New Music: J.Cole “Miss America Reprise”

Elle+Varner+GREY+GOOSE+Cherry+Noir+Hosts+VIP+IyTFW4KPiQwl

Cole and DJ Drama throw in a lil’ bit of Wu-Tang and liberates a revamped version of “Miss America” with some new bars included. Yup, it’s yourz, and Born Sinner is coming later.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
21 Comments
  • http://oscarberkhout.wordpress.com oscarberkhout

    Reblogged this on oscarberkhout and commented:
    Cole goes in on “Miss America Reprise”. All fans are awaiting his upcoming sophmore album ‘Born Sinner’. Cole World.

  • Capricorn Religion

    Damn…… Nuff said

  • M.T

    that verse was crazy.

  • BBGUN

    Great song made even better.

  • priime dawg

    ill

  • tweezy

    wow that was serious… im so waiting for this.. http://indy.livemixtapes.com/mixtapes/19869/jeff-chery-jetset-vagabond.html

  • jinx

    Cole Back Strong!!! #BORNSINNER #COLEWORLD

  • Nathanial Hörnblowér

    Cole World in the palm of your hand.

  • Midsize Jerm

    Hopefully this album is better than his debut. Cole been dropping some fire lately, on shit like “Louis Vuitton” stretching back to “The Cure” and such, plus he hopping on some ratchet joints like “Diamonds”

  • TDE

    @midsize jerm don’t forget that Pray track w/game he kills it!!!

  • RealHipHopBack

    Fun Fact: This was supposed to be on Dedication 4

  • The Real Truth

    I see why Wayne didn’t want this on the mixtape…… he really woulda got ate on this… Green Ranger was bad enough

  • Black Shady

    My nigga bout to kill it again with Born Sinner

    still a COLE WORLD

  • the brain trust

    Lol @ The Real Truth you right.

    This was definitely for Dedication 4.

    Mindblowing verse from Cole. One of his best IMO (and that’s saying a lot).

  • JCOLENATION.COM Representative

    Cole world babyyy I love this shit. & Be sure to register for JCOLENATION.COM FORUM

  • BBGUN

    Yo boys your right about this was suppose to be on d4 but jayz was the one that held it back because it was so good jay felt cole should use it for his album.

  • Converse

    Dope

  • Worldfamous_kev

    Wowwwwwwww, lyrics for days. Elle Varner looking NICEEEEE in that pic too

  • Shooga

    I need that Elle Varner. I’m stoned as fk.

  • SayItAin’tSo

    Lyrically, there ain’t many rappers out there that can fuck with dude!

  • Yo

    Dope J.Cole should collab with hopsin