New Music: Justin Timberlake “TKO”

Justin Timberlake is back for another round and delivers a “TKO”. Produced by Timbaland, this is the second single off his forthcoming, The 20/20 Experience – 2 of 2 on September 30.

Rate This:
Submit No Ratings
  • Kr



    wtf has this to do with ….

  • Lihangin

    This ain’t smooth enough to party to. Timbaland yelling about Coochie feels like I’m at a 2 Live Crew concert

  • Black Shady

    Regardless at this point. whatever he drops…its gonna be a hit lol

  • Ason Frio

    why the fuck does justin timberlake sound like gucci mane never thought that would be a problem i would have to address as human being. furthermore, i do disagree with this song being on here at all. he aint singing a twenty minute intro for king hova

  • West West

    That shit is hot! White co-worker approved it! HA!

  • DaTruthWillSetYouFree

    @Ason Frio

    That is Timbaland genius.

    Song is pretty dope. JT can’t lose.

  • RRCoolJ

    Convinced this second album consists of leftovers from the first one. The first two songs sound like cutting room floor material that they could have kept.

  • YaBoy

    Also Wayne – “Bill Gates”

  • Jav

    Yeah I haven’t been impressed by the first 2 singles. They’re both missing that flair that Suit n Tie and Mirrors had.

  • Ason Frio

    ….makes sense.. still sounds like gucci.

  • camara frigorifica

    Recientemente he comenzado un web, la información de tu web me proporciona mucha ayuda. Gracias por todo tu tiempo y trabajo.