25 Comments
  • ZoomZoomDad-Otis

    This video is funny. Drake had a 74% drop off in the 2nd week.

  • SmokeaLot

    That shit was funny

    Drake is mad corny i can’t even listen to him

  • room2roam

    shyt is hilarious lol…and he still sold over 100k which is more than most artists first week sales…ijs

  • http://www.rapradar.com i love my team

    where do you see the album sales??

  • Truth

    Too Funny. Drake had a 74% drop off because YMCM stopped buying back his record. Fake first week output. the album is not all that.

  • uhuh

    ^billboard top 200

  • Negrito

    Lets be honest. Drake is wack and Crocket act likes he is a Drake fan but you know he not. Drake style is lame. He seriously clowns others worst then he does JayZ.

    Will hip hop ever live again?
    Cause pop culture is the “new culture?”

  • http://www.twiter.com/J_McCaw Jacob

    Notice that statement in the beginning, he put that because of the Cory gunz thing lol

  • Word

    Lmao them eyebrows tho! Lmao. Drake’s subject matter is somewhat corny but Drake ain’t wack come on now. Lord Knows and Underground Kings should be proof that he can spit. It’s just his voice and the fact that he sings that makes him look corny but he’s not bad tho. Only dude in YM that’s not hot garbage.

  • Crewz Controll

    Affion is a ugly muhfucka LOL

  • EMANEM

    Didn’t his show get canceled after like two weeks?

  • mac DIESEL fanbase

    YMCMB ALBUMS ALWAYS FALL OFF LIKE CRAZY IN 2ND WEEK !!!!!! NOTHIN’ NEW !!!!!!
    .
    DRAKE CAN SPIT, NO DOUBT ABOUT THAT !!!!!! HE DIDN’T DO THAT ON “TAKE CARE” THO !!!!!! THATS THE PROBLEM !!!!!!! GOTTA SKIP TOO MANY SONGS ON THERE !!!!!!

  • mac DIESEL fanbase

    PS: BEST VERSE ON “TAKE CARE”: NICKI MINAJ

  • Pingback: [video] DRAKE “HEADLINES” SPOOF (Affion Crockett) « STREET KNOWLEDGE MEDIA()

  • NoNotToday

    That fool cray cray.

  • http://bigteespot.spreadshirt.com/ LEATHER-N-GOLD

    HI LARIOUS

  • theOne

    Hate on Drake all you want but his album is about to blow… There still a couple of tracks on that album that have yet to be released that will be played on your local radio stations for the rest of winter!! HA!!!

  • Capeman

    “Negro, negro, negrooooooooo”

  • Shade

    Drake’s lyricism is one of the best to come out of hip hop and music period.

    Dudes that says he is “corny” don’t know true expression of music and only care about mindless “hard shit” that encompasses hip hop.

  • Queens

    Drake is the Realest Rapper Out

  • KillaCam

    This is the dumbest video I have ever seen

  • yo

    couldn’t stop laughing…

  • SmokeYou

    Lol..

  • http://twitter.com/jayoconn jayoconn

    i usually like his spoofs, but i didnt laugh much during this one

  • hopper

    lmfao.