New Music: Bun B Ft. Royce Da 5’9″ x Redman “Stop Playin”


Shortly after reaching 400K followers on Twitter, Bun gives back to his #TeamTrill with an unreleased cut featuring Nickel Nine and Reggie. Produced by Mr. Inkredible with scratches by Statik Selektah.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
31 Comments
  • jada jada

    BIIIIiiiiiiiiiiGGGGG TRACK

  • Pingback: Rap Music Blog » Blog Archive » New Music: Bun B Ft. Royce Da 5’9″ x Redman “Stop Playin”()

  • bestofthebest

    this shit is fucking fire!!

  • JustMyOpinion

    WOWwwwwwww…..I like. Bun always give props shouting out ODB. Nice.

  • RealHipHopBack

    Fuckin illllll

  • Pingback: New Music: Bun B Ft. Royce Da 5’9″ x Redman “Stop Playin”()

  • http://www.ovatronics.com Arrogant
  • Pingback: The Official Hip Hop Thread()

  • Cray Fish

    Bun B got the deepest Rolodex in the game. I’m fuckin’ wit it.

  • hirohero

    royce verse from westwood freestyle

  • t

    the beat is increditable

  • jim jones

    DAAAM ROYCE YOU BEAST !!!

  • hopsis beats tyler

    royce recycling lines….

  • crysis

    Stop playin throw the mic down kiiilllttt it.

  • Da-Mailman

    royce recycling lines? Where the fuck are you getting that from?

  • http://twitter.com/loch121 loch121

    This is a dope combo.I wonder when they did this Royce did use that verse so I wonder if it’s old?Either way shit is right.
    Redman and Loch on that loud pack.Collab coming soon: http://youtu.be/6zQpkq3fH_s via @youtube

  • Alias

    Royce used lines from the Tim Westwood 2010 freestyle with Porter and Em – his opening lines with Bieber and whatnot were all old, but whatever, he still came off dope. And I LOVE hearing me some new Redman!

  • East Coast

    Damn Redman…you still the motherfunkin man!!!

  • Blue Waffles
  • jada jada

    yeyyeyeyeyeyeye

  • @war22

    Gilla House and Shady Records …hell yeah…i wish Red,Royce,Xzibit and Bun would do a new song

  • Edwin

    Royce stay recycling lines but he always come correct so you can’t hate, Redman IS STILL FIRE! EVERY1 Check Out The
    OFFICIAL BOSTON STAY SCHEMIN REMIX!
    Called “Stay Beanin”

  • Ibrahim Kultepe

    royce always dopeeeeeeeeeee

  • http://rapradar.com/2012/01/23/notorious-b-i-g-covers-xxl/ AMAZINACE

    A Really Good Hip-Hop Song ? OMG In This Era ? WoWzerz ?

  • lll

    Ya’ll got it wrong. Royce verse is from his Bar Exam III mixtape….

  • http://nub-g.wordpress.com rongreezy

    This track is a MONSTER! Kinda mad that it’s just been released, but still, I love hearing Detroit, Texas and Jersey together on one track! :-)

  • Mj

    @amazinace

    Damn right, it’s been a while since we got something like this

  • King

    atleast we got some rap shit to listen to!!!

  • AFRICANBOY

    Bar exam 3 mixtape was not as good as the previous ones, i don’t like Royce when he gets on his Eminem shit, Bun gotta be respected as far as Reggie, i really hope he can make a real come back and at least be as hot as Raekwon in today’s emo climate lmaoooo

  • Milo Abraham

    maxxjulian.bandcamp.com

  • http://songoftheday2012.blogspot.com Owen

    Check out all the hottest and newest hits daily without having to search through a bunch of noobs. ONLY THE HOTTEST TRACKS AND ARTIST IN HIP HOP TODAY!!!