50 Cent Joins Drake & Lil Wayne In CT

Screen Shot 2014-08-13 at 10.57.24 PM

It’s Ya Birthday.

Drake and Lil Wayne brought their tour to Hartford,Connecticut’s XFINITY Theatre this evening. During the show, Curtis joined the pair for his chart-topper, “In Da Club”.

Tags:
Rate This:
5
Submit 15 Ratings
101 Comments
  • Andrew Figueroa

    Unity

    • Dan Karlin

      ^ who else read this comment in the Dave Chappelle/Rick James voice?

  • sillyrabbittricks4kids

    GGGGGGGGG YOUNG MULLLAAAAAAAAAAAAAA BBBBBBBBBBAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYYYY

  • LeVar Johnson

    Safe to say 50’s next album will have features from Young Money

    • sillyrabbittricks4kids

      no just drake

      • disqus_SJNSg4LMQI

        that is Young Money. Just saying.

  • Giovanna Argueta

    Its good to see the old man fif finally letting his guard down…

    • iseerashonal

      Na he aint…he just slowly movin thru the smog of todays “greats” setting up camp for himself. He knows what hes doin

    • http://pic.twitter.com/lGGo9I7py1 Andy the ape

      yeah man see this might jus be a tactical move he didnt wanna be friends with any industry nigga when he was killing it now that the hype has prettu much died down all the sudden he gettin the unit back together and making friends lol

      • Mr. Real Talk

        He’s musically dead so now he wants to be all buddy buddy with everybody now!!! Still not gonna help with his sales

        • .Trillion.

          Niggas always trying to hate on 50 no matter what he do! Smh it’s
          getting kinda played out now. You niggas act like 5 year olds

        • MMG Pleather

          You mean like Rick Ross did with Jeezy when his album got pushed back and he needed some buzz to get a new release date?

          Hypocrite.

      • iseerashonal

        Hes not being buddy buddy tho…i think he just wants to get drake on a tarack. Hes been saying it for a while now…..hopes he doesnt do one with wayne.luv them both but thats a wierd combination

        • http://pic.twitter.com/lGGo9I7py1 Andy the ape

          and drake isnt a weird combination ? there both 2 completely different personalitys but i thought eminem and lil wayne would be a weird combination until i heard them

    • HeyBuddy

      It’s more like conceding if anything. But then at that, he ain’t even doing that. I know back when he was moving numbers he was prolly laughing at Wayne. Can’t remember if he ever threw shots at Wayne, but this is the shit 50 shoulda been on from the get go, instead of trying to kill any and all rappers careers.

      Still waiting for the kanye and 50 collab tho.

      It’s not a bad look tho IMO. As far as buck, ehhhhh idk.

  • GroovyQ

    all of a sudden 50 is on Wayne’s nutsack….lol getting a hit is difficult these days

    • bcro31

      wait what? didn’t they bring out 50 cent, not the other way around. I swear some of these comments on rapradar have to be by kids born when Bill Clinton won a second term as president.

      • Dope

        Probably born when Bush was entering the office from the looks of their comments.

        • bcro31

          Bruh, you might be right. lol

          • Mylo

            Real shit

    • MMG Pleather

      Seems like it’s Drake and Wayne on 50’s nutsack… they the ones bring him out to get a great reaction from the fans

      • Mr. Real Talk

        You 50 Stans are so naive smh do you really think Drake or lil Wayne need 50 to get a reaction out of the crowd? Hahahaha if you believe that I have a dancing turtle to sell u

        • MMG Pleather

          you think 50 beggin these niggas to bring him out? Drake grew up on 50 thats why he brought him to Toronto for OVO Fest and bowed down to him in front of all his fans. Drizzy said 50 is the reason he is on that stage because he REVOLUTIONIZED HIPHOP AND MUSIC, (Drake’s words, not mine).

          G-Unit got the biggest crowd reaction all weekend at OVO Fest.

          • Mr. Real Talk

            OMG hahaha you 50 fans are so pathetic. You know he also said that about Lil Wayne, Kanye, Bun B and Hov right? Hahaha Drake is being politically correct. That’s all. Do you honestly think Drake grew up on 50 cent? Are you really this fucking stupid? What influence from 50 do you hear in Drake’s music? Don’t worry I’ll wait. Hahahaha why is this the first time we are hearing Drake say this about 50? Lol we heard him say this about kanye countless times. Hov countless times, hell even ugk, but we have NEVER heard him say this about 50 until he stepped on stage with him. Drake is just paying respect and that’s it, everyone knows Drake is the biggest Kanye Stan ever and he has said in many interviews that if it wasn’t for Kanye he wouldn’t be where he is today. He even dressed up as him for Halloween. He’s just being nice and paying respect to 50 cause he’s a vet in the game. We all know Drake is a nice guy, but to honestly think 50 had ANY influence on Drake or his music is just idiotic.

          • MMG Pleather

            “Do you honestly think Drake grew up on 50 cent?”

            Yes I do he’s in his late twenties now so he would have been in highschool when G-Unit came on the scene. There is old pictures of Drake wearing a 50 Cent shirt.

            They coulda brought out anyone but they chose 50.. why not French Montana or Cam’Ron? Or Nas? Or Fat Joe?

          • Mr. Real Talk

            OMG he was wearing a 50 cent shirt, he must have been the biggest 50 cent fan ever!!!! Hahahaha you Stans are fucking retarded. Again what 50 cent influence do u hear in Drakes music? Have you EVER heard him say anything about 50 cent ever before this? Nope but I heard him talk about Hov, Wayne, Ye, ugk hell even Pusha t but never 50. And don’t 50 live in Connecticut? Lol well guess where the concert was dumb fuck? Smh you guys are pathetic

          • smDICKh

            Because 50 LIVE in CT! That’s why DUMMY LOL

          • MMG Pleather

            they still didnt have to bring him out. 50 and wayne had beef. if anything this makes lil wayne look bad and desperate.

          • Anthony Kelley

            if he was being politically correct why call him yall sound dumb

          • Anthony Kelley

            they called him out like they calling out other people and that crowd went nuts for him and the unit deal with it

          • Killah Casp

            BUTTHURT NIGGA ALERT!!!, Damn shun, do you really got nothing better to do than write essays about 50 Cent? Pathetic.

          • Mr. Real Talk

            Do you really have nothing better to do then to create multiple accounts just to leave comments on a nigga that’s not even musically hot any more? I love fucking with u 50 Stans cause y’all so desperately want 50 to be back on top, but that will NEVER happen. Shit he will NEVER even see another plat or gold album again and honestly I love rubbing it in y’all faces cause y’all so much in denial it’s fucking funny

          • Real Talk Is a Tranny

            if hes not hot why do you devote so many hours of your day to discussing him? keep going tho bruh fill up this page with paragraphs of hate.

          • Mr. Real Talk

            I already answered that you dumb fuck!!! Lol do you comprehend anything you read? It’s funny putting you G unit Stans in your place. Y’all so much in denial that it’s actually fun bringing y’all back to earth. Esp when I kill y’all with facts and y’all can’t say shit cept for what he did 10 years ago, that shit is the funniest.

          • Mylo

            Cause he a bitch… Who actually likes 50 his words….

      • GetReal

        wtf does wayne and drake need 50 for they being generous and putting his old ass on, don’t nobody but you old fucks on rap radar listen to that nigga thats just real no hate

  • yeah

    Why drake standing in one place just slanging his arms around though? Lol

  • poetmm .

    Drake >>>> Weezy and 50cent

  • .Trillion.

    DOPE. I see a interview with Kidd Kidd and he said he was trying to get 50 and Wayne to do something together.

  • el jim chapo guzman

    ggggggggggggggggggunit i guess it’s safe to say now carter V might sell 180k first week. lil wayne fame just went up a notch just being on stage with fif. ggggggggggggunit.

    • Ghost

      I bet on a million again, but 180 is way more than 35k that animal trash made first week!

      • el jim chapo guzman

        fif last album was good dog stop the hating.

      • MMG Pleather

        47k hoe get your facts straight,

        • Mr. Real Talk

          Is it at 100k yet? Hahahaha

          • MMG Pleather

            Yes actually it is! Hahahaha

          • Mr. Real Talk

            I don’t believe you, you need more ppl hahahaha that’s what y’all 50 Stans wanna believe, but honestly I need some proof. So feel free to drop that link showing it at 100k don’t worry I’ll wait and honestly I do at least hope he’s at 100k. I mean it’s been out for what 2 months? Big artist do 100k in a couple hrs. Here it take 50 two months smh hahahaha

          • #Facts Tho

            Please tell us what hip-hop artist sold 100k in a couple hrs in 2014? Yeah that’s what I though.

            Do you realize not one hip-hop alum released this year is even gold yet? (Pharrell does not count)

            In 2 months 50 Cent already has the 8th best selling hip-hop album of 2014, the one ahead of him came out months before on major labels. That’s pretty good for an indie artist.

            It was at 95k 3-4 weeks ago so it’s safe to assume he could move another 5k in a month but you’re a hater so I don’t expect you to use any logic.

          • Mr. Real Talk

            Hahaha what? Nigga Rick Ross!!!!! Please stop with that major and independent bullshit. U niggas sound like idiots saying that shit as if 50 is a new artist. He’s been around for over a decade. He’s far from in independent artist. Independent artist don’t go overseas and do good morning America concerts. So miss me with that bullshit. U 50 fans just love to make up numbers and stats smh it’s honestly sad as fuck that y’all gotta stoop that low smh

          • #Facts Tho

            What about Rick Ross? While he does have the highest selling hip-hop record from 2014, it still isn’t gold. (even with the Jay-Z single, the Lil Wayne single and reunion song with Jeezy) On top of that it took him 4 months to match J Cole’s first week sales!

            Please tell me what numbers and stats did I make up? 50 Cent does have the 8th best selling rap album from this year after 2 months in stores.

            Curtis must have either fucked your girlfriend or exposed your favorite rapper as a fraud for you to be so butthurt.

          • Mr. Real Talk

            Nigga if it took him 4 months to match J Cole numbers which btw j Cole ONLY did those numbers cause he was going up against Ye. How long you think it’s gonna take 50 to reach where Rick Ross is now? Esp if it took him two months just to reach 100k hahahaha u can’t be serious Ross will be gold by the time 50 reach 200k #Fact

          • MMG Pleather

            Making up excuses for Ross now huh? Sad
            50s second album sold more than Ross whole catalog, All MMG artists included. LMAO

            Animal Ambition won’t reach 200k but Mastermind will never be gold! #Facts.

          • Mylo

            Haha tell that bitch nigga…

          • Mr. Real Talk

            Nigga you still stalking me? Go take care of your little black ass ugly child. Looking like mr hanky and shit. I don’t talk to niggas I can’t see at night hahaha

          • Mr. Real Talk

            Still bragging bout what a nigga did a decade ago? Smh that’s just sad. 50 will NEVER see a plat or a gold album again in his career!!! #Fact 50 was a fucking gimmick that faded. It’s funny that all his peers are still going gold or plat while 50 can’t even out sell MAC MILLER!!!! Hahaha so keep on bragging about what a nigga did over a decade ago cause he will NEVER EVER DO THAT AGAIN #FACT

          • ghost

            That was in 2005 bro, its been 9 years since, gtfoh! Thats like say mike tyson run the box world now because of his numbers in the 80’s. Your delusional 50 fans are sad, just say his was once great and live with that!

          • Mr. Real Talk

            THANK YOU MY NIGGA!!! niggas living in the past like he can do any of that shit ever again, but honestly they’re not gonna get it thru their head. They still in 03 04 smh

          • ghost

            Wayne its gonna make 100k in a day, dont play yourself. Stop making excuses for the end of 50 cent, its sad

    • The Incredible Creation

      LMFAO!

    • http://pic.twitter.com/lGGo9I7py1 Andy the ape

      bruh u do realize the last carter did very close to a milli first week right ?

      • Floki

        do you realize he released other albums after that that came no where close to that?

        • Mr. Real Talk

          We talking bout the Carter series dumb ass!!! Smh

        • http://pic.twitter.com/lGGo9I7py1 Andy the ape

          yeah obviously but i mean if the last carter did big numbers what makes him think hes gonna do 180k lol

          • Tha Carter 666

            What difference does it make if it’s called Carter or not? Was IANAHB2 not a studio album from Lil Wayne?

            His last studio album sold 217k first week and didn’t go platinum so it’s not that hard to come to those numbers. People expecting a milli or close first week could be dissapointed… it’s not 2011 anymore.

          • Mr. Real Talk

            The difference is he’s saying the carter series always do big numbers. He didn’t say anything about his other albums. You honestly can’t be this stupid

          • Mr Real Talk’s Mom

            REAL TALK CALLING SOMEONE STUPID ROLFMA!

            just because the carter series did number 3 years ago doesnt mean it will in 2014. why would wayne fans buy the carter but not the IANAHB series? are they not all lil wayne albums?

          • http://pic.twitter.com/lGGo9I7py1 Andy the ape

            jus stop and think for a second smh..because theres alot more hype surrounded waynes carter albums its not that hard to understand edit: by the way im not even a big wayne fan and i personally think he aint as good as he was before im just stating facts thats all

          • Mr. Real Talk

            Wtf are u talking bout? God MMG pleather you are the biggest loser on here seriously. The Carter series are special to Wayne fans not to mention it’s pose to be his last album. When inahb dropped the first time did it sell like the carter 3 did? No u dumb fuck, but when the Carter 4 dropped did it sell like the Carter 3? Yes!!!! Which goes to show u they care about the Carters more than they do anything else Wayne drops. God it’s sad I gotta actually break down simple shit to u idiots

          • GetReal

            bitch you know its a big difference the first IANAHB didn’t sell that much then carter 4 came out pushing a milli shut your dumb ass up

      • el jim chapo guzman

        What that supposed to mean. Carter V ain’t gonna sell that much first week.

        • http://pic.twitter.com/lGGo9I7py1 Andy the ape

          and u know this how?…

        • Ghost

          Aint for everybody to make great numbers like 50 cent animal ambition LOL. Wayne been in this rap game since 99, he got the greatest hip hop artist right now signed (drake), he did a 2x platinum album 3 years ago and you still doubt him. Meanwhile 50 aint had a single in 7 years (i get money) flop his last 2 albuns, got dropped from the label and he still the man? #delusionalstans

          • el jim chapo guzman

            fif got more money then wayne and drake put together.

        • GetReal

          you are fucking retarded if you really believe that

          • el jim chapo guzman

            put your money on it pussy hole.

  • Ghost

    50 is now close to people who really sell records, not 10 years ago, but nowadays!

  • ERIQ D.

    Independence

  • LOL

    i know it’s good for hip hop, but damn 50 is selling out just to gain headlines. Wayne is part of the reason why he ain’t on top no more.

  • Carlos Danger

    i don’t think its 50 is being friendly he knows what’s best for him now you got to ally yourself with what’s hot musically

  • Mr. Real Talk

    Hahahaha 50 trying EVERYTHING in his power to stay relevant!!! This shit is hilarious. I guess when your album flops you gotta stand next to what’s hot and that’s exactly what 50 been trying to do lately smh

    • Mylo

      10/8/14 bitch

      • Mr. Real Talk

        Nigga I already know your bitch ass gonna punk out. You’re a fucking black ass cricket that still live at home with your grandma that gets on blogs all day just to argue with niggas smh gtfoh

        • Mylo

          10/8/14 bring ur vatos from Lincoln heights….

          As far as faggot shit… I ain’t never told another man to have several seats (gay as fuck) and you actually like 50 also gay as fuck.multiple accounts that we know is you…. And claiming you been to Cali and went lincoln heights,..

          Stay wit 50 nuts in yo mouth,.. If I thought a nugga was musically dead why would Click on all his post… Fag!

          • Mr. Real Talk

            Nigga I’m done making threats on the internet cause the moment somebody end up dead your bitch ass gonna snitch and say it was me. I’m pretty sure you gonna direct them right to our convos cause you’ve been stalking me since forever. You talk about me on every post, even the ones I don’t comment on. You even go as far as to look up my old comments from almost a year ago. And this is all fact!!!! Everyone on here can see you are obsessed with me.

          • Mylo

            U never made a threat pussy… We gone squabble up… After I knock on you I’m turning them pockets inside out…. And I’m pissing on your unconscious body…..

            You gone wake up In the alley….

  • old head smoke

    50 was on the CASH MONEY TOUR back when GRODT drop!

  • realish

    haha 50 cent has to be cool with drake and wayne in order to sell.

    • Mylo

      Fake account tap the name llao

  • THE REAL mac DIESEL

    QUEENS WINS AGAIN!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • The Incredible Creation

    ha! 50 know what the fuck he doing! lol http://alltheparticulars.blogspot.com/

  • blac_ike

    Its crazy how much niggas dick ride 50 on rapradar smdh!!!

    • Mr. Real Talk

      I know right!!! Lol 2 bad they don’t actually support that nigga tho. Maybe if they did his album would at least be at 100k right now

      • Real Talk’s Fat Mom

        it was 95k 3 weeks ago so its safe to say its past 100k son

    • Mylo

      You ready to squabble or not two chins…

  • MMG Pleather
  • Mr. Real Talk

    I get so hard when 50 Cent fans reply to me. The only joy I get in life is trolling RapRadar with my long nonsensical comments.. just praying someone will take the bait and reply to me so I have someone to chat with in my mom’s basement.

    • Mr. Real Talk

      Damn epic fail!!! Cause the account still says MMG pleather lol another case of a nigga creating different accounts hahahaha

  • Mr. Real Talk

    WOW MMG PLEATHER IS FLOKI, CARTER 666, MR REAL TALK IS A TRANNY, MR REAL TALK FAT MOM and god only knows who else. I know y’all like the clicks and the views and shit, but come on rap radar y’all gotta do something about these lil kids creating multiple accounts. This shit is getting out of hand now smh

    • MMG PLEATHER

      good detective work bro you got me! your mom is gonna be so proud of you for all the work you put in today

  • Johnny Caruso

    Young ppl let me borrow a min of your time to talk to you for a sec.because this is a hip hop site I know most of you are young ppl.im 33 yrs old grew up in South Baton Rouge am a white male with a beautiful African American wife.It heart breakens me what’s going on in Ferguson Missouri.The media will spin the story two ways to have you beleive this side or that.While the main problem and the same problem across America is a population in Ferguson 80% black and a 54 police unit with just 2 black police officers.And numerous black communities around the country being policed by predominately white officers who don’t even relate to the community most of the cops don’t even live in that town.What if in Mayberry.Wisscousin.Kentucky.etc where predominately white ppl stay what if we replace the officers there with black police then maybe white America will wit essential the strong hold of power they exood on black americans..My opinion to why you see so many young black men rioting and in rage.You can only live in a neighborhood being policed and swarm by “great whites” for so long before you start to rebel..What the real issue is lack communities need to stand up especially in the south and ask for a police force that reflect there community and who also have a CONNECTION with them.Sorry if I waisted time to talk about what’s really going on in the world other than talk about hip hop..#boosietakeoversep23rd

    • Kingly_Caracter

      Thank you for this. Thank you for attempting to approach and understand these issues. It’s refreshing to hear it coming from the mouth (hands) of a caucasian.

      I definitely think that a more equal mix of races in the force would definitely help. However…I did something kinda unorthodox the other day. I was naturally bombarded by depictions of “bad cops” plastered on my social networks (EVERYWHERE). Some I even placed myself. Then I decided to look up “good cops/cops doing good deeds”. It was amazing to me just how “moving” it was to see a white cop play ball with hood kids, or have an impromptu “dance off” with dancers in the ghettos. It painted a brief moment of what I always yearn to see regularly. It felt natural and right. Cops of all races should place them selves within the all communities instead of above them. To me that is the real problem.

      The almost instinctual nature of power mongering can take over the most pure hearted of persons. It takes a special person to deal with a power surge like being a cop. There needs to be better screening for cops in every`city. Character is not required to join. Hence scum of all sorts begin to seep throughout the cracks. Well…thats my 5 cents on that particular issue. Bless.

  • THE REAL mac DIESEL

    I WANNA SUCK 50 CENT’S DICK AND BALLS SO MUCH!!!! PAUSE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!