Kanye & 2 Chainz Perform At Leonardo DiCaprio’s BDay

Screen Shot 2013-11-11 at 10.16.09 AM

Ol’ Sport.
2 Chainz provided the musical entertainment at Leonardo DiCaprio 39th bday celebration at NYC’s TAO Downtown last night.

During 2 Chainz’s performance, he invited the actor on stage and brought out Kanye for a medley. Guest in attendance included Kim Kardashian and Q-Tip. info

Tags:
Rate This:
5
Submit 10 Ratings
14 Comments
  • tmb

    lmao that 3rd vid of fuckin leonardo dicaprio in the crowd jammin to “i’m different” just might have possibly made my day

  • NiggalosCage

    leonardo a real nigga

    • Furious Styles

      Please kill yourself for that comment.

      • NiggalosCage

        i was clowning u dumb little fruitcake so nah bruh i wont i like breathin

  • Sam Robilotta

    damn wonder how much THAT cost

    • D-Twice

      Uhhh Nothing to Leo

    • Alex Cooper

      Pocket change to Leo. He’s sittin on 100+ million.

  • brza

    how this guy doesn’t have an Oscar is beyond me? talented actor

  • IN_SITE
  • A Man From Houston

    thats some super boosed up shit right here Leo is one of the best to ever do it

  • Jack

    Leo kept it real and said fuck that Bruno mars shit. ima rockin to kanye and chainz on my bday. just make sure he wear the jacket with the confederate flag on it though

    • Alex Cooper

      LOL

  • Alex Cooper

    keek? lol.

    • BBB

      I WAS WONDERING THE SAME THANG