46 Comments
  • yeezus

    18 YEARS! 18 YEARS!

  • Midsize Jerm

    Yeezus leaked before the baby. LOL!

  • mr love a hoe west

    Get the blood test kanye lol sucka nigga

  • H

    CONGRATS YEEZY U DAT DUDE

  • rahrahrah

    You can’t hate on new life.

  • http://vancityjbreezy.wordpress.com City Press

    Reblogged this on City Press.

  • sn

  • diamonds on my blocka

    her name is gonna be trill as fuck

  • hhhhh

    a whore like her mom

  • meezy

    @hhhhh dude called a new born baby a whore. You’re probably a pedophile or some shit.

  • HANK SCORPIO

    FIRST HIS SHITTY ELECTRO CD LEAKS, NOW HES HAVIN A GIRL? DAMN 2 L’S IN 2 DAYS

  • Black Shady

    how can you diss a newborn? yall need to reevaluate your lives seriously

    congrats to both of them!

  • DJ Semtex’s Prothsetic

    both jay and kanye have daugfhters, go figure shbouts out to nas tho – he beent her edone that nigga

  • Niggalas cage

    baby drops then the album drops lol this nigga got the best marketing ever

  • http://preferredtoast.wordpress.com PreferredToast

    Doubt Kanye will ever be whipping a Hyundai though…

  • http://preferredtoast.wordpress.com PreferredToast

    And I wouldn’t even be surprised if the name was actually Trill As Fuck.

  • Dashing

    No hate on this post. Congrats to Ye and Kim. Gotta be a great week for that dude.

  • Devante

    That’s what’s a couple days away from his album..

  • Devante

    *That’s what’s up, a couple days from the album”

  • Jay

    I truly hope it wasn’t a planned c-section. That would be very low of both of their camps. I put nothing past them- egotistical attention whores. May the baby be humble.

  • peter pan

    and on the 18th birthday…

  • Honestly

    You playin ya self if u hatin. Congrats to both if them. Bless there child

  • Gambino

    check out that camel toe

  • tha OG

    Fuck these bitches both kanye & hoe Kim & the future hoe

  • Pingback: Kanye & Kim Have A Baby Girl | Hip Hop WorldWide()

  • http://djjunebug808.wordpress.com djjunebug808

    congrats Ye and Kim! :-D

  • Kieran

    I actually hope the kids Name is “Trill As Fuck”

  • tragic

    how can yall hate on this.. smh

  • Yeezus Christ

    the girl is going to be just like her mother, wonder what age she’ll release her sextape?

  • Yeezus Christ

    in 16 years this girl is going to be talking all kinds of shit on whatever social website will exist in the future and she’ll be fucking so many dudes

  • ZoomZoomDad-Otis

    Congrats to Kim & Kanye.

  • StarFox64

    watch kim magically put the weight off in like a month..

  • http://rap-essence.blogspot.com Rap Essence

    Congrats to the both of them.

  • exodus121478

    Happy Fathers Day Yeezus! Congrats on the newborn and may she not grow up to be the Antichrist! Ha! See you in 18 years!

  • SayItAin’tSo

    Congrats to both of them! Glad everybody is well!!!!

  • doop doodly doop doop

    Her name is Kimye… congrats!

  • King Game

    Kim just look nasty now, yall niggas are dick ryders. Ps that album Hot Trash

  • Unknown

    Kim K baby born on 6/15/2013.

    6/ 1+5 / 2+1+3

    666

  • StarFox64

    it was a c-section and a month premature…

  • exodus121478

    ^Holy shit. I was only joking before but now I think it might be some validity to Yeezus unleashing the antichrist on us all. Time will tell.

  • Itz Yourz

    Smh, grow up ppl. Especially if your a Dad…not just a father. You know what it is when you have your first born and can show some respect for the child even if you dont like the parents for some reason.

    Congrats to them…what a prize. esp Kanye To have your daughter a day before father day. Now thats a gift.

    A month premature…hope Kim ripping kanye a new asshole about this chick putting him on blast didnt cause this.

  • Lightsaber Leg

    It was a month premature for that reason it landed on 6/15/2013. 6/1+5=6/2+0+1+3=6
    666 its on purpose

  • Lightsaber Leg

    Free Mason shit

  • http://www.reverbnation.com/JAX44/songs Jax

    yeah yeah yeah check this out http://www.reverbnation.com/JAX44/songs

  • http://seanfame.wordpress.com thearrogantmc

    congrats. see? was that so hard? http://www.youtube.com/user/KINGSEANFAME CHECK OUT THE HI-DEF *OFFICIAL* VIDEO SEAN FAME – “FORGED IN THE FIRE”

  • El DON

    18 years 18 years and on his 18th birthday he found out it wasn’t his I ain’t saying she’s a…