Rap Radar Podcast: Bas

Written By: @BdotTM December 16, 2015 @ 12:17 PM EDT
0/0

Feel The Buzz.

The past few weeks have been lit for Dreamville’s Bas. Coming off the heels of the label’s Revenge Of The Dreamers 2, he and his labelmates took over New York City with three bar crawl shows. Not to be outdone, the Queens native is also set to release his Too High To Riot in early 2016. Before retreating to LA, Bas talks about Dreamville’s impact, Dame Dash, J.Cole, touring, Super Mookin Fiends fanbase, and more!

pics: Calligrafist

 

Tags:
Rate This:
5
Submit 4 Ratings
31 Comments
  • Da Business

    Damn B. Dot, give me a chance to catch up.

  • THE REAL mac DIESEL

    @ B.Dot

    #SMFIENDS

    ^

    SURE AIN’T COLE FIENDS!!!!! LMAO!!!! YO BUM ASS STILL CHASIN’ COLE THRU DREAMVILLE ARTISTS!!!! YOU AIN’T FOOLIN’ NOBODY, FUCKBOY!!!! WE SEE YOU BENSON!!!!

    …………………..HA!!!! THESE DREAMVILLE NIGGAS ARE AIGHT!!!! NOTHIN’ SPECIAL!!!!

    #BENSON #CHASINGCOLE

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

    • el jim chapo guzman

      B dot need to wipe his ass cause he full of shit! We still waiting on the jay z interview.

      • THE REAL mac DIESEL

        HE CAN WIPE HIS ASS WITH HIS 2-PLY COLLEGE DEGREE!!!! HA!!!!

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

        • el jim chapo guzman

          lol

        • FOH!!!

          That spic tyrna be yo friend now!!! Ha

          • THE REAL mac DIESEL

            …………….HA!!!! YUP!!!! IF YOU CAN’T BEAT ‘EM, JOIN ‘EM!!!! PLUS I GOT IMMIGRATION SERVICES ON DECK!!!! YA’LL THOUGHT I WAS LYIN’, HUH??? LMAO!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • JACK THE CRACKER

            LOOK AT YOURSELF, FUCK NUGGET. THIS IS YOU BEHIND THE KEYBOARD AND NOTHING CAN CHANGE THAT, PUSSY ASS CRACKER

            http://earhustle411.com/wp-content/uploads/2014/03/Jaywan.jpeg

    • Brian B.Dot™ Miller

      you on your lunch break yet?

      • THE REAL mac DIESEL

        LOOKS LIKE I STRUCK A NERVE!!!! LMAO!!!! NAH, I’M OVER HERE LAUGHIN’ AT YO SALTY ASS!!!! HA!!!! THE INTERVIEW THAT KEEPS GETTIN’ AWAY!!!! FUCKIN’ BUM!!!!

        #BENSON #CHASINGCOLE

        DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

        • MIAMI MENACE

          PULL UP ON ME IN MIAMI BRUH WITCHA HOE ASS!!! I BET YOU AINT?!?! #PUSSY INTERNET POSER #NOLIFE

          • THE REAL mac DIESEL

            SHUT THE FUCK UP!!!! YOU PROBABLY GUNPLAY’S WEED CARRIER!!!! LMAO!!!! YOU MIAMI MONKEY!!!! I’LL GET MY LIL NIGGAS TO KNOCK THOSE FAKE GOLDS OUT YA MOUTH!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • JACK THE CRACKER

            PUSSY ASS JAYWAN INC AKA THE REAL MAC DIESEL AKA FUCK NUGGET REALLY THINK HE THE SHIT BUT YOU NOTHING BUT A FRAUD. HOW MANY ASPIRING ARTISTS WITH HOPES OF STARDOM YOU RIPPED OFF THIS YEAR WITH YOUR SHAM BUSINESS?

          • THE REAL mac DIESEL

            ASK YA MOMMA!!!! SHE WAS THE BOOKKEEPER FOR JAYWAN INC.!!!! HA!!!! YOU CAN’T WIN, LIL NIGGA!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • JACK THE CRACKER
          • MIAMI MENACE

            LMAO!!! LOOK @ THAT PINK CRACKA POSIN LIKE HE TOUGH IN HIS LIL KMART BUTTON UP SHIRT #HA!!!

          • MIAMI MENACE

            I GOT SOME LIL HAITI NIGGAS THAT UH KICK YA HEAD IN LIL BITCH!!! PULL UP IF YOU WANNA SHOOT THE FADE FUCK BOY ….LETS GET IT!

  • majormar

    B.dot how can I advertise on your podcast like bevel…. let me know

    • THE REAL mac DIESEL

      SIT THE FUCK DOWN FATBOY!!!! NOBODY GIVES A FUCK ABOUT YOUR SHADY BOOTLEGGIN’ BUSINESS BUT YOU!!!! YOU FUCKIN’ DEGENERATE GAMBLER!!!! STOP PEDDLIN’ GAMBLIN’ HABITS TO THE BLACK YOUTH!!!! YOU FAT NASTY FUCK!!!!

      DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

      • MIAMI MENACE

        YOU OBVIOUSLY CARE ABOUT HIS “SHADY BOOTLEGGIN’ BUSINESS” SENSE YOU ALWAYS FEEL A NEED TO GIVE YA BROKE ASS OPINION

        YOU RAP BLOG FAME HAVIN BITCH FUCK YOU AND YA FUNKY ASS MOMMA!!!

        • THE REAL mac DIESEL

          YOU TRIPLE C’S CAR WASHER!!!! YOU WASH THEM BUM ASS HOOPTIES IN FRONT OF CAROL MART!!!! LMAO!!!! YOU MIAMI MONKEY!!!!

          DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

      • majormar

        Mad because you don’t have a marketing budget for your business huh?

        • THE REAL mac DIESEL

          MAD ‘CAUSE I EXPOSED YOUR FAT SORRY ASS!!!! THE ONLY THING YOU GOT A BUDGET FOR HIS JUNK FOOD!!!! LMAO!!!! YOU FAT SLOPPY PIECE OF SHIT!!!! FUCK YO GAMBLIN’ FAT ASS AND CROOKED SHADY BUSINESS!!!!

          DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

          • JACK THE CRACKER

            PUSSY ASS JAYWAN AKA THE REAL MAC DIESEL TALKING ABOUT EXPOSING ANYBODY IS COMICAL. YOU REALLY DELUSIONAL AND GOT ILLUSIONS OF GRANDEUR RUNNING AROUND YOUR PUSSY ASS BRAIN. NOW LOOK AT YOURSELF, FUCK NUGGET

            http://earhustle411.com/wp-content/uploads/2014/03/Jaywan.jpeg

          • F*ck Drake

            I got a picture of me with 2 Chips Ahoy cookies, covering my nipples. It’s yours at the right price 😉

          • majormar

            Get yo fake ass out my comments. U wish u could come up with a business plan, and execute like I did

          • THE REAL mac DIESEL

            YOUR IDEA IS A FAILURE!!!! YOU STUPID FAT FUCK!!!! YOUR’E PEDDLIN’ AND TRYIN’ TO SPAM THAT SHIT ON AN IRRELEVANT RAP SITE/BLOG!!!! LMAO!!!! SO YOU CAN TAKE THAT BUSINESS PLAN AND SHOVE IT UP YOUR FAT ASS!!!! YOUR IDEA FUCKIN’ SUCKS!!!!

            DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Hussle

    Bas!!! Dreamville up in this mothafucka!

  • Room 222

    Rap Radar is really taking over the podcast.

    Hope you’ll interview Tristan Walker some day.

    • Brian B.Dot™ Miller

      Possibly

      • Room 222

        Nice! Looking forward to it.