Kanye Stream Of Consciousness At Wireless Festival

Screen Shot 2014-07-05 at 11.51.32 AM

Way Too Much.

Kanye’s stream of consciousness flowed last night at the Wireless Festival in England. In the clip, he talks about being a creative, discrimination fashion, and marriage to Kim Kardashian.

Tags:
Rate This:
5
Submit 16 Ratings
92 Comments
  • walkerboy86

    Yeezus closed out day one of the Wireless Festival 2014 in London
    tonight by getting booed. During his 20-minute speech, Kanye was booed
    by festival attendees who seemed to not be entertained by Mr. West’s
    rant.

    According to The Mirror, Kanye spent more time “preaching” than actually performing songs from his catalog during his set.

  • Dwight Stewart

    These fans paid to see Drake perform but when he cancelled last minute they got stucking listening to a 20 minute Kanye Kardashian rant where he contradicts himself by saying he call out any brands then named a bunch of brands.

    • bcro31

      This Nigga is lost. Kayne doesn’t seem happy for some reason.

      • Mr. Real Talk

        Are you a therapist or psychologist? When did niggas start diagnosing niggas on blogs? Hahaha smh

        • Dwight Stewart

          i seen you doing the same shit on every G-Unit post dog

        • bigfoot2011

          Nigga, we were all once ye stans then we grew up. Ur dumb ass is still lost. Dude denounces paparazzi and marries the biggest paparazzi whore. Denounces corporations and tries to work for them. Compares himself to Disney and Jobs and doesn’t do anything that changes the world. He acts like he’s revolutionarizing fashion for blacks when Oswald Boateng has been doing really well in high fashion and David Adjaye is a black phenomenal architect. Kanye fools uninformed negros. U happen to be one. Everything he’s trying to do, niggaz already excel in. Plus fashion ain’t that serious.

          • Mr. Real Talk

            See this is why idiots shouldn’t try to debate smh. He never denounced paparazzi buddy. He just doesn’t fuck with them when they’re outside of his crib at 5am in the morning. Or when they’re saying disrespectful things about him losing his mother. There are plenty of good moments with paparazzi, but the media not gonna show you that. Secondly, he never denounced corps neither. He just simply called them out for trying to only use celebs for their celebrity. Like they’re only good for selling products with their face on it. Are you even listening to what he’s saying? Lol as for fashion. I think it would be extremely foolish of us to try to downplay Yeezys influence on not only hip hop, but in pop culture as well. Rather you like it or not, a lot of ppl dress like him. His clothes sell out in mins. As well as his shoes.

          • bigfoot2011

            Boy u are a foolish. He always fights paparazzi and talks about how he hates them. Why don’t u see Hov behave that way with them? Why don’t u see that with Diddy? Ur dumbass belives his excuses. Eminem doesn’t like paparazzi so he lives in Detroit. This moron married the talentless woman who attracts the most paparazzi and lives in LA. Secondly, if he doesn’t like how Corporations use celebs, why doesn’t he create his own corporation? Kanye has never been an innovator or a risk taker. He always wants to ride someoneelse’s train. Wants to Join a moving train like rocafella, nike, louie Vuitton and now Addidas. Real innovators take risks and start their own shit. U can’t try to work for Nike and call the shots. Morons like u can’t understand that.

          • Mr. Real Talk

            When was the last time you saw paparazzi outside of Diddy, Eminem or Jayz’s backyard taking pictures at 5 am in the morning? When was the last time you heard paparazzi disrespect Jayz, Em or Diddy by bringing up a dead realative? Esp someone’s dead mother. When have paparazzi done any of those things to the three artist you named? Secondly, do you really think Kanye has enough money to produce and manufacture clothes at a high rate? Are you really this dumb? He already lost 13 mill trying to do it “your way”. Obviously you’re not even listening to what hes saying smh this is why idiots should t try to debate about shit they know nothing bout.

          • bigfoot2011

            Nigga ur making my point for me. HOV doesn’t live in LA right next door to the Paps. Hov didn’t marry Kim a woman whose mom calls the Paps and tells them where they are going. Everything ur saying, Kanye brought on himself. Don’t tell me that kanye is more famous than Hov and B. He’s just doing everything to attract the Paps then cry about hating them. Secondly, no high fashion designer, started at the top. They all start from the Bottom and work their way up. Like I said, Ye doesn’t have the risk taker in him. He wants to work for a company that is already a huge brand like rocafella, nike, louie Vuitton or Addidas. He lost 13 mill? So? Do u know how much jobs lost after leaving apple to do Pixar and next? Almost all his fortune. He didn’t care cuz he believed in himself that much. U know how much Elon Musk lost after leaving PayPal to start tesla and space x, all his fortune (billions). He even had to borrow money. That’s what people who believe in themselves do. Kanye should spend it all if he believes in himself. U my friend don’t know shit so he can convince u anything. Check out ozwald Boateng and Tracy reese. Blacks doing well in high f ashion.

          • Mr. Real Talk

            Yo your comprehension skills are shit!!! Smh the pap were doing that before he got with Kim you dumb fuck hahaha another example of you not knowing what the hell you’re talking bout smh. Not to mention Jayz and bey has had several crib in LA so wtf are you taking bout? And you’re whole argument about he wants to work for a big company is invalid cause they have all ASKED HIM to work on designs. He didn’t asked them. Why can’t you comprehend the simplest shit? Lol Louis, Nike, Adidas all asked him to design shoes. How is he trying to attach to them, if they’re asking him to work with them? “Kanye should spend it all” hahahaha a broke nigga trying to give someone that’s worth millions advice. Well ain’t that the cutest thing ever! Hahaha let me ask you, what have you accomplished in the last 10 years that’s you can give Kanye any advice??? Obviously he’s doing something right if these big ass companies are asking him to work with them. Have Nike got in contact with you? What about Louis or Adidas? Didn’t think so lolz So why should he listen to you again? Hahahaha

          • bigfoot2011

            Moron moron. If all those Pap issues happened before kim, why exacerbate the situation by bringing in the biggest paparazzi whore? I asked u a question. Do u think Ye is more famous the Hov and B? If not, why aren’t they having the same Pap issues? Why isn’t clooney, Brad and Angelina? U are so stupid. When Kanye does dumb shit, he fives excuses that morons like u eat up. Nike and louie didn’t go after Ye u moron. He went after them. They didn’t even know him as a designer. As far as me, I’m 28 and in wealth management at Merrill. What do u do?

          • Mr. Real Talk

            Hahaha dumb ass I asked you several questions and you answered one of them so you really need to stfu about answering questions and you’re 28 on a blog site debating over someone you don’t like? Nigga get a life and some pussy please. I work in construction homey if you must know lol and no they’re not more popular than bey or Hov, but like I said serval times, but ur dumb ass don’t seem to get it. They don’t disrespect bey or Hov like they do kanye. They were talking bout his mom dying before he even got with Kim so again wtf are you talking bout? You’re asking irrelevant dumb ass questions smh and Louis Vuitton did go after Ye, as well as Nike and Adidas. Stop trying to lie just to TRY to prove a point. You’re honestly just making up shit now smh

          • bigfoot2011

            So if he’s not more famous than clooney, Hov, B etc, why are Paps picking on him? Did u hear them disrespect his mom? U are too gullible. Plus moron Kanye always talks bout begging Marc Jacob for working with Louie to make a shoe. He thanked Jacob but says he was disappointed when Jacob told him the shoe line was done. U need to stop making shit up.

          • FUCK DJ KHALEDD

            YOUR SO FUCKING STUPID IM BIGGEST JAY FAN AND HE DOESNT HAVE A HOUSE IN LA!!!

          • GetReal

            you’re an idiot if you didn’t realize that was all for promo for yeezus you notice he doesn’t give a fuck anymore right? kinda like 50 doing that horrible pitch, its all “genius” right? FOH

        • bcro31

          Is this the dude that was on thisis50.com named Mic. If it is, boy you sure do get around. Still spreading the hate, going on what 6-7 years now. This guy hates 50 cent with a passion.

          • GetReal

            nigga you been stalking him for 6-7 years why the fuck do you know that?

          • Mr. Real Talk

            Hahaha sad part is that’s not even me. I’ve never been on 50’s website!!! I swear some of the ppl on here are idiots!!!

    • Mr. Real Talk

      What’s stucking? Smh

      • Dwight Stewart

        oops meant to type stuck

  • Kingly_Caracter

    THis is like a very bad movie!!! wow…Dude needs to find peace in himself asap.

  • b r z a

    tarnishing his legacy one rant at a time

    • bigfoot2011

      Lol

    • LSSN

      Unfortunately THIS is sooo true.. The rants has to stop.. He has to go back to playing music.. Like his MBDTF-shows or the Watch The Throne-tour.. Some of the best shows you will ever see… This is just.. Boring.. The crowd came to hear music.. And Kanye has so much good music.. He could have played like 3-4 awesome songs from his catalogue, but instead he chose to just talk for 20 minutes.. As a fan.. That makes me angry.. I was thinking about bringing my mom to his show, when he comes to my country again.. She likes his music too.. But I’m not sure I want to if he keeps doing this…

      • Quineal Travis

        Youre never gonna see an artist give a concert like Kanye. He performs for 90 to 120 mins alone…so at the end if he wants to take a lil bit of time for a rant why not. I promise if you go to his show rants or not its gonna be the best show you ever see. and if youve been to one you already know. theres not even a cloes second place

      • GetReal

        you clearly have not been to one of his shows, go promise it will not disappoint

    • DIPSET_IS_BACK

      YOU THIN KSO? HE NEEDS TO SIGN http://www.youtube.com/watch?v=C0bRg4QF4Rk ASAP HE SOUNDS JUST LIKE HIM

  • Mr. Real Talk

    He’s the only rapper telling you to believe in yourself and follow your dreams and niggas is calling him crazy!!!! Smh

    • Dwight Stewart

      they paid to see Drake, not listen to a 20 min rant from some ego maniac about following dreams.

      • K

        You do realize that drake was scheduled the next day and kanye was set to headline the first day

    • walkerboy86

      50 CENTS BIGGEST HATER IS A KANYE STAN LOL

      • Mr. Real Talk

        Kanye not even my favorite rapper, but I know he’s a waaaaaay better artist than 50!!!! And he can sell more than 47k hahahaha

      • GetReal

        kanye did no promo for his album didn’t even make a cover for it and it shitted all over AA sales, you might not wanna bring 50 up again in a convo about 50

        • Chronic

          Both albums were trash

          • GetReal

            i can understand your sentiment on both, though i did like Yeezus for what it was

          • Chronic

            I will say yeezus had at least like 2 songs I still bump, and there’s not a song on aa I’ll listen to again

        • Extra Domus

          sales don’t mean shit anymore – j.lo did 32k first week but outbid diddy on purchasing Fuse TV (which Total Slaughter is now airing on) so who’s really winning? 50 got shows on TV, cartoons, books, drinks, sports, heaphones etc…but sold less than ross, who’s winning there? I think J.Lo and 50 respectively…sales talk is irrelevant for legends

          • GetReal

            i don’t care if he has money, I’m talking about relevancy, not money, i don’t watch peoples pockets, I’m talking about an artist who was able to literally sell a blank disc past his prime vs someone who has gon long past his prime and it is showing tremendously

          • Extra Domus

            You sound like the type of guy who would buy air from kanye if he had it for sale…also…relevancy is what keeps money in 50 pockets…

          • GetReal

            you sound like a 50 dick rider thats enough said to why you a lame ass nigga FOH

          • Extra Domus

            hahahaha the standard reply from someone who can’t think of anything else to say…u mad?

          • GetReal

            what would i be mad at? I’m just letting you know i don’t take you serious based off the fact you’re clearly a 50 stan, you clearly have nothing else to say but “u mad” now FOH

          • FUCK DJ KHALEDD

            and how the hell was he able to sell a blank disc? BY USING PEOPLES EMOTION AND SAY FUCK THE WHITE PEOPLE GOVERNMENT… AND 500,000 IDIOTS BOUGHT INTO IT!!! 50 CENT AT LEAST CAN TAKE IT LIKE A MAN THAT HE CAN’T SELL 500,000… SO COME ON MAN… THINK ABOUT IT KANYE IS A JOKE…THE OLD FUCKING KANYE BEFORE KIM AND ALL THIS BS YEEZUS WAS THE MAN… YOU KNOW IT TO!!!!

          • GetReal

            no, actually i don’t, he was able to sell it because he’s an actual artist, you liking a trash ass artist like 50 makes me not take you serious, I loved yeezus, you didn’t love animal ambition, you just want an artist you really liked in your glory days to shine again, but sadly enough no, must suck having to stick up for a nigga no one takes serious, and who fell way the fuck off

          • GetReal

            using peoples emotions? “I needAnnotate a happy ending and a new beginning
            And a new fitted, and some job opportunities that’s lucrative
            This the real world, homie, school finished
            They done stole your dreams, you dunno who did it
            I treat the cash the way the government treats AIDS
            I won’t be satisfied til all my niggas get it, get it?”

            gorgeous, MBDTF,

            please shut the fuck up you sound retarded, kanye just did kanye and thats what sold it alone

    • hiphoplight

      That’s true but I’d rather rally behind a more selfless cause. Teachers in school tell kids that everyday. Most niggas won’t move unless a nigga in the spotlight tells them too.

      • Mr. Real Talk

        I could honestly care less who you would rather rally behind & obviously you care somewhat if you’re willing to leave multiple comments!

      • Nat

        A teacher isn’t a statue of success. A teacher telling a kid to follow his dreams and achieve success forces a kid to ponder “if it was that easy, why are you a teacher?”. Someone who at a level where introductions aren’t necessary telling you to follow your dreams is on a whole different plateau.

        • Guest

          I mean being a teacher might not seem a big deal to you but getting a job as a teacher / and professor may be someones passion or “statue”.

    • FUCK DJ KHALEDD

      he playing on your emotions man… THINK ABOUT THIS HE GETTING READY FOR FASHION LINE… he the only rapper that will rap about what we the people want to hear.. fuck the government and high end design… MAN GO INSIDE HIS CLOSET ALL YOU SEE IS HIGH END DESIGN SHIT! he really doesnt care for you! and YOU PEOPLE ARE SO BLIND THAT YOU CAN’T SEE IT…

      • Mr. Real Talk

        So he doesn’t care about ppl cause he buys high end fashion clothes??? Hahahaha wtf is your point homey? Smh you sound dumb

        • bigfoot2011

          No ur dumb. The guy has contradicted himself for so long. Ppl are tires of him comparing himself to steve jobs and Walt Disney when all he’s done is sample beats and wear leather jogging pants. Ur so fucking gullible

          • Mr. Real Talk

            First of all, thank you for finding and responding to all of my comments. You say I’m a Yeezy Stan, but I think you’re a Mr Real Talk Stan. Secondly, I think we both know kanye as contributed more to pop culture than some sampled beats and some jogging pants. It’s no point in debating with you, cause obviously you have some type of hate for kanye. Which is cool, but for every point I make you’re keep belittling his efforts so there’s really no point.

        • FUCK DJ KHALEDD

          he doesnt care about people because HE WILL SAY WHAT YOU WANT TO HEAR!! THEN HE WILL SELL YOU GUYS $5000 DOLLAR SHOES AND YOU WILL ALL LINE UP JUST BECAUSE OF A FUCKING SONG THAT SAID WHAT YOU LOVED SO MUCH AND THEN HE WILL DO 50 MINUTE INTERVIEW SAYING PRETTY MUCH YOU CAN DO ANYTHING YOU WANT AND DROPPING SOME KNOWLEDGE BUT BUT HE DID THE INTERVIEW SO YOU LAME FUCKS WILL BUY HIS CLOTHES… HE PLAYING WITH YOUR EMOTIONS!!! HE DOESNT CARE!!!

          • GetReal

            you sound fucking retarded what $5000 shoes did he sell? you’re talking out of your ass and sound ignorant as fuck just stop

    • bigfoot2011

      Wow because they’ve never heard that before. They paid for a performance not a generic speech bout corporations

    • b r z a

      then Id go see Tony Robbins

  • jlUK

    Hey remember College Dropout era Kanye?..

  • So are we supposed to be slaves to fashion or rebel and create our own brands???… Im confused… makes me wish Pac was around… i dont get how fashion is gonna cure any of what’s going on within our community and the world… like really? Hes targeting Louis V and Gucci… what about Lyor and the culture vultures… what about putting in place politicians that aren’t afraid to rally behind this rhetoric…. what about challenging Obama on not ever stepping up for the black community and saying he “transcends race” do white politicians ever transcend them being white?…. nigga name a black fucking sitcom that isn’t based on “reality” …. nvm we the “new slaves”

    • hiphoplight

      Pac was selfless when it came to expressing his concern for his people and not giving a fuck about the powers at be. He was an outlaw/rebel in this world. Ye is waaaay to focused on materialism a little more so than others. He’s selfish in that regard. And honestly I don’t give a shit about the foo no more.

      • I feel you…

    • GetReal

      HE NEEDS MONEY, why don’t people get that MONEY = POWER, which in turn means influence he needs something that will garner a lot more capital than music to actually do shit, not no fake ass al sharpton elijah muhammad lets talk about it shit, but actual influence on the things we take in everyday, its so simple i really don’t get what people don’t see

  • LA Tha Gawd™

    He still arguably the best of all time… He has changed the game for other musicians more than any other hip-hop artist. He’s the reason why non hood rappers are rapping.

    • http://www.7themerson.com MannyThoughts

      I dont understand where people get this from. Talib, Common, Mos Def, and many many more aren’t hood and were rapping long before Kanye.

      • seanjay40

        They did not take it mainstream like Kanye did and they will say that.

        • http://www.7themerson.com MannyThoughts

          All three I mentioned were huge on the mainstream once upon a time, what are you talking about? Rap radio was balanced back in the day and these three got regular play on the mainstream radio for a while.

      • LA Tha Gawd™

        True.. I should have put most non hood rappers. Out of all those artists you just named tho none of them has had ah bigger impact on other artists more than Ye. He has broke more barriers than any other hip-hop artist to date.

        • http://www.7themerson.com MannyThoughts

          Agreed that he has indeed influenced a lot more people than those three and much more. For good or for worse though is very arguable.

    • Chronic

      Eminem

      • LA Tha Gawd™

        Man no…

        • Chronic

          Straight up how is kanye any different from say q-tip? He was basically just the new generations q-tip. Eminem changed up the game completely, showed that not every record had to be gangsta or soft

          • LA Tha Gawd™

            You must not listen to Kanye music gee… Kanye can’t be compared to anyone! Kanye changed the game way more than Em did. You gotta realize Kanye changed the way rappers dressed. Nobody wasn’t wearing polo wit the old Jordan retro’s tell this man. Niggas wasn’t wearing leather jeans until Ye did that shit. But back to music if Eminem was black he wouldn’t even be relevant gee & you kno it. Kanye change the sample game up & not to mention he’s bout the main reason why rappers are going outta their genre to make music nowadays.

          • Chronic

            What someone wear ain’t that big a deal. Go look at the 90s an look at what dudes was wearing. Kanye only looked so crazy different cause it was the same gangsta shit from every artist for like 5 years before him. And I dont get how you see a guy wearing leather pants as a plus, but whatever. Eminem was one o the first rap artists to really encompass the entire nation. If it wasn’t for him hip hop would be dead already. White people buy way more music than any other race, and because of em an entire generation white kids listened to a new type of music to them.

          • Chronic

            And the blending genres has been happening since run dmc

          • LA Tha Gawd™

            Now gee, it’s so much stuff with that paragraph you just wrote… Kanye never dressed like niggas in the 90’s do you see the shit he wear??? Also I never said the leather pants thing was ah plus. I was just letting you know that Kanye made that shit hot but my nigga ain’t shit wrong wit wearing leather pants them shits A1 gee. Oh yeah white ppl always been the main ppl that buy music & they always been listening to rap music gee. You act like EM the main reason hip-hop running. The only time he even relevant is when his albums drop. Jay-Z, Kanye, & Lil Wayne kept hip-hop alive more than he did. Em only kept hip hop alive for white ppl. His music only reach ah certain type of audience & I know he sell more than any other rapper but that’s just because of his skin tone. Like I said if he was black nobody wouldn’t even care.

    • bigfoot2011

      Before him, common and guys of that Elk didn’t rap? Foh

      • GetReal

        but they wasn’t as big dumb ass

    • seanjay40

      Well said it would be no drake or Kendrick if not for Kanye.

  • FUCK DJ KHALEDD

    KANYE NEXT DAME DASH! JAYZ DOESNT EVEN LIKE HIM MAN… JAY SEPERATED HIMSELF FROM KANYE CUZ HE KNOW DUDE IS TOO CRAZY..THATS WHY HE WAS LIKE FUCK YOUR WEDDING WE NOT GOING

    • seanjay40

      That is why they are performing together in august in philly for the made in America tour. I guess that separation not lasting that long.

  • Delatone22

    Every since his mother passed Kanye hasn’t been the same. It’s honestly sad to see. Hurts to watch if you just sit and think about it.

    • Delatone22

      Ever*

  • FUCK DJ KHALEDD

    I LOVE THE OLD KANYE BUT THIS NEW KANYE THAT IS DOING ALL THIS SHIT IS ANNOYING!! he doesnt care about people because HE WILL SAY WHAT YOU WANT TO HEAR!! THEN HE WILL SELL YOU GUYS $5000 DOLLAR SHOES AND YOU WILL ALL LINE UP JUST BECAUSE OF A FUCKING SONG THAT SAID WHAT YOU LOVED SO MUCH AND THEN HE WILL DO 50 MINUTE INTERVIEW SAYING PRETTY MUCH YOU CAN DO ANYTHING YOU WANT AND DROPPING SOME KNOWLEDGE BUT BUT HE DID THE INTERVIEW SO YOU LAME FUCKS WILL BUY HIS CLOTHES… HE PLAYING WITH YOUR EMOTIONS!!! HE DOESNT CARE!!!

  • TheOtherAndyItwaru

    At least he had the musical forethought to auto tune part of the rant

  • Devin K

    my favorite part was when the person in the audience responds “yes, dishumanize is not a word” but without malice. –Devin Kenny

  • Capuccino

    how these kanye rants keep makin rr top 5 wen they b getting the lowest ratings

  • Capuccino

    haven’t watched it yet tho so ima not judge it yet

  • von

    All of you guys are debating on his rant and if ppl do or dnt want to hear it but the entire time all you hear from the crowd is WE LOVE YOU KANYE and CHEERING i think that alone shows that his legacy is the sht and its FUCK YALL THT DNT WANT TO HEAR HIM RANT !!

  • ZoomZoomDad-Otis

    Kanye is alright but summer 2014 belings to 50 though. Animal Ambition is stores. Go cop that shit. SKI and G Unit long awaited album on the way.

  • alex chungu

    If kanye made a 15 track album full of rants I’d pay for it…

  • tipp0183

    I wish i was a fan of extreme autotune because the instrumentation is amazing.