35 Comments
  • OuTLaW

    So dope!

  • ddave

    Both artists are dope. Joell got him though. You wasn’t writing in the booth line is too true. Definitely gonna buy the album.

  • http://twitter.com/dzbk_ dzbk

    for some odd reason i feel like joe released his version to b wacker than joells cuz joells got no fan base

  • JL

    where can I download this????

  • Yn

    since Joey & Joell did it, I wouldn’t mind Em on this at all!!!!

  • stephen

    damnn, im pumped to get the slaughterhouse album when it drops no doubt

  • vejs23

    This kid is insane rhymer

  • vado-fan

    perfect 10

  • http://twitter.com/och121 loch121

    Joell.Yoawa.This fire.he got more personal than budden did and that’s rare.Love the story.Slaughterhouse
    http://youtube.com/lochofmceo

  • TROLLing

    BOTH DID OK BUT CROOKED I WOULD TOTALLY MURDER THIS BEAT… I HOPE HE JUMPS ON IT

  • http://www.iammagnum.com magnum

    one word CRACK

  • Pingback: Rap Radar February 15, 2012 | Studio Leaks | Hip Hop Community

  • trajce12

    can’t wait may 15

  • em_world

    the shady 2.0 boys are on fire these days

  • Awesome

    YAOWA!!!!!!!!!!!

  • Pingback: Joell Ortiz – ‘Stay Schemin’ (Freestyle) | HipHop-N-More

  • Black Shady

    I give it to Joell. both dope tho

    SLAUGHTERHOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SHADY!!!!

  • whtttttttt

    they all did a remix to this song

  • pacman jones

    that billy the kid line >>>>>

  • Collar Cali

    I luv’d it. Joe got off but I give this to Joell so far….

  • RealHipHopBack

    ORTIZZZ #YAOWA

  • http://haywirehiphop.com Evan

    can we get a full shady 2.0 remix of this?

  • NotoriousRambo.

    FOUR HEADED MONSTER IN FULL EFFECT!!! **SCREAMS ON TOP OF LUNGS** SLAUGHTERHOUSEEEE!!!

  • Sam

    Absolute fire!

  • Crew Love

    he’s mean wit it

  • http://twitter.com/prkid PRkid

    Niceeeeee!! Joell always goes in!

  • dsfdsf

    damn he went in

  • yBlahj

    This is excellent.

  • Busta

    Track is cool!!

    p.s.
    Are you targeting Japanese market?
    I have more than 19,000 Japanese followers. If you are producer, artiste, DJ, dancer, or records/production company and need my promotions, contact me! http://www.Twitter.com/RSmagazine The details are in the link in my profile!

  • j/y h/h

    I am feeling this! Joell went in! Between Joell and Joey’s I have to give it to Joell, but only because it was longer. Both of them was ill. That Stay Schemin beat is one of my favorites at the moment.

  • Drew Who

    i want royce on this, havent heard anything from him lately.

  • Timezoun

    Hell Yeah !!

  • SMP

    Bitch you werent in there writing in my room haha… shit goes hard.. album gonna get it no doubt!!

  • Dom

    When it comes to stuff like this, Crook, Royce, and Joell will beat Joey 9 times out of 10. They just are better at… Rapping. Joey is a more deep/conceptual rapper.

  • Pingback: Joell Ortiz 'Stay Schemin' (Freestyle) | YaBoyLV