New Music: Stalley “Raise Your Weapons”

artworks-000053057996-4q0nj5-t500x500

Stalley’s got a new mixtape dropping August 8th. And today, he released the second single off the project. Here’s what he says of the song:

“We recorded the song a year ago. We had a conversation about what’s going on in our lives and the lack of substance and activism in our community.” 

 “They say I’m the last of a dying breed.”Someone who embodies the glories of success, but also embraces the failings of my path. This song is inspired by my own personal push forward, how it now parallels with larger societal trends, and a desire to want more for the people of this country.” 

Tags:
Rate This:
5
Submit 1 Rating
17 Comments
  • Chronic

    I wanna like this nigga I really do…but for some reason he just seems way too wack to me.

  • Facts

    Naw… just naw

    He should find his lane ASAP if there is one at all

  • Alchemist

    ^^^^
    Pardon yourself but i haven’t heard Stalley on anything whack, he comes to the table with good concepts, great beat selection and his own flow…so idk bout that statement breh..

  • NovaKaine

    Like the way he felt the need to say he recorded it over a year ago kinda like it “was” but it was recorded like last night type shiii

  • Nathaniel

    niggas lose when they start thinking they’re the only ones with subject matter. all these rappers out here who are really popular, if you’re really listening, have content. even amid the clubbing and the bravado and women, kanye hov cole kendrick ab-soul wale… yes, even rozay with his rags to riches base, are saying something. tip grew up, chance and travis scott rockie fresh are all out here. lupe.

    my nigga, you aren’t the last of anything. niggas never lost their conscious, it just ain’t packaged in a talib kweli outfit with some dilla beats anymore.

  • TEFF

    this dope af cant front

  • B

    ^^ damn, stalley hot. but you right

  • B

    that comment was @ Nathaniel. TEFF just slid in there b4 I could submit

  • Flatbush Bully

    He’s lost on MMG.. He’s like a good college player that can’t make it pro.

  • Pingback: New Music: Stalley “Raise Your Weapons” | Hip Hop WorldWide

  • ElroyzzMcGEee

    Ayo Nathaniel is right on.
    Stalley is a Cleveland kid who moved to New York to work at the Alife sneaker shop and mingle with the NY hipsters.
    I dont need this nigga tryna tell me he a community activist when he abandoned his own city, smh

  • Shipwreckdakota

    I like it. It’s fresh man. And I don’t even fuck with MMG

  • brza

    not really checking for him but that last sixty seconds goes

  • Pingback: New Music: Stalley “Raise Your Weapons” « Gossip Newsstand™ – Blog

  • Cosis

    Deadmau5 makes this good.

  • Flaco The Good Guy

    Flaco The Good Guy – BET Hot 16

  • Bornsinner

    I’ve seen this nigga in every Sneaker site…But first time i hear his shit..He ight