15 Comments
  • HOV

    So wack niggas need to get their own records

  • HOV

    Cuz no1 wants to hear these renditions on the real.

  • fdsfds

    he went in

  • flawda

    dick riders, get your own records!

  • James

    the verse was dope. Try listening.

  • Ran

    I thought random was dead, plus didn’t budden beat cons ass? Smh, give up the mic fam!

  • Evil

    Fuckin wack to jump on a new record,especially when the record was released only a few days ago.They always look to outdo the original ones but 99% of the time,it fails and just “helps” the song get played out too fast.
    Come up with your own shit and stop dickriding other rappers songs.Fuckin leeches.

  • StarFox64

    try listening like dude is new..

  • MOOSE

    if Budden responds, he will lose and win at the same time, but either way, it was actaully good

  • Devante

    Confused as to why everyone is jumping on this beat? The beat is pretty boring nothing stands out..

  • LETTER2JIMMY

    Joe Budden will respond on the new Slaughterhouse Album gauranteed and Consequence nice try lol take notes from Raekwon the Chef he cooked that nigga Buddens!

  • realness718

    ransom is a hood booger as rapper that cant come up and a struggling rapper on another niggas beat… gtfoh ups is hiring

  • BABEL

    DOPE

  • watch my move$

    ill body this nigga

    yea i said it LMAO

  • Pingback: Nicki Minaj Slams Alleged Ghostwriter | TheHipHopMag.com Everything Hip Hop.()