New Video: 2 Chainz “Freebase”

Screen Shot 2014-07-25 at 12.44.14 PM

The Walking Dead.

2 Chainz pays homage to the King of Pop with his “Thriller” video remake. Hopefully Chainz’s  future dates don’t end up like this. Download Freebase here.

Tags:
Rate This:
5
Submit 11 Ratings
40 Comments
  • 476231

    horrible.

  • THE REAL mac DIESEL

    THIS NIGGA IS DONE!!!! HIS RAP CAREER IS OVER!!!! THANK GOD!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • http://batman-news.com That Square-Head Nigga Batman

      Yo Mac, when’s the last time you had some pussy that wasn’t on the Internet?

      • Kingly_Caracter

        For your information…Mac is very very very…gay. Facts.

        DON’T HATE ON HIS SEXUAL PREFERENCE!!!!

        • http://batman-news.com That Square-Head Nigga Batman

          Haha

        • THE REAL mac DIESEL

          FOR YOUR INFORMATION YOU WISH I WAS VERY VERY VERY GAY!!!! MAYBE YA BOY SQUARE HEAD CAN FULFILL YOUR HOMO FANTASIES!!!! FACTS!!!!

          …………HA!!!! YOU NIGGAS AIN’T SHIT!!!!

          DON’T HATE ON MY OPINION!!!

          • Guest

            This comment was removed by Elliott “YN” Wilson.

      • THE REAL mac DIESEL

        THIS NIGGA IS STUPID IN RAP BUT PERFECT MADE BODY FOR ME!!!!
        FINALLY SOMEONE WHO MADE ME HARD!!!! HES GANGSTA!!!! LADIES GET READY BECAUSE OF HIM WE WILL GET EARLIER MENSTRUATION!!!!!! LOVE HIM YO!!!! NO HOMO!!!!
        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

      • Brian B.Dot™ Miller

        Never.

        • THE REAL mac DIESEL

          COMING FROM A GUY WHO’S NEVER EVER BEEN SEEN WITH A WOMAN IN PUBLIC!!!!

          ………….HA!!!! ‘OL LUTHER VANDROSS ASS NIGGA!!!!

          DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • Guest

            This comment was removed by Elliott “YN” Wilson.

      • THE REAL mac DIESEL

        YO SQUARE HEAD ,WHEN’S THE LAST TIME YOU SPENT A DAY WITHOUT THINKIN’ ABOUT mac DIESEL???

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!

        • ROWDY

          YO MAC. IM USUALLY A FAN OF YOUR TROLLING. BUT EVER SINCE RAPRADAR UPDATED ITS LOOK. YOUR COMEBACKS AND JABS HAVE BEEN LACKLUSTER. #STEPITUP

          • THE REAL mac DIESEL

            EVEN GOD HAS AN OFF DAY!!!! HA!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

        • Guest

          This comment was removed by Elliott “YN” Wilson

    • Guest

      This comment was removed by Elliott “YN” Wilson.

    • yesken

      do you ever say something positive?

      • THE REAL mac DIESEL

        POSITIVE??!!! WHAT THE FUCK IS THAT??? NEVER HEARD OF THE WORD!!!!

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • spliffjones

    Damn this shit bump.. Whoa.. Tity always comes ten times harder on those mother fuckering mixtapes.. That T.R.U. Realigion was fuckin dope too

  • Allah

    It’s just not good…hip hop been dead since Marshall Mathers LP

  • ThaRealHater

    Seriously. Whos gunna tell this 40 year old man hes too old to be dressing the way he does?

  • joey killa

    atlanta plz go away… fucking clowns need to be put in a mental institution

    • .Trillion.

      CO-SIGN

    • HipHopObama

      Eat a dick. You probably from South Dakota, or even worse…New Jersey

    • Int’l J

      Lol, what’s wrong? The A been outselling New York for like the last decade, and now New Yorkers sounding like they from the south on records and signing to Southern labels and wearing grills. Don’t be afraid to evolve. I admit that I don’t like every rapper from Atlanta but i respect the game. It takes to much negative energy to be a hater

  • poetmm .

    Still at it I see.

  • AVANT-GARDE

    First verse was super tight.

  • eastpointvet

    decently executed had me scared for a min when i first saw the concept

  • brollya

    i like it… stop the hating…

  • b r z a

    this is so bad

  • The Incredible Creation

    Sorry that all of you wasted your time…here’s something to make up for that shit.. http://alltheparticulars.blogspot.com/

  • RealDeal©Hill

    This joint was well directed. Wel-wel-wel-well Done

  • jsmooth

    2 chainz slaps. Finna check out #Freebase

  • Truth

    FUCKIN DISRESPECTFUL 2CHAINZ. AND YOU KNOW IT IS BECUASE YOU GAVE DISCLAIMER BEFORE THIS WACK SHIT PLAYED. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • .Trillion.

    SO THIS MAKES THE TOP 5 POSTS BUT STILL NOT CORMEGA SMH RR KILLING HIP HOP

  • ferd

    the freebase ep was tight! this song is tight! in there like swimwear!

  • Gili

    wow childhood jacked

  • Sina Mailer Daemon Djavadkhani

    Fantastic accessible presentation for a flow that is so raw and visceral and vulnerable, with the beat being so by the numbers, and the flow being so xcorcistic, the humorous and classic visual gets the point across to the perked ear audience.

  • LordTeckkk

    THIS SHIT HARD AF DAMN RIP MJ!! VIDEO OF THE YEAR

  • yaboiski

    one of c notes best beats