New Music: French Montana “Ain’t Worried About Nothin”

excuse my french-cover

French Montana ain’t worried about no guest features on this go round. With that said, he’s riding solo on his debut album’s latest offering. Excuse My French May 21. Updated tracklist here.

hhnm

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
38 Comments
  • edi

    Worry about not selling records…………. without a feature……………………….

    come on

  • Black Shady

    Is he serious?

  • Iran The Race

    Who gave this retard permission to say the word nigga? It don’t even sound natural coming from this douche bag…Quick, somebody deport his lame azz.

  • evol

    HAANNNN. I’m feeling this

  • Talk about dropping a song at the wrong time..lol
    This drizzy week ..cmon french

  • http://twitter.com/dammaire Nic

    this beat holds life support.

  • LOL

    French better be worried because this is garbage juice on a hot summer day.

  • mac DIESEL

    GO GET A FEATURE SAND NIGGA!!!! I’D RATHER HEAR ANOTHER NIGGA FEATURED ON YA RECORDS!!!!

    ………….HA!!!! HOW MANY STRIP CLUB SONGS IS THIS SAND MONKEY GONNA MAKE???

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Milli

    haha this is straight trash sounds like a through away mixtape song. dud better scrap the album before he flops hard.

  • crysis

    ROFL thats all i can do…. a kindergartner could rap better. LOL

  • Sonny

    Waccccccccccccvvvvvv v. V cvccc c

  • DAT NIGGA

    I SAID I SWEAR TO GOD I AIN’T NERVOUS

  • jose

    How many hatters in this post,let french win his money,the beat could be better ,is nice to see french solo,no guest,he have to prove that he can do sucesses with no feat.

  • Mic CHECK

    This shit is DOPEASSFACK

  • the brain trust

    Loool.

    This nigga is hilariously bad at making music

  • Hip Hop Police

    Wayne’s “I ain’t got no worries” and Montana’s “I ain’t worryin bout nothin” Hmm..very similar..

  • ualreadyknoo

    this a single?

  • ?!?!

    I guess he beat 50 at who can drop a featureless single first.

  • BranchoB

    This don’t sound like single.

  • http://Yahoo Kaybee

    Fuck y’all hating asses this shit is nice

  • changeclothz

    lol this shitt iz hott garbage

  • Peekay

    he should be worried that he has NO lyrics

  • CBH

    Absolutely terrible

  • StarFox64

    mucho caliente basura

  • It’s the roc

    I think hip hop has passed the ozone layer as the most irreparable thing we have to learn to live with. I think this type of vomit is just what we’re gonna continue to get force fed.

  • Kamsamnida

    haha I ain’t even get past 5 seconds cuz…”I ain’t got no worries”!!! Wait that’s another song shit is all blending together

  • the finishline

    Sound like chief keef on the hook with a MMG flow lol

  • BABEL

    HE GETTIN MONEY N GOOD FOR HIM BUT THIS IS JUST HORRIBLE YOW..PUFF REALLY GONNA LET THIS GARBAGE ALBUM COME OUT ON BIGGIES BIRTHDAY???..SMFH

  • jiff

    i hat to break to yall but this will probably one of the biggest songs this summer. its clearly a future hook that he gave to french and we all know what future hooks do..

  • gobo

    needs more harry fraud… wtf is this??? where is that wavy music?? free max b indeed.

  • qbeezy

    struggle bars at the highest level

  • watch my move$

    water tester im guessin

  • watch my move$

    french dont get it yet.

    niggaz waiting to c what u gonna do,
    u bigger than the whole mmg put together, pause.
    puff ross slave driver NYC want some classics

    better stop playn. i heard the neyo storch joint shits a win.
    shit like this u need to put lil sosa on, u n max created sometn dawg

  • http://www.FUNKYDINEVA.com/ FUNKY DINEVA

    and sheek said, “acting hard, when your as pussy as RU-PAUL.” well there you have it.

  • kenneth

    shit song

  • DaKiDfRmQnZ

    is it me or is Devil Want My Soul a better solo frenchy

  • indisa

    if shit could talk, this song is what it would say!~

  • MIKLO

    OMFG……. Lame I aint got no problem with him saying “nigga” although he is not of the right complexion 2use, its the same lame hook over and over and he jus actin like a fake ass wannabe IMO.A word smith he aint and never will be as far as getting other “famous” artist 2me they are as bad as he is and being a sell out. The fact is no matter who uses that word it just aint right and that word should have gone away a century ago.
    MIKLO