DJ Khaled Suffering From Success Tracklist

suffering-from-success-cover

Decked out in a mink and jewels, Khaled bows his head on the front cover of his forthcoming album, Suffering From Success. Peep the cover shoot below and pick it up October 22.

UPDATE: Tracklist below

1. “Obama (Winning More Interlude)”
2. “Suffering From Success” (Feat. Future & Ace Hood)
3. “I Feel Like Pac/ I Feel Like Biggie” (Feat. Diddy, Meek Mill, Rick Ross, T.I. & Swizz Beatz)
4. “You Don’t Want These Problems” (Feat. 2 Chainz, Ace Hood, Meek Mill, French Montana, Rick Ross, Big Sean & Timbaland)
5. “Blackball” (Feat. Future, Ace Hood & Plies)
6. “No Motive” (Feat. Lil’ Wayne)
7. “I’m Still” (Feat. Chris Brown, Ace Hood, Wiz Khalifa & Wale)
8. “I Wanna Be With You” (Feat. Nicki Minaj, Rick Ross & Future)
9. “No New Friends” (Feat. Drake, Rick Ross & Lil’ Wayne)
10. “Give It All To Me” (Feat. Mavado & Nicki Minaj)
11. “Hells Kitchen” (Feat. J. Cole & Bas)
12. “Never Surrender” (Feat. Akon, Anthony Hamilton, Jadakiss, John Legend, Meek Mill & Scarface)
13. “Murcielago (Doors Go Up)” (Feat. Birdman & Meek Mill)
14. “Black Ghost” (Feat. Vado)

Deluxe Edition:
15. “Helen Keller” (Feat. Kat Dahlia) (prod. by Arthur McArthur)
16. “At The Top” (Feat. Mavado)

info

Tags:
Rate This:
5
Submit 34 Ratings
89 Comments
  • Gambino

    Isn’t this basically the same as the Kiss the Ring cover?

  • LOL

    who gives a fuck bout this fat piece of shit and his wack ass album.

  • http://www.officialstatic.com static

    in 10 years he gonna be flat broke like dmx… stupid shit.

  • Los

    No one gives a fuck if you’re “suffering” you fat piece of shit. Why don’t you gain some perspective. Give all your jewels to a village of starving kids and see what real suffering is you spoiled fuckboy.

    Hip hop is really a disgusting display if ignorance and gluttony these days. If it weren’t for a small handful of grounded talent, this shit would be reserved for the ears of the scum of the earth.

  • Just Saying

    If that’s your definition of success, you can keep it.

  • http://[email protected] iamquese

    the same damn album wit da same damn beats wit da same damn features i dnt see the hype behind dude

  • NovaKaine

    He makes bangers ill give him that but cant make a quality album substance maybe the Nas and Scarface song eaily his greatest accomplishment but he is the reaaon the south is winning the west coast nor the east coast have the commradity that the south has

  • KingJuggaNott

    Get em Khaled. Ole hatin’ ass niggas……Ain’t no other DJ Murdering the Game like this nigga killing it. Give him his due…ole sucka ass niggas. LOL New Orleans Stand up!!

  • http://SweshBea Sean

    I knew the hate was going to be real in the comment section hahaha If y’all hate Khaled so much WHY’D you watch the video in the first place. Not a Khaled fan but just let him live. If y’all was in his shoes you wouldn’t give two fucks about some dudes commenting on a blog site. damn.

  • Chronic

    Looks like a bad game of thrones rip off

  • df

    real shit dj khaled a legend

  • DG

    Murdering the game? A Legend? Not one album has even gone gold, he is the fucking Flo Rida of DJ’s

  • JoeyTeggaratti

    Dude needs to stop putting his hand in his face for these covers man. And hit the GYM bruh

  • tha OG

    This nigga albums sucks

  • BLACK EBERT

    Smh. No comment.

  • ODC

    Sand nigger please

  • ODC

    Looking like he should be serving Gyro’s in midtown Manhattan.

  • Slim Baller

    Gonna be full of bangers stfu everyone needs to stop hating

  • Vins

    I just can’t help but laugh at this clown. And ofcourse he doesn’t care about my comment on some blog, but the worst thing is he doesn’t realise how useless he is and acts like he really is al legend. He serioulsy is a fucking nobody. Those features? You really think this is the guy we need in this game to bring those people together? Thats some bullshit.

  • Frank

    Why does all his damn covers look the same. WHY?!! Think of something else mayne

  • https://twitter.com/P0is0nedKoolA @p0is0nedkoola

    khaled is in more pain than he admits. Look at him , seriously. He’s a fat guy who can’t rap, he’s from Florida, but got put on by holding Fat Joe’s umbrella (literally) for him, puts out a ton of music w/features & hopes just one will hit so he can somehow take credit.

    In the end, Khaled is a joke & he knows it. That “we the best” is just him playing a role that he has to carry around like the scarlet letter. Think how much it must hurt to ONLY be known as the fat loudmouth who yells out the painfully grammatically incorrect phrase, “we the best” ?!!

    I feel bad for you Khaled.
    But not much

    @p0is0nedkoola on twitter
    Khaled had Ice La Fox in his first video, that’s his best accomplishment

  • Magna Cartoon Holy Fail

    this is an era of fakeness is the new trend lmao and @sean i aint even watch the vid or listen to none of them ymcmb clowns to know their corny and like they said real recognize real but real recognize fakes too lmao and they said same people embrace the same thing so i guess you are the same category with dem clowns thats why you can relate lol

  • Lightsaber Leg

    FUCK YOU KHALED

  • “Smoke-A-Lot”

    It is so obvious that Khaled and his BFF Officer Ricky have both read the self-help book The Secret.
    They always bigging themselves up and repeating thing’s “I’m a Boss” “We the Best” and saying we don’t deal with negativity and they always ignore the bad press about them.
    Behind closed doors they are both probably really self conscious and quite shy. That’s why they both come off as over the top cartoon characters.

    For those that don’t know.

    The Secret is based on the law of attraction and claims that positive thinking can create life-changing results. If you believe it then others will believe it.

  • Lightsaber Leg

    @VINS

    Real shit it should be another nigga dropping these type of Albums with all feature Khaled needs to stop he a bitch now all the lyrics are the same everybody wanna buz the same these niggas are fucking FAGS

  • Officer Rozay

    You ever notice the people who really are great and the best at what they do receive praise from the public and/or their peers telling them how great they are? They don’t have to say that they are the best.

    Khaled is the only person on the planet who thinks he is “The Best”. The more he says “We The Best” the more he is deluded into actually thinking it is the truth.

    The marriage proposal to Nicki shows he has NO DIGNITY.
    What kind of man has no dignity? The type of man who associates with correctional officer rappers.

  • “Smoke-A-Lot”

    AND FOR THOSE WHO HAVEN’T ALREADY SEEN IT GOOGLE DJ KHALED HIGH SCHOOL PICTURE. DUDE GREW UP IN THE BURBS IN ORLANDO.

  • DJ Game

    what a clown.

  • Early Earl

    Please don’t ever do this again Khaled… we can’t relate to any of this shit… You are Suffering from lack of identity if you feel like this is what makes you a great man.

  • Officer Rozay

    @Smoke a Lot

    I just googled Khaled’s high school picture and I can’t stop laughing out loud, can you imagine him talking all his shit looking like that?

    He looked like andy milonakis crossed with peter griffin talking about “no new friends”??? Fat fucking loser probably doesn’t have any old friends how can he afford to not make any new friends?

  • CaliSwag818

    It’s important to understand the difference between ppl laughing with you and laughing at you..DJ Khaled is very entertaining to take him too seriously would be shame on YOU!!. It’s ALL entertainment!!!

    “Suffering from Delusion” should be the album title….that’s not hating cos God Bless his success. That’s reality cos the music is TRASH!!!

  • http://vancityjbreezy.wordpress.com City Press

    Reblogged this on City Press.

  • T

    Don’t forget to pay your rent.

    Just saying.

  • tucq

    Damn…..y’all some COLD ass nigguz…lol

    I can’t just SHIT on Khaled like most of these comments do.

    He’s doing something right, cuz he’s known in the game. I like a lot of the songs…. he’s a hype man/DJ/co-producer.

  • TImeChange

    he’s a clown but cant hate on him , a dj getting this far putting out albums is good.
    where is clue?slay?flex?drama?
    personally i rather listen to the professional pt 1 or kid kapris’ soundtrack to the streets, but i cant take nothing from khaled for doing his thing. we’ll see how long his wave lasts for.

  • Yeezus Christ

    nice cover

  • Pingback: DJ Khaled Suffering From Success Cover | Hip Hop WorldWide()

  • offspring

    YOOO IM LITERALLY LMAO!! FINALLY PPL ARE WAKING UP HUH? NOW LETS TOUCH ON THE THINGS THAT MATTER!! W e A r e r u n n I n g O u t O f T I m e

  • mackfree

    Either he’s tired in this cover or he found out nicki manaj said “no” and she somewhere else to get plungged in the blow hole

  • Yaboyboyforiegnluccino

    Follow your bro rozay lead, throw on a suit jacket or some shit dressing like a 7th grader haha!!!

  • Nigga Slim

    Just another example of how fucked up this weak ass rap game is. I swear mane like 15 years ago you had to really have a certain type of talent like rappin,producin,writin.. these faggot ass niggas nowadays like chief keef, Gucci,future and these arabs like khaled and Montana just makin a mockery of this shit and how stupid rap fans are. I still support the same niggas I did in high school like Dogg pound,8ball n Mjg, Scarface,E40, Too$hort, Master P..dudes that dropped classic albums, not just had one muthafcukin single like these homos. Here today gone tomorrow

    • Slim Nigga Father

      you sound like you a old bitter nigga who rock white tees with white air force ones still. stop hatin your time is done just like the niggas you said you listen to ju heard.

    • It’s Just Music

      all the people you mentioned are gone

      welcome to 2013 dumbfuck.

    • 1 Mic

      i stopped reading when u wrote u still support Master P….that nigga is the reason why rappers u hate nowadays like Chief Keef and Gucci Mane are successful. Master P and his brother had no skills…they just had the hustle.

  • Dave

    LOL at this

  • kayandgee

    haha you gotta love dj khaled, dont take it too seriously guys. khaled dont stop!

  • bigg rome

    The shit idiots like Khaled worry about..smdh
    Idiot looks like a clown..you got people hurtin’ and this fools is talking about suffering from success.

    Pride

  • rahrahrah

    I give Khaled love off of Scarface & Nas “Hip-hop”..if he does that again with this album it will be worth it.

  • yeaHOE

    Ace Hood album sales are suffering

  • Northwest

    Someone need to have Jay or Drake sign this kid
    http://soundcloud.com/Love_At_First_Sound/recklessyouth the kid is making the type of music KANYE should be making

  • DopeMatic3002

    #Patients

  • MrHeat

    LOL, whoever thinks this piece of shit is up with the best should wash the shit outta they diry ears

  • the future

    his last album barely had a gold single

    no new friends is doing ok

    this album will sell 35k first at best

    his new single is trash

    his tenure at cash money is coming to a close within the next yr

    • kay

      barely had a gold single yeah?! you forgot i’m on one?

  • http://amb-lp.com/index.php/libro-de-visitas buffalo employment agency

    Be open and honest with everyone you take care of and treat buffalo employment agency in Singapore applicants
    to have their trips in to the organizations on consistent foundation, so that you receive
    well matched applicants.

  • ENDL3SS AMB1T10N

    Gotta hand to Khaled…despite his suspect and over-the-top antics…can’t deny he puts a huge amount of effort into his projects…albiet for money most will say…lol…Puts out hits though….

    follow Endless Ambition Apparel on instagram
    endless_ambition017#

  • itookurhoe

    DJ Khaled is my favorite celebrity! he is too funny and succesful

  • http://OpenMindImagery.com SirJHoss

    Funniest…comments….ever. I’m cryin’!!!

  • Tev Milli

    Hell’s Kitchen is the only thing I’m looking forward to hearing

    • rayden allah

      who the hell is bas? is this suppose to be nas wtf… lol!!

      • Hussle

        Cole’s/Dreamville’s artist

        • biggiesrighteye

          the fact that you know this is crazy b ju heard

          • ck

            Bas’ mixtape Quarter Water Raised Me Vol.II is awesome

        • king hoover

          groupie

    • Jack Hoff

      J Cole called He said he wants his nutsack back

  • Hussle

    Hell’s Kitchen!!!!!!!

  • esdee

    Wers vado

  • LP1087

    1 Vado joint c’mon now…and stop w/ these I feel like this muthafucka joints already yo, be yaself. Ross. Mr identity crisis need to end this firestorm

  • IamRealTalk-BdotLivesWithDad

    33K FIRST WEEK !!

  • LesterDaMolester

    suffering from success? this nigga khaled sufferin from a migraine by the looks of it

    • http://soundcloud.com/so-icy-boi/ So Icy Boi!

      say it to his or mine face

      Swag

      • LesterDaMolester

        nigga who the fuck are u lmao i would jus laugh in your face if u end every sentence with swag

        • http://soundcloud.com/so-icy-boi/ So Icy Boi!

          I’m a close friend of Lil Wayne. you are just a fag from internet

          Swag

          • LesterDaMolester

            lmao fuck outta here

          • I Digress

            bwahahahaha now you’re just a fag on the internet. all dude said was he had a migraine – did you not read above where they shit on all you’re favorite rappers? Go get em So Icy Boy, 2005 called and said it wants its name back. Sucker.

  • Reginald
  • It’s Just Music

    ace hood is like on every song. dude desperately needs the promo and relevancy i guess

  • Blackrushlimbaugh

    *could be interesting?*

  • FOLK103

    he aint fucking with jeezy anymore .. .weird
    dicksuckin rick ross ass sand nigga

  • ThaRealHater

    Kinda arrogant for an album title dont u think? In other words hes in pain because hes winning? Sad because he made it? Down because hes up?

  • Novakaine


    Never Surrender and hells kitchen if thats supposed to be Nas

    • big papo

      There are several definitions for the word “suffer”

      Suffer can mean dealing with or “having”…something along those lines.

  • PleaseKeepHatin

    Soo basically its a meek mill album .. ?? Hope its not commercial like meeks crossover shit now …

  • itsdakida!

    Vado only gets 1 song ?!!!…he shouldve been on the joint with jadakiss..

  • Cassius

    He’s made the same album 3 times now, same concept, same Themes, same features.

  • Mihir

    How the hell are you going to make a biggie/Pac record and not put any west coast artist on it?

  • BEE

    Damn I CANT WAIT. DJ Khaled Is a RADIO beast.

  • SKLASS

    Wow… Those are the artists on that record?? Yeah, BIG and Pac are rolling in their graves

  • Lester Bangs

    The usual suspects so I can make the easy guess that the music will sound like every other Khaled crapfest. Oh well