State Property Reunites In Atlantic City

A day after reuniting on the radio, State Property hit the stage during last night’s Summerfest 2011 in Atlantic City and here’s footage of the Chain Gang running through their hits. Beanie’s tears of joy after the jump.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
14 Comments
  • Jay-Z

    LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Its Me!!!

    People just standing looking shocked, Haha!

  • TheTruthIs…

    This guy couldn’t pull out his own shit…He still riding Jay Z’s nuts? Damn…

  • TheTruthIs…

    Everyone was looking like is they going to bring out Jay?? No?? Beanie going to ride Jay’s nuts again and recite a verse from a Jay Z track??? Lmfao…Ain’t no one was feeling that shit…Get the fuck outta here man

  • blaqscorpio

    LOL!

  • brutally honest

    Wow, Beans needs to apologize to Jigga at this point

  • The Hater

    ^ so do y’all take turn on Jay z dick, or is it like a all at once group thing???

  • Hater, The Troll!

    @The Hater

    LMAO!!!

    THE HATE IS HERE!!!

  • Broadway Bizzy

    Them niggas did they thing u heard……….

  • Pingback: State Property Reunites In Atlantic City | AllureVision()

  • ZoomZoomDad-Otis

    Beanie Sigel use to be my 1 of my favorite rapper now dude is just lame as fuck.

  • KUSHNCONJURE

    fucc all u state property haterz watch yall jump baik on they dicc soon i put my life on it

  • http://[email protected] dion0025

    i think beanie could come with heat if he get right situation

  • http://sisterescape.blogspot.com Vexed and Glorious

    they got no love….surprising.