as you can see on the videos, keep goin rozay

  • Boss Hogg

    Bunch of Haters…They knew every word to his songs…get a life..smh

  • Parisian Fan

    I was there and he did a 55 min show but it was crazy !!!!!!!!!!!
    We boo’ed him just because we want more and the crowd was crazy ass hell !!!!!
    anyway great show next time Rozay have to add 30 more minutes :)

  • LDN11

    Ross runnin things #MMG

  • hum

    i was there too man the show was crazy but so short!!
    he’s coming late and leaves us in the middle of the show man i paid 42€ for this bullshit i want my money back… no guests, no Port of miami & Trilla songs except The Boss & Hustlin this was not a CONCERT this was a showcase. That’s how he is rich so easily.. fat motherfucka.
    Last night made me hate ross..

  • mr.zee

    oh so he basically left early came late and that’s why he was booed. ross might need to do like fat joe and lose some weight and exercise so he can go on longer.

  • your songs are fake. so are you

    You should get a pass when you hate a fake ass mutha fuka..!! it shouldnt even be called hate fake people are taking over shit you can just see how many people support it…. support the real..

  • Pingback: BBR2010 – Fresh for a new Decade » » Rick Ross & Lil’ Wayne Takeover The Streets In “9 Piece” (Video)

  • Mr.Music.Fan

    Check Out Estelle’s New Song Ft. Rick Ross!! http://www.youtube.com/watch?v=RJ5zgVlh6uY

  • acide94

    Rick Ross Zenith 2011 Paris

  • http://love mamado

    Hey rozay if u read this blog shout out to ya man you not a star you got a chopper in car thats thats real rap

  • http://love mamado

    Philly girls love rozay

  • APACOLYPTO

    u could say a person is fake and love there music in another genre. but this is hiphop, this is rap that came from the gutter, the struggle. its different, back in the day when some one was exposed as rick ross is right now,real hiphop heads wouldnt ven fuck with him , more less respect him. but now and days is cool to be down with the fakeness as long as the music is good. give me a break.hiphop got destroyed by these sellout uncletoms, who yes do come from urban areas,but have never felt the pain of a 2-pac, big L, or a 50cent, yes 50cent. he may have fallen off, but u cant tell hes that type of nigga, there are all types of people in the hood,but bosses and leaders are a few. u could tell that rick ross is a follower, be real p.diddy i mean p.shitty saved his career by fucking with him. i mean if u the boss of bosses , how u let an advasery get so close to your son like that, a real mafia nigga wouldve murked 50 for that shit, but i guess ross would just keep it music, cause he knows he aint that type of killer. so u got thse uncle tom niggaz destroying hiphop with lies, and also u got these siked out fans who know no better, and think cause something is hiphop ,they want to be affiliated with it. not knowing that these rappers are just posers, acting for the money. thats why im a nigga from the gutter , that dont even fuck with rap no more. i rather read more and learn other things that i was deprived of as a child. real recognize real even if there not that good of a rapper, and real recognize fake even if there good rappers.