17 Comments
  • Boom

    Grown men out here! That’s whassup.

  • jOEL

    big ten, lost tape…new day is climbing the charts…squashing beefs, front page of BET hip hop news, yeah… i bet u 5 bucks and a camel dick that 50 cent next album sells more than his last album….

  • JustMyOpinion

    “It was gonna bad”
    ^^
    NO it wasn’t y’all been “beefing” for almost 10 years and nothing EVER happened. I commend peace, but this is some ol’ “pop ish apologizer ask Kiss” type ish. More and more it appear rappers are the most sensitive people around. Who agree?

  • poetic assasin

    lmmfao agreed – it wasn’t going to go anywhere – I forgot yall were beefing. glad to see the beef squashed though yall have too much money and there is too much money to get for the foolishness of some of these rappers.

  • ZoomZoomDad-Otis

    Nice !

  • mac DIESEL

    THEY DISLIKED EACH OTHER BUT I DON’T THINK IT WAS HEAVY BEEF LIKE THAT!!!! UNLESS THERE WAS SOME BEHIND THE SCENE SHOOT ‘EM UP STAB ‘EM UP SHIT, WHICH I DOUBT!!!! IT’S A SHAME THEY WASTED ALL THIS TIME THOU!!!! THEY WOULDA MADE GOOD MUSIC TOGETHER WHEN THEY WAS BOTH HOT!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • HJOOD

    50′s desperate for buzz

  • RoeLuv

    Till Jeezy & Ross messed up the UNITY vibe lol*

  • Bro4Life

    Glad about this

    Joe never really done anything to 50 but 50 did do some shit to him

    But good to see them acting like men

  • PistolPistol

    Grownem shit… Then the gunplay incident… Uhhghh

  • PistolPistol

    *grown men

  • BlackAnastasia

    Good for Joe&50.But notice RickRoss will not ever directly address nothing that involves 50Cent because he don’t want 50 to start running after his Ass again.He only beefed with 50 to divert attention away from that CO shit to begin with.Obviously the beef ain’t over and GUnit proved that by leaving the Logo on RunPlays head.lol…

  • The_Dynasty

    I believe Fat Joe when he said it was going to go bad. Animosity between two people never stop till a resolution of some sort occurs. Case in point who would’ve thought 3 years later without hearing any diss records of any sort it still be a problem if G-unit sees an MMG member? To each his own though cuz I thought that beef was played when I heard 50 had nice things to say about Meek Mill

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    Great job gentlemen!

  • Fake Lyrics

    @hjood some of you niggas crack me the fuck up!!! nuttin 50 do in yall haters eyes can ever be right how is chris lighty brains getting blown out and 2 of his friends comming toghether to big him up how the fuck could that be anything for a buz!!! thats like saying he’s happy his friend died so he can get his name up there at the awards thats sounds like so much bullshit I dont even know how you haters even live wit your self s..and anyway fat joe sells 5 thousand copies when he drops albums if anybody needs a buz out the 2 its joe.. you hate 50 cent thats cool point to his failuers if that makes you feel better about your own broke ass life so be it .but call a spade a spade and stop being one sided hattin ass bitches when the nigga do something positive Thats what it is stop talking away from a big moment for hiphop wit yall negative hatin bullshit nobody said that when jay z was way more on top had way more money and was running the label that nas was trying to get his career back on track by making up wit jay only 50 gets that type of bullshit hate let it go niggas…

  • JOHNYblaze

    yes great shit to finally hear! sounds like they genuinely squashed that rap beef….. now they can move on def would have made good music but at the time the beef was ok, now they can move on, crack and 50 cent ayy

  • onenutned

    lets be real….who cares?